• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 274+435 - км 466+700

Торги відмінено

385 880 748.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000 000.00 UAH
Номер: 1a1888159eee404396dc7142ee5f6817
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-30-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.01.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 30.01.2020 16:04 - 21.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.01.2020 Одеса № 28 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 30.01.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.01.2020 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 30.01.2020 № 28 Витяг з переліку процедур закупівель 1. UA-2019-08-23-000468-a 23.08.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» встановлено порушення вимог пункту першого частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону. За результатами моніторингу закупівлі установлено порушення частини п’ятої статті 7-1 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 23.08.2019 та зміни до неї, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой», товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48», дочірнього підприємства «Одеський облавтодор», товариства з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд-Центр», товариства з обмеженою відповідальністю «Миколаївбудцентр» та товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь», протокол розгляду тендерних пропозицій, який оприлюднено в електронній системі закупівель 20.12.2019, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби, отримане 07.02.2020 через електронну систему закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 07.10.2019 № 14379-р/пк-пз та від 16.12.2019 № 18648-р/ пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 28.01.2020. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник під час розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначених у тендерній документації допустив до аукціону тендерні пропозиції учасників торгів товариства з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд-Центр» та товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48». За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне. У пункті 1.2 розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників про надання у складі тендерної пропозиції довідки, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. До довідки включаються працівники, яких планується залучити до надання послуг. В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці. Учасником товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» у складі тендерної пропозиції надано довідку, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25.09.2019 № 960, в якій наведена інформація про наявність ста сорока восьми осіб. Проте, копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників надано не на всіх працівників, що зазначені у довідці, а саме: не надано на машиніста дорожньо-будівельних машин у відділі головного механіка Коваленка Богдана Олександровича, чим не дотримано вимоги пункту 1.2 розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації. У підпункті 1.3.1 пункту 1.3 розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації Замовник установив вимогу, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції учасника має бути долучений позитивний відгук Замовника, щодо виконання аналогічних договорів зазначених в довідці. При цьому відгук (відгуки) мають бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення даної закупівлі. Отже, у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» завантажено через електронну систему закупівель два відгуки, які видані Службою автомобільних доріг у Черкаській області без вихідної дати, чим не дотримано вимоги підпункту 1.3.1 пункту 1.3 розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації. Згідно пункту 5.11 ДСТУ 4163:2003 «Вимоги до оформлення документів», дата документа – це дата його підписання, затвердження, прийняття, зареєстрування, яку оформлюють цифровим способом. Елементи дати наводять арабськими цифрами в один рядок у послідовності: число, місяць, рік. Дату документа ставлять нижче назви документа поряд із реєстраційним індексом на спеціально відведеному місці на бланку. На підставі викладеного, керуючись вимогами пункту першого частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі невідповідності учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Таким чином, Замовником на порушення вимог пункту першого частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій. Відповідно до частини п’ятої статті 7-1 Закону протягом строку проведення моніторингу закупівлі орган державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, повинен надати відповідні пояснення через електронну систему закупівель. Отже, у межах проведення моніторингу закупівлі Замовнику 03.02.2020 було надіслано та оприлюднено в електронній системі закупівель запит про надання пояснення. Пояснення з даних питань Замовником, всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону, оприлюднено через електронну систему закупівель 07.02.2020 (на четвертий робочий день), чим не дотримано вимоги зазначеної норми Закону. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK 2-14) не підтверджено.
Період усунення порушень: 11.02.2020 12:12 - 26.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 11.02.2020 12:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник не погоджується з висновком ДАСУ. Детальне пояснення викладено в протоколі №б/н від 17.02.2020р.
Дата публікації звіту: 18.02.2020 15:24

Запити/Пояснення