-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Паливні брикети_8981618
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 1 507 робочих днів
2 562 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 810.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 810.00 UAH
Період оскарження:
03.09.2019 18:49 - 11.10.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішеня Замовника
Номер:
f6558708ae644358b25e392b2425ff84
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-03-002732-b.b2
Назва:
Скарга на рішеня Замовника
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
м. Київ, 03035
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю
“РАЙК”
код ЄДРПОУ 43237630
Адреса: 70035, Запорізька обл.,
Вільнянський район, с. Матвіївка,
вул. Побєди, буд. 18
електронна пошта: raik37@ukr.net
телефон: +380953684583
Замовник: Акціонерне товариство “Укрпошта”
код ЄДРПОУ 21560045
Адреса: 01001, Україна, Київська обл.,
м. Київ, вул. Хрещатик, 22
електронна пошта: http://ukrposhta.ua
телефон +38(044)-323-20-78
Інформація про закупівлю: ID: c3ae4e5f22424098a785caf50763f6f5
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-03-002732-b
код за ДК 021:2015: 09110000-3 - “Тверде паливо”
(паливні брикети)
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про
неправомірні дії Замовника –11.11.2019
Плата за подання скарги – 5 000.00 грн. без ПДВ
СКАРГА
на рішення замовника по результатам проведення торгів
Замовником торгів – АТ “Укрпошта” (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-03-002732-b .
Товариство з обмеженою відповідальністю “РАЙК ” (далі - Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (Паливні брикети) та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Для участі у вказаній процедурі закупівлі, Учасником своєчасно та в повному обсязі були подані всі необхідні документи у відповідності до вимог Тендерної документації, затвердженої Замовником.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 4 від 18 жовтня 2019 року, Тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про визнання переможцем відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (Паливні брикети) та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ “РАЙК”.
Проте, протоколом засідання тендерного комітету від 11.11.2019 № 5, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “РАЙК” на підставі абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, начебто Учасник не надав забезпечення виконання договору закупівлі до укладення договору про закупівлю, а отже - відмовився від укладення договору про закупівлю.
Вважаємо дане рішення Замовника незаконним, дискримінаційним та таким, що не відповідає фактичним обставинам, виходячи з наступного.
Відповідно до ст. 26 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору.
Так, п. 6 розділу VI Тендерної документації, Замовник передбачив, що Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 32 Закону, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 6 цієї тендерної документації.
Згідно з п. 7.1 Проекту договору поставки (додаток № 6 до Тендерної документації),
Постачальник для забезпечення виконання його зобов’язань за Договором перед Покупцем надає останньому, на момент підписання Покупцем Договору, оригінал банківської гарантії забезпечення виконання Договору в валюті платежу – гривня (далі – банківська гарантія). Обставинами, що зумовлюють право Покупця за Договором звернутись до банка – гаранта з вимогою про сплату суми банківської гарантії є невиконання або неналежне виконання Постачальником будь якого власного зобов’язання за Договором або дії (бездіяльність) Постачальника що призвели до неможливості подальшого виконання Договору.
Згідно п. 7.2 Проекту договору, розмір банківської гарантії визначається у специфікації, тобто становить становить 5 (п’ять) відсотків ціни Договору.
На виконання умов Тендерної документації та проекту договору поставки, ТОВ “РАЙК”отримано банківську гарантії АТ АКБ “Конкорд” № 71.00.014405 з терміном дії з 06.11.2019 по 31.12.2020.
Зазначаємо також, що умови банківської гарантїї і процедури підготовки та підписання договору весь час узгоджувались між співробітниками ТОВ «РАЙК» та співробітниками договірного відділу АТ «Укрпошта», що видно на скриншоті офіційної електронної пошти ТОВ «РАЙК». Це підтверджує той факт, що співробітники договірного відділу не могли не знати, що всі документи підписані, банківська гарантія отримана.
При цьому, ні в Тендерній документації, ні в Проекті договору поставки, Замовником не передбачено, яким саме чином та в який спосіб Учасник має надати на адресу Замовника забезпечення виконання зобов'язань за договором поставки у вигляді банківської гарантії.
З урахуванням цього, нашим підприємством за допомогою засобів поштового зв'язку 05.11.2019 та 06.11.2019 на адресу Замовника, на ім’я співробітників договірного відділу АТ «Укрпошта» Майдюка Василя та Доненко Викторії (копії чеків «Нова пошта» додаються) були направлені підписаний та скріплений печаткою договір поставки з додатками, а також необхідні документи щодо забезпечення виконання зобов'язань за договором поставки (в т.ч. оригінал банківської гарантії)
Також, у відповідності до вимог ч. 1 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, скан-копія оригіналу необхідної Банківської гарантії, а також скан-копія підписаного договору поставки з додатками були розміщені ТОВ “Райк” 06.11.2019 на сайті Zakupivli24, за адресою https://zakupivli24.pb.ua/prozorro/tender/UA-2019-09-03-002732-b#/info, з якими міг ознайомитись Замовник та інші учасники процедури Закупівлі.
