-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Світильник вуличний світлодіодний
Світильник вуличний світлодіодний
Завершена
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 9 000.00 UAH
Номер:
42debe3a523a49ac94f97734582b4577
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-26-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.11.2019 00:00
Період моніторингу:
26.11.2019 17:22 - 18.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.11.2019 № 214
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2019 № 214
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2019-10-25-000860-b 25.10.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 13 частини 2 статті 22 Закону, частини 2 статті 23 Закону та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень)
законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03.12.2019.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 28.10.2019 № 61 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможця від 14.11.2019 № 69-2019, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Сола-Р» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір, договір від 28.11.2019 № 61/2811.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що у ТД Замовником не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 13 частини 2 статті 22 Закону.
Перевіркою інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Додаток 2 до ТД, до якого вносились зміни, не відображено Замовником у вигляді закреслених даних в останній ТД, опублікованій 29.11.2019, чим порушено вимоги частини 2 статті 23 Закону.
За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Сола-Р», оскільки Переможцем у складі пропозиції не надано лист-згоду із визначенням формальних помилок, чим не дотримано вимог пункту 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД.
Також, Переможцем у складі тендерної пропозиції надано копію виписки з ЄДРПОУ, сформовану станом на 05.04.2019, чим не дотримано вимоги пункту 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, Замовник в порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Сола-Р» як таку, що не відповідає умовам ТД.
Період усунення порушень:
04.12.2019 14:31 - 19.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
04.12.2019 14:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку про результат моніторингу закупівлі від 04.12.2019 року процедура закупівлі відкриті торги Світильник вуличний світлодіодний, ДК 021:2015: 31521000-4 — Світильники, № UA-2019-10-25-000860-b, очікувана вартість 134 од. – 450 000,00 грн., яка оголошена 25.10.2019 року, повідомляємо про аргументовані заперечення, а саме:
1. У тендерній документації вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, відповідно до оголошення про закупівлю. Згідно п.1 ст.251 Цивільного кодексу України строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. На офіційному порталі Державних публічних закупівель України (Дерзакупівлі. Онлайн) та офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України (Прозорро) вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 09.11.2019 р. 1400год., саме це і є дією, що має юридичне значення згідно п.1 ст.251 Цивільного кодексу України.
2. Замовником 29.10.2019 року було внесено зміни до тендерної документації (додаток 2), про що розміщено відповідну інформацію на офіційному порталі Державних публічних закупівель України (Дерзакупівлі. Онлайн) та офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України (Прозорро). Однак з технічних причин тендерну документацію (додаток 2) з вказаними змінами було оприлюднено двічі о 1449год. та 1533год. (з перервою у часі 0 год. 44 хв.). При цьому повторна тендерна документація (додаток 2) оприлюднена о 1533год. шляхом закреслення попередніх даних згідно п.2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Усі оприлюднені переможцем торгів документи відповідно до вимог тендерної документації надають можливість замовнику ідентифікувати переможця та з’ясувати і встановити усі суттєві ознаки його підприємницької діяльності, такі як наявність реєстрації в ЄДРПОУ, підтвердження повноважень керівника, відсутність щодо підприємства та його керівника будь-яких санкцій, а в діяльності корупційних дій, чи не перебуває підприємство в стадії банкрутства, наявність виробничих площ, потужностей та обладнання, кваліфікованих працівників, раніше укладених договорів на поставку аналогічної продукції, технічну документацію на неї, тощо.
Суттєвих помилок зі сторони переможця не було допущено, тому КП «УКЖГ «Гостомель» вважає прийнятним відповідний пакет документів, наданих ТОВ «Сола-Р».
Крім цього, слід врахувати, що КП «УКЖГ «Гостомель» є одержувачем бюджетних коштів і вирішальною ознакою для визначення переможця є ціна запропонованого товару.
Вважаємо, що вказані зауваження не є підставою для визнання недійсності проведених торгів та не містять зі сторони КП «УКЖГ «Гостомель» жодного умислу щось приховати чи якимось чином дискримінувати учасників торгів. Наголошуємо ще раз – у даному випадку вирішальною ознакою була ціна товару.
Окрім вищевказаного переможець надав замовнику листа про те, що останній вправі користуватися будь-якою публічною і загальнодоступною інформацією, що стосується ТОВ «Сола-Р». КП «УКЖГ «Гостомель» скористалося такою можливістю на дату проведення торгів і перевірило інформацію про переможця у відкритих державних реєстрах.
Запевняємо, що в подальшому КП «УКЖГ «Гостомель» намагатиметься не створювати підґрунтя для спірних питань під час виконання Закону України «Про публічні закупівлі».
Начальник
КП «УЖКГ «Готомель» Д.В. Биченков
Дата публікації звіту:
09.12.2019 16:35