-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі Білогородського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Дубенської районної ради за вул. Центральна, 25 с. Софіївка Перша, Дубенського району Рівненської області
фінансування : 2019 рік - 1757696 грн 2020 рік - 892304 грн.
Завершена
2 650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 650.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 650.00 UAH
Номер:
500168dc4de14028a5f0bea4196a72ef
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-16-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2019 00:00
Період моніторингу:
16.09.2019 17:53 - 08.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2019 № 50
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.09.2019 № 50.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-09-09-000840-b 09.09.2019 "Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель "
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Дубенської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом тендерного комітету від 09.09.2019 року №61.
За результатом моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником у Таблиці 4 Додатку 1 до тендерної документації, в порушення норм абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, вимагається від учасника-переможця документальне підтвердження інформації згідно пункту 2 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним.
Період усунення порушень:
23.09.2019 17:46 - 08.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
23.09.2019 17:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виявлене порушення усунути неможливо, оскільки період оскарження умов тендерної документації закінчився 20 вересня 2019 року о 00.00 годин.
В Таблиці 4 Додатку 1 до тендерної документації вимагається від учасника-переможця натати лише інформацію щодо внесення відомостей про юридичну особу-переможця до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, а не документальне її підтвердження.
Дата публікації звіту:
25.09.2019 10:15