• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паливні брикети_8981618

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 1 507 робочих днів

2 562 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 810.00 UAH
Номер: b524628691774f1cad9b09abf414f874
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-26-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.03.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.03.2020 17:31 - 17.04.2020 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 25.03.2020 № 70 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 25.03.2020 № 70 (зі змінами внесеними наказом Держаудитслужби від 26.03.2020 № 74) Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 17 UA-2019-09-03-002732-b 03.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укрпошта» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 07.10.2019 (зі змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Райк» (далі –ТОВ «Райк»), фізичної особи-підприємця Зелик Юрія Володимировича, приватного підприємства «Завод «Сател» (далі – ПП «Завод «Сател»), фізичної особи-підприємця «Сірик Тетяни Володимирівни», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 18.10.2019 № 4, від 11.11.2019 № 5, від 11.11.2019 № 6, від 12.11.2019 № 7, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 02.10.2019 № 14137-р/пк-пз, від 13.12.2019 № 18583-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 12.11.2019, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель від 07.04.2020, позовна заява Замовника від 14.01.2020 про визначення протиправним та скасування рішення Колегії АМКУ від 13.12.2019 № 18583-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Під час моніторингу встановлено, що згідно з рішенням Колегії АМКУ від 13.12.2019 № 18583-р/пк-пз Замовник зобов’язаний був скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РАЙК» та рішення про визначення ПП «Завод «Сател» переможцем за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо». Відповідно до пояснення Замовника рішення Колегії АМКУ від 13.12.2019 № 18583-р/пк-пз не виконано, оскільки оскаржене ним до Окружного адміністративного суду м. Києва (позовна заява від 14.01.2020). Згідно з реєстром судових рішень відкрито провадження у справі № 640/1364/20 та станом на момент проведення моніторингу результат розгляду позовної заяви відсутній.
Період усунення порушень: 10.04.2020 17:17 - 16.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2020 17:17

Запити/Пояснення