• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплексні інженерні послуги " Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності"

Торги відмінено

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 36 000.00 UAH
Номер: aa1db5073b4d43fb9c106549090bebbb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-09-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.10.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 09.10.2019 16:55 - 01.11.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 08.10.2019 № 176 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08.10.2019 № 176 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 27 UA-2019-10-03-000959-b 03.10.2019 Виконавчий комітет Марганецької міської ради (04052181) Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490. Замовником не дотримано норму статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо розміру тендерного забезпечення. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на те, що у ході моніторингу були усунуті порушення, зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель – відсутні.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Марганецької міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, інформацію про процедуру, тендерну документацію, пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель. Відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. За результатами моніторингу закупівлі встановлено що, сума тендерного забезпечення складає 60 000,0 грн, що перевищує межі визначені у статті 24 Закону. Відповідно до пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований. Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro встановлено, що на річному плані (додатку) закупівель 2019 року до закупівлі «Комплексні інженерні послуги ( розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності)», на суму 1 200 000,00 грн. не накладений електронний цифровий підпис.
Період усунення порушень: 17.10.2019 17:31 - 31.10.2019 23:00
Дата публікації висновку: 17.10.2019 17:31

Запити/Пояснення