-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 274+435 - км 466+700
Торги відмінено
385 880 748.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 000 000.00 UAH
Номер:
1a1888159eee404396dc7142ee5f6817
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-30-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.01.2020 00:00
Період моніторингу:
30.01.2020 16:04 - 21.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.01.2020 Одеса № 28
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 30.01.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.01.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.01.2020 № 28
Витяг з переліку процедур закупівель
1. UA-2019-08-23-000468-a 23.08.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» встановлено порушення вимог пункту першого частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону.
За результатами моніторингу закупівлі установлено порушення частини п’ятої статті 7-1 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 23.08.2019 та зміни до неї, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой», товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48», дочірнього підприємства «Одеський облавтодор», товариства з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд-Центр», товариства з обмеженою відповідальністю «Миколаївбудцентр» та товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь», протокол розгляду тендерних пропозицій, який оприлюднено в електронній системі закупівель 20.12.2019, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби, отримане 07.02.2020 через електронну систему закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 07.10.2019 № 14379-р/пк-пз та від 16.12.2019 № 18648-р/ пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 28.01.2020.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник під час розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначених у тендерній документації допустив до аукціону тендерні пропозиції учасників торгів товариства з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд-Центр» та товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48».
За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне.
У пункті 1.2 розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників про надання у складі тендерної пропозиції довідки, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. До довідки включаються працівники, яких планується залучити до надання послуг. В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці.
Учасником товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» у складі тендерної пропозиції надано довідку, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25.09.2019 № 960, в якій наведена інформація про наявність ста сорока восьми осіб. Проте, копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників надано не на всіх працівників, що зазначені у довідці, а саме: не надано на машиніста дорожньо-будівельних машин у відділі головного механіка Коваленка Богдана Олександровича, чим не дотримано вимоги пункту 1.2 розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації.
У підпункті 1.3.1 пункту 1.3 розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації Замовник установив вимогу, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції учасника має бути долучений позитивний відгук Замовника, щодо виконання аналогічних договорів зазначених в довідці. При цьому відгук (відгуки) мають бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення даної закупівлі.
Отже, у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» завантажено через електронну систему закупівель два відгуки, які видані Службою автомобільних доріг у Черкаській області без вихідної дати, чим не дотримано вимоги підпункту 1.3.1 пункту 1.3 розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації.
Згідно пункту 5.11 ДСТУ 4163:2003 «Вимоги до оформлення документів», дата документа – це дата його підписання, затвердження, прийняття, зареєстрування, яку оформлюють цифровим способом. Елементи дати наводять арабськими цифрами в один рядок у послідовності: число, місяць, рік.
Дату документа ставлять нижче назви документа поряд із реєстраційним індексом на спеціально відведеному місці на бланку.
На підставі викладеного, керуючись вимогами пункту першого частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі невідповідності учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Таким чином, Замовником на порушення вимог пункту першого частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій.
Відповідно до частини п’ятої статті 7-1 Закону протягом строку проведення моніторингу закупівлі орган державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, повинен надати відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Отже, у межах проведення моніторингу закупівлі Замовнику 03.02.2020 було надіслано та оприлюднено в електронній системі закупівель запит про надання пояснення.
Пояснення з даних питань Замовником, всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону, оприлюднено через електронну систему закупівель 07.02.2020 (на четвертий робочий день), чим не дотримано вимоги зазначеної норми Закону.
Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK 2-14) не підтверджено.
Період усунення порушень:
11.02.2020 12:12 - 26.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
11.02.2020 12:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник не погоджується з висновком ДАСУ. Детальне пояснення викладено в протоколі №б/н від 17.02.2020р.
