-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт внутрішнього електропостачання Зеленогайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Шевченківської сільської ради за адресою: вул. Шкільна,1 с.Зелений Гай Вітовського району Миколаївської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015)
Капітальний ремонт внутрішнього електропостачання Зеленогайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Шевченківської сільської ради за адресою: вул. Шкільна,1 с.Зелений Гай Вітовського району Миколаївської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015)
Завершена
2 728 610.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Номер:
c9cb025adce843dca8be4f184c501eea
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-11-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.10.2019 00:00
Період моніторингу:
11.10.2019 12:12 - 05.11.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.10.2019 № 190
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року №8, на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-09-09-000051-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 09 вересня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини другої статті 180 Господарського кодексу України та пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини четвертої статті 28 Закону та пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини другої статті 32 Закону та порушення частини четвертої статті 36 Закону.
Крім того, договір від 28.10.2019 № 116, укладений за результатами процедури закупівель між Замовником та Приватним підприємством будівельна фірма «Квазар-Інк» на порушення частини першої статті 36 Закону не містить істотних умов, обов’язкових для даного типу договорів.
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення абзацу 8 частини першої статті 10 Закону та абзацу 6 пункту 2 наказу № 477.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, порушень законодавства в сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про проведення закупівлі; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (крім питань, визначених абзацом 3 частини першої статті 7-1 Закону); надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Відділу освіти, молоді та спорту Шевченківської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.09.2019 б/н (далі – тендерна документація або ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ Югэлектроком, Дочірнього підприємства «ЕНЕМА-МОНТАЖ» малого виробничо-комерційного приватного підприємства «ЕНЕМА», ТОВ «ІВЕКО-БУД», Приватного підприємства будівельна фірма «Квазар-Інк»; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 09.10.2019, від 10.10.2019 та від 10.10.2019 (щодо розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства будівельна фірма «Квазар-Інк»); повідомлення про намір укласти договір від 10.10.2019; договір від 28.10.2019 № 116 (далі – Договор № 116); звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення Замовника від 31.10.2019, отримані через електронну систему закупівель; інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що враховуючи умови частини першої та четвертої статті 36 Закону, а також пункту 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, Замовником порушено вимоги частини другої статті 180 Господарського кодексу України та пункт 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668, в частині визначення істотних умов договору підряду, а саме: в проекті договору (Додаток № 5 до тендерної документації) відсутні умови щодо: джерел фінансування робіт; умов страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта будівництва; порядку забезпечення робіт проектною документацією; умов здійснення авторського нагляду.
Як наслідок, договір від 28.10.2019 № 116, укладений за результатами процедури закупівель між Замовником та Приватним підприємством будівельна фірма «Квазар-Інк» на порушення частини першої статті 36 Закону не містить істотних умов, обов’язкових для даного типу договорів.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення частини четвертої статті 28 Закону розглянув пропозицію Дочірнього підприємства «ЕНЕМА-МОНТАЖ» малого виробничо-комерційного приватного підприємства «ЕНЕМА» до прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІВЕКО-БУД», а саме: рішення про відхилення обох пропозицій згідно з протоколом від 10.10.2019 прийняті одночасно.
Також за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що пропозиція Приватного підприємства будівельна фірма «Квазар-Інк» не відповідає умовам тендерної документації.
Так, згідно з додатком 2 до тендерної документації учасники зобов’язані у складі тендерної пропозиції надати: «1.2. Договір, який був виконаний у період 2015-2019р., та на який є посилання у довідці, складеній відповідно до вимог пп. 1.1 цього Додатку (без Додатків до нього). 1.3. Акти виконання робіт відповідно до договору робіт у період 2015-2019р., на який є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 1.1 цього Додатку».
В пропозиції Приватного підприємства будівельна фірма «Квазар-Інк» надано аналогічний договір, укладений з Управлінням капітального будівництва Миколаївської міської ради, від 26.12.2018 № 16, в якому визначено загальну вартість робіт у сумі 1 736 500,00 гривень. Згідно з документами, поданими для підтвердження виконання договору Приватним підприємством будівельна фірма «Квазар-Інк», загальна вартість виконаних робіт складає 1 598 986,32 грн, що не відповідає сумі зазначеній у договорі від 26.12.2018 № 16. Тендерним комітетом не надано оцінку вказаним фактам у протоколі розгляду пропозиції Приватного підприємства будівельна фірма «Квазар-Інк».
