-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26141 Усть-Путила – Яблуниця на ділянці км 0+685 – км 1+900 в Чернівецькій області» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
20 150 823.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 201 508.00 UAH
мін. крок: 1% або 201 508.00 UAH
Номер:
20daab9206534267b63ed3af641cea02
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-09-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.01.2020 00:00
Період моніторингу:
09.01.2020 14:50 - 31.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.01.2020 № 1
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 09.01.2020 року № 1
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
12. UA-2019-09-16-001779-а від 16.09.2019 - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами розгляду питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2020 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 24.09.2019 №391 (далі – тендерна документація); протокол розгляду тендерних пропозицій; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників: ТОВ «ПБС», ТОВ «ШБУ-77», ТОВ «Шляхбуд-Лім», ТОВ «Миколаївбудцентр», ТОВ «Дор-Буд Інвест СВ», ТОВ «Будторгінвест»; протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 31.10.2019 №622, від 07.11.2019 №636, від 13.11.2019 №644; повідомлення про намір укласти договір від 13.11.2019; звіт про результати проведення процедури закупівлі від 23.12.2019; договір від 23.12.2019 №149-ДГ; додаткові угоди від 23.12.2019 №1, від 26.12.2019 №2 до договору; повідомлення про внесення змін до договору від 23.12.2019, від 26.12.2019; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.12.2019 № 17819-р/пк-пз, від 12.12.2019 № 18459-р/пк-пз.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлена вимога надати учасниками торгів інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій (за винятком пунктів 1 і 7 цієї частини) і другій статті 17, у вигляді довідки, наведеній у Додатку 7 цієї тендерної документації.
Водночас, у пункті 1 розділу IV Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога про надання учасниками інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, згідно Додатку 7 до тендерної документації.
Проте, у Додатку 7 до тендерної документації Замовником не встановлено вимог про надання інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, що порушує норми абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Також, на порушення частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у пункті IV Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасником-переможцем листа в довільній формі та інформаційної довідки з відповідного реєстру стосовно пунктів 2 та 3 відповідно частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих реєстрах, доступ до яких є вільним.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, встановлено що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПБС», якого визнано переможцем торгів, не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, учасник ТОВ «ПБС» не надав розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино-годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино-годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години, чим порушив пункт 6 Розділу ІІІ та пункт 19 розділу V Додатку 2 тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПБС» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Період усунення порушень:
15.01.2020 09:10 - 30.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
15.01.2020 09:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
Дата публікації звіту:
21.01.2020 18:08
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Ні
- corruptionBiddingDocuments: Ні
Опис:
-
Дата публікації:
06.02.2020 17:39