-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція.
Реконструкція спортивного майданчика для міні-футболу зі штучним покриттям на території Комунального закладу "Мереф'янський медичний ліцей" за адресою: вул. Дніпровська, 233 в м. Мерефа, Харківського району Харківської області.
Завершена
3 379 626.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 796.26 UAH
мін. крок: 1% або 33 796.26 UAH
Період оскарження:
27.08.2019 15:22 - 09.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛЕГІОНБУД"
Номер:
f82a75ad10124df4872d159bf685d171
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-27-001576-a.b1
Назва:
Вимога щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛЕГІОНБУД"
Вимога:
На засіданні тендерного комітету Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради (Протокол від 02.10.2019 р. № 122) відхилено пропозицію ТОВ «ЛЕГІОНБУД» як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації, зокрема:
1. «Відповідно до абз. 1 п. 6 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам замовника стосовно технічних, якісних, кількісних та інших характеристик щодо предмета закупівлі, згідно з Додатком № 1 до тендерної документації.
Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації повинно мати: а) довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про якісні та кількісні характеристики робіт, які будуть проведені учасником із зазначенням гарантійного строку.»
Зазначена довідка в тендерній пропозиції відсутня».
ТОВ «ЛЕГІОНБУД» наголошує на неприпустимості дискримінації учасників публічних закупівель та закликає представників Замовника до уважного аналізу тендерних пропозицій, тому що вищевказана довідка у довільній формі надана ТОВ «ЛЕГІОНБУД» на сторінках 3-7 файлу «Документи Н Мерефа майданчик.pdf» тендерної пропозиції Вих. № 1109/3 від 11.09.2019 р. (додається до цієї вимоги).
2. «Окрім цього, відповідно до абз. 7 п. 6 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до державних будівельних норм із урахування змін та доповнень. Учасником в складу тендерної пропозиції надано тендерну пропозицію з зазначенням пропозиції на загальну суму 3 280 000,00 (три мільйони двісті вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) грн., у т.ч. ПДВ – 546 666,67 грн., однак кошторисна документація на підставі якої була розрахована сума пропозиції відсутня.
Тобто, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.»
ТОВ «ЛЕГІОНБУД» зазначає, що ціна його тендерної пропозиції (договірна ціна) розрахована відповідно до державних будівельних норм із урахування змін та доповнень, що також підтверджується у письмовому поясненні Вих. № 1109/24 від 11.09.2019 р., наданому на сторінці 31 файлу «Документи Н Мерефа майданчик.pdf» тендерної пропозиції (додається до цієї вимоги). Також, наголошуємо, що тендерною документацією не вимагалось надання кошторисної документації, на підставі якої була розрахована сума пропозиції учасника.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ЛЕГІОНБУД» вважає відхилення його тендерної пропозиції неправомірним та вимагає від Замовника скасувати Протокол від 02.10.2019 р. № 122 та прийняти нове рішення щодо визнання ТОВ «ЛЕГІОНБУД» переможцем процедури.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звертатись до АМКУ та/або суду за захистом своїх прав та охоронюваних інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка в довільній формі 03.10.2019 10:49
- Письмове пояснення 03.10.2019 10:49
- Протокол № 122 03.10.2019 10:49
Дата подачі:
03.10.2019 10:49
Вирішення:
На Вашу скаргу повідомляємо наступне.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
04.10.2019 16:32
Підтвердження вирішення:
На Вашу скаргу повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарі, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у т.ч. ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника в разі застосування переговорної процедури.
При цьому виходячи зі змісту п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону.
Відповідно до ч. 1 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з:
- інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити перелік та обсяги робіт, без зазначення вартості окремих складових робіт (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)).
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Крім того, відповідно до Наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ), прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293.
При цьому Закон не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону.
Таким чином, у разі якщо предметом закупівлі є роботи, замовник може встановити вимогу щодо надання учасниками в складі своєї тендерної пропозиції переліку й обсягів робіт відповідно до технічної специфікації, установленої в тендерній документації, без зазначення вартості окремих складових робіт.
У свою чергу, ч. 6 ст. 28 Закону встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Згідно з ч. 1 ст. 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Так, згідно зі ст. 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до ст. 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі.
Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності й стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
При цьому п. 6.2.4 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі — ДСТУ) визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об'єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником.
Водночас п. 3.15 ДСТУ прописано: договірна ціна — кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником і підрядником) й обумовлена в договорі підряду.
Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватися за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису й ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватися сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та ЦКУ.
Таким чином рішення, яке було прийняте тендерним комітетом Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради після досконального вивчення законодавства з даного питання, зважене та обґрунтоване.