-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (термомодернізація) навчального корпусу №1 ЦНТУ за адресою: Кіровоградська обл., м. Кропивницький, проспект Університетський, 8 (фасад в вісях 1-11, фасад в вісях А-Ж, фасад в вісях 23-7) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Торги не відбулися
5 716 874.29
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 20 000.00 UAH
Номер:
8a001c98fd8c4b088f249ed93e509d94
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-04-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2019 00:00
Період моніторингу:
04.10.2019 15:54 - 29.10.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.10.2019 № 53
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 04.10.2019 № 53
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-09-27-000227-с 27.09.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що зміст тендерної документації Замовника не враховує вимоги рішення РНБО та вимоги пункту 10 частини першої статті 4 Закону № 1644 та порушення пункту 10 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель 07.10.2019, замовником, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 07.10.2019 № 44, внесено зміни до тендерної документації, як це передбачено частиною 2 статті 23 Закону.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Центральноукраїнського національного технічного університету (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням тендерного комітету від 03.10.2019 № 43 (далі – тендерна документація), відповідь Замовника на запит.
За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644) та пункту 2 рішення РНБО від 19.03.2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеного в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019.
Також, в результаті проведеного моніторингу установлено, що в пункті 3.5 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником зазначено, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів», без визначення перебігу строку дії, чим порушено вимоги пункту 10 частини 2 статті 22 Закону.
Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель 07.10.2019, замовником, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 07.10.2019 № 44, внесено зміни до тендерної документації, як це передбачено частиною 2 статті 23 Закону.
Період усунення порушень:
21.10.2019 14:49 - 04.11.2019 23:00
Дата публікації висновку:
21.10.2019 14:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення виявлених порушень замовником, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 07.10.2019 № 44, було внесено зміни до тендерної документації, як це передбачено частиною 2 статті 23 Закону. Змінена тендерна документація враховує вимоги рішення РНБО, вимоги Закону України «Про санкції» та вимоги пункту 10 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата публікації звіту:
22.10.2019 11:31
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
-
Дата публікації:
24.10.2019 12:39
Запити/Пояснення
Номер:
7ed0fba4d7b543f29af31a3d1d5f34d5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.10.2019 16:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.10.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт (термомодернізація) навчального корпусу №1 ЦНТУ за адресою: Кіровоградська обл., м. Кропивницький, проспект Університетський, 8 (фасад в вісях 1-11, фасад в вісях А-Ж, фасад в вісях 23-7) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-09-27-000227-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1) Чому в пункті 3.5 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 03.10.2019 № 43, яка оприлюднена при проведенні вищезазначених відкритих торгів, не зазначено дату початку перебігу строку дії тендерних пропозицій, як це передбачено вимогами пункту 10 частини 2 статті 22 Закону?
2) Чому тендерна документація, оприлюднена при проведенні вищезазначених відкритих торгів, не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» та пункту 2 рішення РНБО від 19.03.2019, введеного в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
3e0e33e3cfcf42a9b4510169028350c8
Назва:
З приводу запиту
Дата опублікування:
07.10.2019 14:08
Опис:
З приводу запиту надаємо наступні пояснення:
1) В пункті 3.5.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 03.10.2019 № 43, початково була зазначена інформація про те, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів». В змінах №2 до тендерної документації (затверджені протоколом №44 від 07.10.2019) додатково уточнено, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій».
2) Стосовно зауваження щодо неврахування в оприлюдненій тендерній документації вимог Закону України «Про санкції» пояснюємо, що в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутній пункт щодо обов’язку замовника включати до тендерної документації інформацію про застосування персональних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). В той же час вимогами пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» забороняється «здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом», що означає неможливість підписання договору з тим учасником (у разі визначення такого учасника переможцем процедури закупівлі), який підпадає під дію таких санкцій.
У зв’язку з вищезазначеним та враховуючи частину 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено, що «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити», в змінах №2 до тендерної документації (затверджені протоколом №44 від 07.10.2019) замовником додатково уточнено, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, крім випадків, передбачених Законом України «Про санкції» та указів Президента України, якими введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України про застосування персональних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».