• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 1 послуга. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – на території Виконавця. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти.

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 121 день назад

2 105 380.79 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 530.00 UAH
Номер: d9e1671e212846209dacd626c748f9fe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-29-000299
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.12.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.12.2019 15:27 - 27.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 03.12.2019 № 205 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.12.2019 № 205 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 39 UA-2019-09-27-001615-b 27.09.2019 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (код ЄДРПОУ 40081237) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK2-13) Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу першого пункту другого наказу №490 щодо оприлюднення інформації про закупівлі, а саме щодо заповнення обов’язкових полів у формі документу «Повідомлення про намір укласти договір». Аналізом питання обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розкриття тендерних пропозицій їх розгляду та оцінки - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 січня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), розгляд тендерних пропозицій, правильність заповнення форм документів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2019-09-27-004815-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЕКСПО-КОНСАЛТИНГ», ТОВ «ЛЕНД.КОМ», ТОВ Юрістек Груп, ФОП без ІПН Смалій Олександр Борисович, ТОВ «ЗЕМПРОЕКТІНВЕСТ», ТОВ «ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ», Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО - КОМФОРТ», повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 24.10.2019 №1/143, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 14.11.2019 №1405, від 21.11.2019 №1514, від 28.11.2019 №1635, 1636, 1637, 1638, 1639 та 1640, повідомлення про намір укласти договір від 29.11.2019, Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №18240-р/пк-пз від 10.12.2019 та №19250-р/пк-пз від 24.12.2019, інформація про відміну торгів та протокол засідання тендерного комітету із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямках фінансування «капітальні інвестиції», «ремонти» та «інші» від 28.12.2019 №1924. Відповідно до частини 14 статті 7¹ Закону моніторинг закупівлі щодо питань, які були предметом розгляду колегії АМКУ та викладені у рішенні №19250-р/пк-пз від 24.12.2019 не проводився. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в електронній системі закупівель, Замовник відхилив тендерні пропозиції всіх учасників закупівлі послуг землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, окрім переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО - КОМФОРТ». Так, згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 21.11.2019 №1514 Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕСПО-КОНСАЛТИНГ» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону внаслідок невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 28.11.2019 №1635 Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЛЕНД.КОМ» згідно з пунктами 1,4 частини 1 статті 30 Закону внаслідок не відповідності кваліфікаційним критеріям та не відповідності тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації. Аналізом тендерних пропозицій ТОВ Юрістек Груп та ФОП без ІПН Смалій Олександр Борисович встановлено, що Замовник відхилив тендерні пропозиції зазначених учасників згідно із п.4 частини 1 статті 30 Закону (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 28.11.2019 №1636 та 1637 відповідно. Тендерну пропозицію ТОВ «ЗЕМПРОЕКТІНВЕСТ» відхилено Замовником згідно із пунктом 1 частини 1 статті 30 Закону як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Тендерну пропозицію ТОВ «ЮНЕКС КОНСАЛТИНГ» відхилено як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону, протокол засідання тендерного комітету від 28.11.2019 №1639. Пропозиції учасників відхилені правомірно. Отже, ознака порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-2-13 не підтверджена. У ході проведення моніторингу встановлено відсутність в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір від 29.11.2019 інформації щодо джерела фінансування закупівлі, що є порушенням пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2019 № 490 (далі – Наказ №490). Згідно Рішення тендерного комітету Замовника із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямках фінансування «капітальні інвестиції», «ремонти» та «інші» від 28.12.2019 №1924 торги скасовано згідно частини 1 статті 31 Закону – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 08.01.2020 17:40 - 23.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 08.01.2020 17:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Начальнику Східного офісу Держаудитслужби Васильєву О.В. Стосовно висновку щодо здійснення моніторингу до закупівлі: код ДК 021-2015 «71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги» (Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель № ЦБД UA-2019-09-27-001615-b, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №4549806, яке отримано 08.01.2020 о 17-40, надаються заперечення до висновку: Частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені. План закупівель оприлюднено 27 вересня 2019 в системі PROZORRO за № UA-P-2019-09-27-004815-b. Оголошення процедури закупівлі відбулось 27.09.2019 з прив’язкою до даного плану закупівель (план в стадії «оголошено тендер»). Вартість закупівлі не перевищує заплановану та процедура проведена в запланованому 2019 році. Що свідчить про відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та не вбачає порядку порушення планування. В листі Мінекономрозвитку від 30.05.2019 № 3304-04/22573-06 стосовно технічної реалізації в електронній системі закупівель наказу від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” зазначено що внесені наказом зміни потребують реалізації в електронній системі закупівель. Згідно інформації інформаційного ресурсу PROZORRO інфобокс у системі PROZORRO з 1 листопада 2019 року буде поле “Джерело фінансування”. Дане поле реалізоване в рамках внесених змін до Наказу № 490 "Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель". Відповідно після реалізації в системі даного поля Замовники повинні будуть зазначати джерело фінансування закупівлі. Також реалізація заповнення поля “Джерело фінансування” в електронній системі закупівель через майданчик SmartTender.biz стала можлива з 1 листопада 2019 року що підтверджено інструкцією №161 «План закупівель з джерелом фінансування , статусом та прив’язкою до процедури. Створення та внесення змін.» від 01.11.2019. Оголошення процедури № № ЦБД UA-2019-09-27-001615-bb відбулось 27.09.2019 тобто до реалізації в системі поля “Джерело фінансування”. На виконання вимог наказу від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” при оголошенні процедури на PROZORRO була внесена інформація «Джерело фінансування закупівлі – "Власні кошти"». Також як зазначено в Вашому висновку, дані торги, згідно рішення тендерного комітету було відмінено відповідно до ч.1 ст.31 Закону. Голова тендерного комітету О.В. Бабенко Секретар тендерного комітету О.С. Олійник
Дата публікації звіту: 10.01.2020 14:10

Запити/Пояснення