Дата публікації звіту:
18.02.2020 15:24
Запити/Пояснення
Номер:
05c6a410c4514d39a707c7871248d412
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
03.02.2020 12:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Техно-Буд-Центр» умовам пункту 1.1 Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації, тоді як відповідно до оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель інформації (номери ID: UA-2019-05-22-000234-c, UA-2019-04-16-000706-b, UA-2019-10-28-001108-c, UA-2019-10-28-1028-c) гарантована учасником автомобільна техніка на період надання послуг на об’єкті Замовника у той самий період заявлена, як така, що буде задіяна для надання послуг на інших об’єктах?
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Техно-Буд-Центр» умовам пункту 1.1 Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку від 24.09.2019 № 8230 з переліком баз зимового утримання, які будуть знаходитися на об’єкті по предмету закупівлі, у якій однією із баз зимового утримання зазначено базу, розташовану за адресою: Одеська область, Миколаївський район, с. Новогригорівка, яка перевищує відстань між базами зимового утримання, крайня межа якої встановлена Замовником на рівні 60 км?
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Техно-Буд-Центр» умовам пункту 3.4 Розділу ІІІ «Інші документи» Додатку 3 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника відсутня ліцензія на виконання певних послуг?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШРБУ-48» умовам пункту 1.1 Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації, тоді як відповідно до оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель інформації (номери ID: UA-2019-04-22-001570-b, UA-2019-04-03-002014-a) гарантована учасником автомобільна техніка на період надання послуг на об’єкті Замовника у той самий період заявлена, як така, що буде задіяна для надання послуг на інших об’єктах?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
f497820f05fa470cbac4d941b83763c8
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
07.02.2020 09:28
Опис:
1.1.Стосовно наявності техніки та матеріально-технічної бази.
Відповідно до п.1.1. частини І додатку 3 тендерної документації (далі-ТД) Учасник мав надати Довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Мінімально-необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки зазначена в таблиці п. 1.1. частини І додатку 3 ТД.
В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки/обладнання, що вказані в табличці Учасника.
Довідка про наявність техніки та усі додаткові документи, передбачені умовами ТД, учасником було надано у відповідності до умов документації.
Також від учасників вимагалося надання гарантійного за підписом уповноваженої особи учасника та затверджений печаткою (за наявності) наступного змісту:
«цим гарантійним листом «______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що у разі перемоги в даній закупівлі (вказується назва предмету закупівлі та номер в системі Прозорро), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, буде залучена в зимовий період тільки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса, км 274+435 – км 466 + 700.
«______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, не буде подана в підтвердження матеріально-технічної бази в інших закупівлях, та не буде використовуватись для надання послуг/виконання робіт за іншими договорами які укладено «______(повна/скорочена назва учасника)_____».
Учасник ТОВ "Техно-Буд-Центр" надав відповідний лист від 24.09.2019р. №8231в складі своєї тендерної пропозиції.
Умовами пункту 1.1. частини І додатку 3 документації, Замовником встановлено вимогу щодо надання відповідного гарантійного листа, але вимоги в ньому встановлені, діють виключно для майбутнього переможця. Ключовим слід читати словесний оборот «у разі перемоги в даній закупівлі», який діє для обох абзаців листа. Тобто відповідні гарантійні зобов’язання розповсюджуються тільки на переможця та після того як здійсниться дана подія (визнання учасника переможцем).Тому звісно учасники до моменту визначення переможця мали право використовувати техніку при виконанні робіт та вказувати її і по іншим закупівлям. В інакшому випадку це було б дискримінаційною вимогою, оскільки обмежувало б участь організацій у інших процедурах закупівель, до моменту визначення переможця в даних торгах, особливо зважаючи, що строк проведення торгів може розтягуватися на місяці. Враховуючи, що по даній процедурі закупівлі переможця поки ще не було визначено, учасник мав повне право використовувати техніку та зазначати її в інших процедурах закупівель. Це не є порушенням умов тендерної документації.