Аналізом інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що до договору від 26.12.2018 № 16, укладеному за результатами закупівлі UA-2018-12-11-001174-b, внесені зміни додатковими угодами від 26.12.2018 № 1, від 26.03.2019 № 2, від 01.04.2019 № 3, від 09.08.2019 № 4 та від 09.08.2019 № 5. Вказані додаткові угоду відсутні у пропозиції учасника. Враховуючи умови статей 653, 654 Цивільного кодексу України пропозиція Приватного підприємства будівельна фірма «Квазар-Інк» не відповідає вимозі тендерної документації щодо надання договору, який був виконаний у період 2015-2019р.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію Приватного підприємства будівельна фірма «Квазар-Інк» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та його оприлюднення встановлено наступне.
Відповідно до пункту 5.1 проекту договору (додаток 5 до тендерної документації) капітальний ремонт виконується у терміни відповідно до календарного плану, який є невід’ємною частиною Договору. Згідно з пропозицією Приватного підприємства будівельна фірма «Квазар-Інк» цей учасник погодився з усіма умовами проекту договору (лист-згода від 23.09.2019 № 71) та, крім того, представив Календарний план капітального ремонту (стор. 39 файлу «Пропозиція»).
Також згідно з пунктом 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено: «документи, які складають технічне завдання тендерної документації (Додаток 3), які містять види та обсяги робіт є невід'ємною частиною проекту договору».
Під час моніторингу орган державного фінансового контролю запитав у Замовника пояснення щодо переліку невід’ємних додатків до договору від 28.10.2019 № 116. У відповіді, оприлюдненій в електронній системі закупівель 31.10.2019, Замовником представлено протокол засідання тендерного комітету від 31.10.2019 № 1, в якому зазначено наступне: «На даний час на підставі договору від 28.10.2019 № 116 відбуваються підготовчі роботи щодо уточнення графіку робіт». Також зазначається про усунення недоліка в частині завантаження Договірної ціни, яку Замовник додав до свого пояснення. Разом з тим, Замовник не надав пояснень щодо інших невід’ємних частин договору.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, та з врахуванням пояснень Замовника встановлено, що договір від 28.10.2019 № 116 не містить Календарного плану, видів та обсягів робіт, які згідно з умовами тендерної документації та тендерної пропозиції переможця є невід’ємними частинами договору.
Враховуючи вищевикладене Замовник на порушення частини другої статті 32 Закону протягом 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю не узгодив істотні умови договору та на порушення частини четвертої статті 36 уклав його не у відповідності до тендерної пропозиції переможця.
Відповідно до статті 37 Закону Договір про закупівлю є нікчемним у разі: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлі встановлено, що Замовник на порушення абзацу 6 пункту 2 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 08.03.2016 № 477, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577 (далі – наказ № 477) та абзацу 8 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив невід’ємну частину договору від 28.10.2019 № 116 у відповідності до порядку формування відповідної інформації, а саме: Договірну ціну не оприлюднив протягом двох днів з дня укладення договору.
Період усунення порушень:
04.11.2019 17:37 - 19.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2019 17:37
Запити/Пояснення
Номер:
00411468bc6c4d3fa56f10373fd21917
Назва:
Запит замовнику щодо надання пояснення
Дата опублікування:
29.10.2019 16:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з «Капітального ремонту внутрішнього електропостачання Зеленогайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Шевченківської сільської ради за адресою: вул. Шкільна,1 с.Зелений Гай Вітовського району Миколаївської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Пояснити рішення замовника щодо визначення очікуваної вартості закупівлі, а саме які роботи та витрати (найменування глав) згідно зі зведеним кошторисним розрахунком об’єкта будівництва враховані в очікуваній вартості закупівлі, а також зазначити їх вартість (по кожній позиції).
2. Пояснити, які додатки є невід’ємною частиною договору від 28.10.2019 № 116? Зазначити причини відсутності невід’ємних частин договору в електронній системі закупівель.
3. Пояснити, який документ покладений в основу вартісних показників договору від 28.10.2019 № 116 та вказати причини, через які в договорі відсутні посилання на цей документ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.