• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо(Лот №1: філе куряче охолоджене; Лот №2: стегенця курячі охолоджені)

ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (Лот №1: філе куряче охолоджене ;Лот №2: стегенця курячі охолоджені)

Завершена

279 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 600.00 UAH
Номер: 7bffacda0844494b9e5ac55aa3dd20af
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-30-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.09.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.09.2019 17:30 - 24.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.09.2019 № 51 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.09.2019 № 51. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2019-09-03-000904-b від 03.09.2019 – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 518-55-12, 80685185512@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель розгляду та оцінки тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідність умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції учасника процедури закупівлі за лотом № 1 ПП «Процентр-плюс» та переможця за лотом № 1 ФОП Вільховченко Тамара Миколаївна, протоколи засідання тендерного комітету, повідомлення про намір укласти договір та укладений договір про закупівлю по лоту № 1 від 02 жовтня 2019 року № 24, інформація про відміну торгів по лоту № 2. За результатами аналізу питання дотримання Відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено наступне. Відповідно до частини 4 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) зокрема визначено, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. Так, Замовником відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 19.09.2019 року відхилено тендерну пропозицію ПП «Процентр-плюс», яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 через не відповідність вимогам пункту 4.8. Додатку № 3 тендерної документації внаслідок надання експлуатаційного дозволу не на предмет закупівлі. Поряд з тим, відповідно до пункту 4.8. Додатку № 3 тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій вимагалось надання експлуатаційного дозволу оператора ринку, що здійснює господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження (сканований з оригіналу). При цьому, тендерна документація не містить окремих вимог щодо надання експлуатаційного дозволу оператора ринку, що здійснює господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів саме предмету закупівлі (М’ясо, код за ДК 021:2015: 15110000-2). Фактично, учасником ПП «Процентр-плюс» надано експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів від 20.03.2014 року № 11500/20/7 щодо зберігання харчових продуктів тваринного походження на складському приміщенні, зокрема м’ясопродуктів (ковбасних виробів), консервів м’ясних та яєць свіжих, що відповідає умовам пункту 4.8. Додатку № 3 тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до частини 4 статті 28 Закону № 922, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. При цьому у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Таким чином, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерної пропозиції ПП «Процентр-плюс» встановлено, що Замовник в порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 по лоту № 1 відхилив тендерну пропозицію вказаного учасника та відповідно визнав переможцем торгів наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною ФОП Вільховченко Тамара Миколаївна і уклав з ним договір про закупівлю від 02 жовтня 2019 року № 24. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися. Крім того, аналізом встановлено, що відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) Замовником 18.09.2019 року частково відмінено процедуру закупівель за лотом № 2 (подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій), при цьому повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, Замовником оприлюднено у строки визначені в частині 3 статті 31 Закону № 922.
Період усунення порушень: 17.10.2019 17:36 - 31.10.2019 23:00
Дата публікації висновку: 17.10.2019 17:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вжито відповідних заходів
Дата публікації звіту: 18.10.2019 16:31