Аналогічне питання по цій же закупівлі оскаржувалося ДП «Одеський облавтодор» по учасникам ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «ШРБУ-48» але рішенням Колегії від 16.12.2019р. №18648-р/пк-пз додатково встановлено що це не є порушенням умов тендерної документації. А отже пропозиція не підлягає відхиленню з цієї підстави. Чим додатково підтвердженно вірність дій Замовника.
1.1. Стосовно баз зимового утримання.
Умовами п. пункту 1.1. частини І додатку 3 документації вимагалося надання довідки в довільній формі з переліком баз зимового утримання (згідно П Г.1-218-118:2005 ), які будуть знаходитися на об’єкті по предмету закупівлі. Відстань між базами має складати від 30 до 60 км (в довідці вказати адресну прив’язку (км автомобільної дороги та ПК+) кожної бази, площу території, кількість адміністративних будівель. Кількість баз – не менше 5 штук.
Учасник ТОВ «Техно-Буд-Центр» надав довідку, яка в повній мірі відповідає умовам тендерної документації. Ми як Замовник звернулися за роз’ясненням до ТОВ «Техно-Буд-Центр» та отримали відповідь, що база знаходиться в с. Новогригорівка Миколаївського району Одеської області, та інформацію в довідці зазначено до найближчої адресної прив’язки автомобільної дороги М-05 Київ-Одеса за допомогою сервісу Google Maps. Відстань від неї до слідуючої бази задовольняє вимоги ТД.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Техно-Буд-Центр» повністю відповідає вимогам ТД, діючому законодавству тому підстави для відхилення пропозиції відсутні.
Рішенням Колегії від 16.12.2019р. №18648-р/пк-пз аналогічно встановлено, що «…У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1.1 додатку 3 Документації передбачено довідку у довільній формі з переліком баз зимового утримання (згідно з П Г.1-218-118:2005), які будуть знаходитися на об’єкті по предмету закупівлі. Відстань між базами має складати від 30 до 60 км (в довідці вказати адресну прив’язку (км автомобільної дороги та ПК+) кожної бази, площу території, кількість адміністративних будівель. Кількість баз – не менше 5 штук. 8 У складі Пропозиції ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" міститься документ "перелік баз зимового утримання, які знаходяться на об'єкті по предмету закупівлі" від 24.09.2019 №8230 (файл "перелік баз зимового утримання.pdf"), в якій, зокрема, за позицією 3 зазначено - "с. Новогригорівка Миколаївський район, Одеська область адресна прив'язка – а/д М-05, км 458+200, площа 0,45 га, адміністративін будівлі - 1". Скаржник не довів та документально не підтвердив, що за зазначеною адресою відсутня база зимового утримання та адміністративні будівлі, та те, що ТОВ "ТЕХНОБУД-ЦЕНТР" надано недостовірну інформацію у складі Пропозиції, в цій частині. Враховуючи вищенаведене, ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" не порушило умови Документації в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення скарги в цій частині».
1.2. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг згідно діючого законодавства не підлягають ліцензуванню, а отже відсутність ліцензії не може бути причиною для відхилення тендерної пропозиції.
2.1. Стосовно допущення до участі в аукціоні учасника ТОВ "ШРБУ-48".
Відповідно до п.1.1. частини І додатку 3 тендерної документації (далі-ТД) Учасник мав надати Довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Мінімально-необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки зазначена в таблиці п. 1.1. частини І додатку 3 ТД.
В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки/обладнання, що вказані в табличці Учасника.
Довідка про наявність техніки та усі додаткові документи, передбачені умовами ТД, учасником було надано у відповідності до умов документації.
Також від учасників вимагалося надання гарантійного листа за підписом уповноваженої особи учасника та затверджений печаткою (за наявності) наступного змісту:
«цим гарантійним листом «______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що у разі перемоги в даній закупівлі (вказується назва предмету закупівлі та номер в системі Прозорро), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, буде залучена в зимовий період тільки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса, км 274+435 – км 466 + 700.