Отже, всі вимоги Замовника щодо надання договору поставки та забезпечення виконання зобов'язань за договором поставки (в т.ч. оригіналу банківської гарантії) ТОВ “РАЙК” були виконані у повному обсязі.
Але, не зважаючи на це, протоколом засідання тендерного комітету від 11.11.2019 № 5, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “РАЙК”, оскільки нами нібито не було надано забезпечення виконання договору закупівлі до укладення договору про закупівлю, що, фактично, не відповідає дійсності, а прийняте рішення є незаконним.
Оскільки, в силу вищенаведених обставин, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “РАЙК” є незаконним, цей факт робить незаконним також і рішення Замовника про визначення переможцем торгів Приватне підприємство “Завод Сател”.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення Замовника від 11.11.2019 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Райк” по процедурі закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-03-002732-b;
3. Скасувати рішення Замовника про визначення переможцем торгів Приватне підприємство “Завод Сател” по процедурі закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-03-002732-b;
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Копія банківської гарантії АТ АКБ “Конкорд” № 71.00.014405;
3. Копія чеків на відправку документів засобами поштового зв’язку.
4. Скриншот електроної пошти ТОВ «РАЙК»
З повагою
Директор ТОВ “РАЙК” П.О. Тішаєв
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 22.11.2019 14:19
- Чеки_Новой_Почты-111.pdf 22.11.2019 14:19
- Скарга на рішення Замовника.PDF 22.11.2019 14:19
- Гарантия_14405_Райк.pdf 22.11.2019 14:19
- Скрин_ел._пошти.pdf 22.11.2019 14:19
- рішення від 26.11.2019 № 17378 + лист Замовнику.pdf 26.11.2019 22:54
- Інформація про перенесення розгляду Скарги від 22.11.2019 № UA-2019-09-03-002732-b.b2.pdf 11.12.2019 23:57
- Інформація про резолютивну частину рішенн від 13.12.2019 №18583.pdf 16.12.2019 17:00
- рішення від 13.12.2019 № 18583.pdf 18.12.2019 21:51
- Службова від ВДЗ 421-1887.pdf 04.12.2019 18:53
- Акт про відкриття конверту від 11.11.19 .pdf 04.12.2019 18:53
- Лист- попередження №421-1880 від 01.11.19.pdf 04.12.2019 18:53
- Накладна НП.pdf 04.12.2019 18:53
- Пояснення.pdf 04.12.2019 18:53
- Скрін сервіс НП.pdf 04.12.2019 18:53
- Скріншот.pdf 04.12.2019 18:53
- Акт про відкриття конверту .pdf 04.12.2019 18:53
- Позов до АМКУ.pdf 23.01.2020 16:56
- Рішення УО про скасування рішення та відміну торгів.docx 14.10.2021 00:52
- Рішення УО про скасування рішення та відміну торгів.docx.p7s 14.10.2021 00:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.11.2019 14:20
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.11.2019 22:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.12.2019 21:51
Дата виконання рішення Замовником:
14.10.2021 00:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі наказу АТ «Укрпошта» №370 від 09.10.2021 «Про визначення відповідального за проведення окремих закупівель» щодо закупівлі UA-2019-09-03-002732-b уповноваженою особою розглянуто питання завершення процедури закупівлі ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (Паливні брикети).
Відповідно до ч. 12 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що діяв на час проведення процедури (далі – Закон), рішення органу оскарження Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18583-р/пк-пз від 13.12.2019 було оскаржене замовником АТ «Укрпошта» у судовому порядку. Керуючись ухвалою Верховного суду від 27.08.2021 щодо відмови АТ «Укрпошта» у відкритті касаційного провадження у справі №640/1364/20 (адміністративне провадження №К/9901/29915/21), вирішено скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РАЙК" та рішення про визначення ПП "Завод "Сател" переможцем за процедурою закупівлі UA-2019-09-03-002732-b згідно з зазначеним рішенням органу оскарження.
Враховуючи вищевикладене та керуючись абз. 3 ч. 2 статті 31 Закону, Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили, а саме: неможливості укладання договору про закупівлю за результатом цих торгів на оголошених умовах (відповідно до умов тендерної документації період постачання товару та строк дії договору встановлений до 31 груд. 2019 р.), завершення 90-денного строку дії поданих тендерних пропозицій.
Відповідно до ст. 18 Закону у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити в електронній системі закупівель підтвердження.
