-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (джерело фінансування : за рахунок місцевого бюджету)
консервовані: помідори, огірки, кабачата, ікра кабачкова, томатна паста
Завершена
227 830.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 139.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 139.15 UAH
Номер:
d48a0710623341d98a830637328f9adf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-24-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.09.2019 00:00
Період моніторингу:
24.09.2019 19:47 - 18.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.09.2019 № 54
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 24.09.2019 № 54
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-09-24-000155-c 24.09.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті
7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кобеляцького психоневрологічного будинку-інтернату (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 24.09.2019 № 98 (далі – тендерна документація).
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не відображено інформацію у пункті 10-2 «Джерело фінансування закупівлі», чим порушено вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в частині складання форми оголошення про проведення відкритих торгів.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що в пункті 1 розділу «Загальні положення» тендерної документації Замовником зазначено: «Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі».
Водночас, Замовником в тендерній документації вживаються вирази «пропозиції конкурсних торгів», «ціна пропозиції конкурсних торгів», «розкриття пропозиції конкурсних торгів». При цьому, вказані поняття визначались Законом України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII, який втратив чинність 01.08.2016 на підставі Закону.
Отже, тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Моніторингом закупівлі установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 2 Наказу № 490 у формі оголошення про проведення відкритих торгів відображено інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків), що суперечить умовам тендерної документації (додаток 3 «Проект договору про закупівлю»), затвердженої протокольним рішенням тендерного комітету від 24.09.2019 № 98.
Водночас, у додатку 1 «Форма «Тендерна пропозиція» до тендерної документації Замовником вказано інформацію про умови розрахунків, яка відрізняється від інформації, наведеній у додатку 3 «Проект договору про закупівлю» та у формі оголошення про проведення відкритих торгів, що не встановлює єдиних вимог для учасників при формування документів тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу, у випадках, передбачених Законом. При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Крім цього, слід зазначити, що Замовником у тендерній документації (пункт 3.1 додатку 4) у якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від учасника вимагається надати копію аналогічного договору на постачання масла вершкового не менше 72,5% жирності. При цьому, предметом даної закупівлі є оброблені фрукти та овочі.
Вказане не встановлює єдиного підходу для учасників при формуванні документів тендерної пропозиції.
Окремо слід зауважити, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
25.09.2019 13:42 - 10.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
25.09.2019 13:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Внесено зміни до тендерної документації щодо усунення порушень
Дата публікації звіту:
26.09.2019 12:02
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
Опис:
Замовником здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель
Дата публікації:
01.10.2019 09:35