-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
0912 Газ скраплений
Торги відмінено
928 125.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 645.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 645.00 UAH
Номер:
e9b6ce2fca37410cafaabb40c63cedb8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-19-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.11.2019 00:00
Період моніторингу:
20.11.2019 16:00 - 12.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2019 № 209
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019№ 209
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівліунікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2019-10-23-002530-b 23.10.2019
виявлені органом державного, фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, оприлюдненні інформації про закупівлю, розкритті тендерних пропозицій порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності умов тендерної документації вимогам закону встановлено недотримання вимог п. 13 ч. 2 ст. 22, абз. 3 ч. 1 ст. 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення вимог ч. 1 ст. 30 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 23.10.2019 № 235), реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ», повідомлення про намір укласти договір від 14.11.2019 року. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в п. 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 29 463,75 грн, або 3,18 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абз. 3 ч. 1 ст. 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 3% очікуваної вартості предмета закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг. Перевіркою відповідності умов ТД вимогам закону встановлено, що в ТД Замовника не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» умовам ТД, оскільки у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07.11.2019 № 44-12/Т/, у якій не вказано кваліфікацію працівників, які будуть залучені для поставки газового пального, чим не виконано умови п. 2 Додатку № 3 до ТД.Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам ТД. Отже, Замовник на порушення ч. 1 ст. 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам ТД, та має намір укласти з ним договір на поставку скрапленого газу на загальну суму 771 150,00 гривень.
Період усунення порушень:
28.11.2019 16:16 - 13.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
28.11.2019 16:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відміна торгів на підставі п.2 ч.І ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата публікації звіту:
03.12.2019 11:51