«______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, не буде подана в підтвердження матеріально-технічної бази в інших закупівлях, та не буде використовуватись для надання послуг/виконання робіт за іншими договорами які укладено «______(повна/скорочена назва учасника)_____».
Учасник ТОВ "ШРБУ-48" надав відповідний лист від 25.09.2019р. №959 в складі своєї тендерної пропозиції.
Умовами пункту 1.1. частини І додатку 3 документації, Замовником встановлено вимогу щодо надання відповідного гарантійного листа, але вимоги в ньому встановлені, діють виключно для майбутнього переможця. Ключовим слід читати словесний оборот «у разі перемоги в даній закупівлі», який діє для обох абзаців листа. Тобто відповідні гарантійні зобов’язання розповсюджуються тільки на переможця та після того як здійсниться дана подія (визнання учасника переможцем).Тому звісно учасники до моменту визначення переможця мають право використовувати техніку при виконанні робіт та вказувати її і по іншим закупівлям. В інакшому випадку це було б дискримінаційною вимогою, оскільки обмежувало б участь організацій у інших процедурах закупівель, до моменту визначення переможця в даних торгах, особливо зважаючи, що строк проведення торгів може розтягуватися на місяці. Враховуючи, що по даній процедурі закупівлі переможця поки ще не було визначено, учасник мав повне право використовувати техніку та зазначати її в інших процедурах закупівель. Це не є порушенням умов тендерної документації.
Рішенням Колегії від 16.12.2019р. №18648-р/пк-пз аналогічно встановлено, що «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1.1 додатку 3 Документації передбачено довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Мінімально-необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки - зазначена в таблиці нижче. В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки/обладнання, що вказані в табличці учасника. Відповідно до додатку 3 Документації також передбачено гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та затверджений печаткою (за наявності) наступного змісту: "цим гарантійним листом "______(повна/скорочена назва учасника)_____" гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що у разі перемоги в даній закупівлі (вказується назва предмету закупівлі та номер в системі Прозорро), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріальнотехнічної бази учасника,буде залучена в зимовий період тільки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса, км 274+435 – км 466 + 700. 9 "______(повна/скорочена назва учасника)_____" гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області , що техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, не буде подана в підтвердження матеріально-технічної бази в інших закупівлях, та не буде використовуватись для надання послуг/виконання робіт за іншими договорами які укладено "______(повна/скорочена назва учасника)_____". У складі Пропозиції ТОВ "ШРБУ-48" у архівній папці "наявність МТБ" містяться: - довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази від 25.09.2019 №958, в якій наведено перелік обладнання та матеріально-технічної бази; - - гарантійний лист від 25.10.2019 №959 (файл "8.3.Гарантійний лист щодо техніки для зимового утримання"), в якому зазначено - "цим гарантійним листом ТОВ "ШРБУ-48" гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що у разі перемоги в даній закупівлі ("ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" UA-2019-08-23-000468-a), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, буде залучена в зимовий період тільки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса, км 274+435 – км 466 + 700. ТОВ "ШРБУ-48" гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, не буде подана в підтвердження матеріально-технічної бази в інших закупівлях, та не буде використовуватись для надання послуг/виконання робіт за іншими договорами які укладено ТОВ "ШРБУ-48". Відповідно до абзацу п’ятого частини першої статті 18 Закону скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Реєстраційна картка скарги повинна містити, зокрема, таку інформацію: номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу. Згідно з абзацом дванадцятим частини першої статті 18 Закону до скарги додаються, зокрема, документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника. Слід зазначити, що реєстраційна картка створена 27.11.2019 та містить посилання на Процедуру закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-23-000468-a, відповідно, Скарга розміщена в оголошенні, яке оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08- 23-000468-a. Враховуючи викладене, інші процедури закупівлі не можуть бути предметом розгляду органу оскарження під час розгляду зазначеної скарги. Враховуючи вищенаведене, ТОВ "ШРБУ-48" не порушило умови Документації в цій частині, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.»