-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з доступу до Інтернету для закладів загальної середньої освіти
Торги відмінено
590 703.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 953.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 953.52 UAH
Номер:
1a27ccfddac44717bb598ec568fe9f65
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-30-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.09.2019 00:00
Період моніторингу:
30.09.2019 16:43 - 24.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.09.2019 № 58
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 27.09.2019 № 58
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-09-17-000808-с 17.09.2019, Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення абзацу 2 пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Диканської районної державної адміністрації (далі –замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-09-17-000808-с; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.09.2019 № 56 (далі – тендерна документація).
Згідно з частиною першою наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) затверджено форми документів у сфері публічних закупівель, зокрема форма оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до абзацу 1 частини другої Наказу № 490 формами документів затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Водночас, після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи, про що свідчать норми абзацу 2 пункту 2 Наказу № 490.
В ході моніторингу встановлено, що замовником оголошення про проведення відкритих торгів за № UA-2019-09-17-000808-с оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу без накладання на нього кваліфікованого електронного підпису посадової особи, чим не дотримано вимог абзацу 2 пункту 2 Наказу № 490.
Окремо зазначаємо, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
30.09.2019 16:48 - 17.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2019 16:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ
щодо прийняття рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі
Ознайомившись із Висновком про результати моніторингу закупівлі за №UA-M-2019-09-30-000009, запитом Замовнику на пояснення, що опубліковано у системі публічних закупівель Prozorro за №UA-2019-09-17-000808-c, повідомляємо наступне:
Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Диканської районної державної адміністрації (далі – Замовник) 17 вересня 2019 року було оголошено процедуру закупівлі в системі електронних закупівель Prozorro за ідентифікатором закупівлі №UA-2019-09-17-000808-c (посилання на оголошення в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-17-000808-c) щодо закупівлі за предметом "послуги з доступу до Інтернету для закладів загальної середньої освіти" згідно коду за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 72410000-7 - Послуги провайдерів. Дана закупівля проводилась на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон №922).
За результатом подання оголошення про проведення відкритих торгів, через електронний майданчик, функціональними можливостями майданчика було надано можливість накладання електронно-цифрового підпису на оголошення не відразу після подання інформації до електронної системи закупівель. При цьому, згодом при накладенні електронно-цифрового підпису виникла технічна помилка, яка склалась у зв’язку з тим, що дія сертифікату ключа закінчилась на момент використання даного ключа.
Положеннями другого пункту наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» не передбачено строку, протягом якого замовником накладається електронний цифровий підпис. А тому твердження щодо визначеного у висновку порушення не може бути кваліфіковане, як порушення порядку оприлюднення інформації.
У зв’язку з вище викладеним, можна зробити висновок, що Замовником не було порушено порядку оприлюднення інформації про проведення процедури закупівлі та вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
Враховуючи вище викладене та за результатом отримання Замовником електронно-цифрового підпису станом на 02 жовтня 2019 року на оголошення про проведення процедури відкритих торгів за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-17-000808-c, накладено електронно-цифровий підпис відповідальної особи Замовника. Даний факт можливо перевірити через електронну систему публічних закупівель, скориставшись відповідним функціоналом "Перевірка підпису". Цей факт свідчить про те, що викладене у висновку зауваження, - усунуто.
З огляду на вище викладене та звертаючи увагу на результати моніторингу закупівлі за № UA-M-2019-05-14-000020, ми, як розпорядник коштів, проводячи процедуру закупівлі за результатом колегіальних рішень тендерного комітету не вбачаємо порушень чинного законодавства в сфері публічних закупівель та інших нормативно правових актів, у тому числі умов проведення закупівлі викладених положеннями тендерної документації за процедурою відкритих торгів, щодо закупівлі вище зазначеного предмету закупівлі. У зв’язку з чим не вбачаємо необхідності розглядати питання щодо вжиття додаткових заходів, що стосуються усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, про які зауважується у Висновку.
Дата публікації звіту:
03.10.2019 16:22
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- documentsForm: Так
Опис:
Замовником усунено порушення, викладене у висновку
Дата публікації:
04.10.2019 14:31