-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт мосту через р. Рось по вулиці Дружби в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 – 45221111-3- Будівництво автодорожніх мостів)
Очікувана вартість. Виконання робіт до кінця 2020 року
Торги не відбулися
32 535 074.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 35 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 35 000.00 UAH
Номер:
b428624bff8543e2b3ae8c9a8a1ffba0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-06-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.11.2019 00:00
Період моніторингу:
06.11.2019 16:35 - 28.11.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.11.2019 № 203
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.11.2019 № 203
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-09-16-001829-b 16.09.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення пунктів 2 та 4 частини першої статті 30, абзацу 2 частини 4 ст. 28 Закону.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерних пропозицій ВАТ «АКЕЛІК ГРУП», товариства з обмеженою відповідальністю «Техномістбуд Холдинг» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11.11.2019.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 16 вересня 2019 року № 246 (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції ВАТ «АКЕЛІК ГРУП», товариства з обмеженою відповідальністю «Техномістбуд Холдинг», товариства з обмеженою відповідальністю «Придніпров’я» (далі – Переможець), протоколи засідання тендерного комітету від 01.11.2019 № 281, від 04.11.2019 № 283, від 05.11.2019 № 284, повідомлення про намір укласти договір.
За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Придніпров’я» умовам ТД, оскільки банківська гарантія від 25.10.2019
№ 18772/19-ТГ не відповідає умовам, встановленим Замовником у п. 2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, в частині строку дії забезпечення тендерної пропозиції (117 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій).
Поряд з цим, Переможцем у складі пропозиції не надано листа - згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, чим не виконано вимоги п.4.8 Додатку №1 до ТД.
Крім того, відгуки від 16.09.2019 № 198 та 20.09.2019 № 7-4/886 не містять посилання на клас наслідків (відповідальності) робіт, чим не дотримано вимоги п.п. 3.3 п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Таким чином, ТОВ «Придніпров’я» документально не підтверджено його відповідність кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону та встановлених Замовником у ТД відповідно до ст. 22 Закону.
Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Придніпров’я» як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Вищевказане призвело до порушення абзацу 2 частини 4 ст. 28 Закону, відповідно до якого у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Період усунення порушень:
12.11.2019 15:25 - 27.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2019 15:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ДЖКГ БМР надає аргументовані заперечення щодо висновку
Дата публікації звіту:
18.11.2019 14:02