Скарга
Розгляд припинено
Оскардження умов закупівлі
Номер:
a44c53b543164a23921d6ad9e536d251
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-03-002732-b.b1
Назва:
Оскардження умов закупівлі
Скарга:
№ 12/19/01
від 12 вересня 2019 року. До Антимонопольного комітету України
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
м. Київ, 03035
Суб’єкт оскарження: Науково-виробнича компанія «ТАФ-87»
ЄДРПОУ 41793911
Юридична адреса: 61001, м. Харків,
Гімназійна набережна, 18А
Директор: Файзулаєв Тимур Алійович
Замовник: Акціонерне товариство “Укрпошта”
код ЄДРПОУ 21560045
Адреса: 01001, Україна, Київська обл.,
м. Київ, вул. Хрещатик, 22
електронна пошта: http://ukrposhta.ua
телефон +38(044)-323-20-78
Інформація про закупівлю: ID: c3ae4e5f22424098a785caf50763f6f5
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-03-002732-b
код за ДК 021:2015: 09110000-3 - “Тверде паливо”
(паливні брикети)
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про
неправомірні дії Замовника –03.09.2019
Плата
за подання скарги – 5 000.00 грн. без ПДВ
СКАРГА
на тендерну документацію, що містить дискримінаційні положення
Замовником торгів – АТ “Укрпошта” було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-03-002732-b.
Науково-виробнича компанія «ТАФ-87» (надалі — Скаржник) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подала тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі є «Тверде паливо» (паливні брикети) код ДК021:2015:09110000-3, що зазначено у оголошенні та тендерній документації.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Скаржник не може погодитися з такою тендерною документацією та вважає ії такою, що порушує його права та інтереси, а також норми ЗУ «Про публічні закупівлі», що полягає у наступному:
1) В п. 4 додатку № 4 до Тендерної документації “Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції”, Замовник встановив, що до документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції для фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця є копії сторінок паспорта, які містять інформацію.
Зазначаємо, що правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, захистом основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних є Закон України “Про захист персональних даних” № 2297 від 01.06.2010 р. (далі — Закон № 2297).
Відповідно до ст. 2 цього Закону № 2297, під персональними даними розуміються - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Згідно з п. 1 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 № 2503, Паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України.
Отже, паспорт громадянина України містить сукупність відомостей про фізичну особу, яка може бути конкретно ідентифікована, тобто містить персональні дані.
Відповідно до ст. 11 Закону № 2297, підставою для обробки персональних даних є згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних.
Але, в порушення вимог Закону № 2297, Замовником не передбачено у Тендерній документації отримання відповідної письмової згоди фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця.
Виходячи з цього, Замовнику слід скасувати зазначену вимогу Тендерної документації як дискримінаційну, оскільки повноваження (статус) фізичної особи-підприємця підтверджуються не паспортом громадянина України, а витягом з ЄДРПОУ, або доповнити вимоги Тендерної документації вимогою надання відповідної письмової згоди фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, на обробку його персональних даних.
2) Відповідно до Додатку № 3 до Тендерної документації, Замовником визначено конкретні адреси постачання, та зазначено загальний обсяг поставки твердого палива на кожну адресу окремо. При цьому Замовник не вказує розмір окремої партії, що може суттєво впливати на собівартість кожної окремої партії поставки. Таким чином, відсутність означення розміру окремої партії може вважатись дискримінаційною і такою, що обмежує конкуренцію. Виходячи з цього, Замовнику слід внести зміни до умов Тендерної документації і уточнити розмір кожної окремої партії поставки.
Виходячи з вищенаведеного, вважаємо що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 3, а також порушив вимоги ч. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка передбачає заборону на встановлення дискримінаційних вимог до учасників.
Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призведуть до неправомірного прийняття пропозиції інших учасників та, в свою чергу, нададуть можливість до визнання тендерної закупівлі такою, що не відбулася, або до оскарження результатів закупівлі як такої, що суперечить законодавству України.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію по процедурі закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-03-002732-b.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
З повагою
Директор науково-виробничої
компанії "ТАФ-87" Файзулаєв Т.А. _____________
м.п.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 2.jpg 14.09.2019 18:52
- Скарга 1.jpg 14.09.2019 18:52
- Платеж.jpg 14.09.2019 18:52
- Інформація про усунення порушення.docx 17.09.2019 11:51
- Інформація про усунення порушення (1).docx 27.09.2019 16:42
- Пояснення.pdf 27.09.2019 16:47
- рішення від 18.09.2019 13188 + лист Замовнику.pdf 18.09.2019 16:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.10.2019 № 14137.pdf 03.10.2019 17:07
- рішення від 02.10.2019 № 14137 .pdf 07.10.2019 23:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.09.2019 18:52
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.09.2019 16:13
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
07.10.2019 23:35
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
07.10.2019 23:35