• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта та дистиляти (Бензин А-92, дизельне паливо)

Торги відмінено

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
Номер: e37be61bcf814ffca6aa1fad2dc22e9a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-12-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.11.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 12.11.2019 17:15 - 04.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.11.2019 Одеса № 397 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 12.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 12.11.2019. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 12.11.2019 № 397 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель 4. UA-2019-10-04-000902-b 04.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 6 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 04.10.2019 № 46, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Тат Ойл», приватного підприємства «Окко Контракт», товариства з обмеженою відповідальністю «Кондор Логістик», протоколи засідання тендерного комітету від 29.10.2019 № 52, від 04.11.2019 № 57, від 11.11.2019 № 59, повідомлення про намір укласти договір від 11.11.2019. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами) (далі – наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів та формі повідомлення про намір укласти договір відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі, передбачена пунктом 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів та пунктом 11 форми повідомлення про намір укласти договір. Моніторингом установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону. Також установлено, що тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Кондор Логістик» не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 Додатку 1 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовник встановив пряму вимогу до учасника, що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист про те, що учасник при поставці товару подає копії сертифікатів відповідності та паспортів якості із визначенням технічних та якісних характеристик на запропонований товар. При цьому, у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Кондор Логістик» зазначений гарантійний лист відсутній, що не відповідає вимогам підпункту 1.4 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Кондор Логістик», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень: 18.11.2019 11:20 - 03.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2019 11:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Закупівля скасована на підставі частини1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” у звязку з порушенням порядку оприлюднення інформації до закупівлі та порушення законодавства з питань публічних закупівель, які неможливо усунути.
Дата публікації звіту: 20.11.2019 10:29

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • documentsForm: Так
Опис: .
Дата публікації: 20.11.2019 10:35