-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція.
Реконструкція спортивного майданчика для міні-футболу зі штучним покриттям на території Комунального закладу "Мереф'янський медичний ліцей" за адресою: вул. Дніпровська, 233 в м. Мерефа, Харківського району Харківської області.
Завершена
3 379 626.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 796.26 UAH
мін. крок: 1% або 33 796.26 UAH
Номер:
d3a8ffacd46744828ee5480e62aa0725
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-23-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2019 00:00
Період моніторингу:
23.10.2019 18:28 - 13.11.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2019 № 254
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 21.10.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.10.2019№ 254
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3. UA-2019-08-27-001576-a 27.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог пунктів 1 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації, відповідність умов договору умовам тендерної документації, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Виконавчого комітету Мереф`янської міської ради (далі – Замовник), затверджену рішенням тендерного комітету від 05.09.2019 (протокол № 91); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОСТІР» (далі – ТОВ «ПБК ЕНЕРГОПРОСТІР»); протокол засідання тендерного комітету від 15.10.2019 №145; повідомлення про намір укласти договір; договір від 28.10.2019 №673, додаткову угоду від 30.10.2019 №1, додаткову угоду від 05.11.2019 №2.
За результатами моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ПБК ЕНЕРГОПРОСТІР» умовам тендерної документації в частині не підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Так, Замовником проводиться закупівля робіт, для виконання яких відповідно до Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №2-1-1 реконструкцію спортивного майданчика для міні-футболу зі штучним покриттям зазначено про використання молотків відбійних пневматичних, при роботі від пересувних компресорних станцій.
Однак, учасником-переможцем в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, поданій за формою, визначеною пунктом п`ятим розділу третього тендерної документації, не зазначена наявність молотків відбійних пневматичних, при роботі від пересувних компресорних станцій та не підтверджена документально (власне чи орендоване).
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Однак, в порушення пунктів 1 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено пропозицію учасника ТОВ «ПБК ЕНЕРГОПРОСТІР».
Період усунення порушень:
12.11.2019 15:28 - 27.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2019 15:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш № UA-M-2019-10-23-000018 від 23.10.2019 повідомляю наступне.
Відповідно до проведеного електронного аукціону 13 вересня 2019 року щодо закупівлі ДК 021:2015 код 45454000-4 «Реконструкція» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція спортивного майданчика для міні-футболу зі штучним покриттям на території КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "МЕРЕФ’ЯНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЛІЦЕЙ" за адресою: вулиця Дніпровська, 233 в м. Мерефа Харківського району, Харківської області) – закупівля UA-2019-08-27-001576-a , наступною (п’ятою) найбільш економічно вигідною пропозицією була пропозиція ТОВ «ПБК Енергопростір» (далі – учасник).
15.10.2019 ТОВ «ПБК «Енергопростір» було визнано переможцем і повідомлено про намір укласти договір, який було укладено 28.10.2019 за № 673.
Роботи розпочаті, ТОВ «ПБК «Енергопростір» відповідно до Постанови Кабінету Міністрів № 117 від 23.04.2014р. «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», перераховано передплату у розмірі 30% від суми договору, підрядником закуплено матеріал.
Слід зазначити, що згідно п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.
Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно з ч. 1 ст. 629 Цивільного кодексу України договір є обов´язковим для виконання сторонами.
Відповідно до ст. 526 Цивільного кодексу України зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Так, ст. 638 Цивільного кодексу України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Відповідно до ч. 3 ст. 180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
У свою чергу, підстави для зміни або розірвання договору зазначені в ст. 651 Цивільного кодексу України.
Порядок зміни та розірвання господарських договорів передбачений ст. 188 Господарського кодексу України.
З огляду на викладене, та враховуючи, те що Договір підряду на цей час діє, та Сторонами не було домовлено інше, на сьогоднішній день неможливо усунути виявлене порушення.
Дата публікації звіту:
19.11.2019 14:19