-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 274+435 - км 466+700
Торги відмінено
385 880 748.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 000 000.00 UAH
Період оскарження:
23.08.2019 14:16 - 28.10.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Порушення процедури закупівлі
Номер:
a519b78a9a764334a57c17c2105d62da
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-23-000468-a.a6
Назва:
Порушення процедури закупівлі
Скарга:
Встановити порушення процедури закупівлі та усунути допущені порушення
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Платіжне доручення.pdf 25.12.2019 13:58
- Скарга.pdf 25.12.2019 13:58
- 2. Протокол розгляду 20.12.pdf 25.12.2019 13:58
- 3. довідка працівники.pdf 25.12.2019 13:58
- 5. Постанова.pdf 25.12.2019 13:59
- 6. перелік баз зимового утримання.pdf 25.12.2019 13:59
- 10. довідка обладнання.pdf 25.12.2019 14:00
- 7-8. Лист АМКУ.pdf 25.12.2019 14:00
- 4. накази 1 (1).pdf 25.12.2019 14:00
- 4. накази 1 (2).pdf 25.12.2019 14:00
- 11. копія договору надання послуг.pdf 25.12.2019 14:00
- 13. Гарантійний лист.pdf 25.12.2019 14:00
- 12. Відповідь на АЗ.pdf 25.12.2019 14:00
- 4. накази 1 (3).pdf 25.12.2019 14:01
- 17. Відповідь на адв. запит.pdf 25.12.2019 14:01
- 18. Гарантійний лист щодо техніки для зимового утримання.pdf 25.12.2019 14:01
- 20. Довідка про наявність МТБ.pdf 25.12.2019 14:02
- 22. Довідка про наявність баз для зимового утримання.pdf 25.12.2019 14:02
- 9. Новогригорьевка-М05.jpg 25.12.2019 14:03
- 9. Карта маршруту.pdf 25.12.2019 14:03
- 14. КК Довідка про обладнання.pdf 25.12.2019 14:03
- 19. Інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям.pdf 25.12.2019 14:04
- 16. Договір №340.pdf 25.12.2019 14:04
- 23. договір оренди Партнер і САІ ОРИГІНАЛ.pdf 25.12.2019 14:05
- 21. Договір ТОВ Авангард 1-О.pdf 25.12.2019 14:05
- 15. Договір надання послуг оригінал.pdf 25.12.2019 14:06
- 15. Договір надання послуг оригінал.pdf 25.12.2019 14:06
- 21. Договір ТОВ Авангард 1-О.pdf 25.12.2019 14:07
- рішення від 28.12.2019 №19529+ Лист Замовнику.pdf 28.12.2019 20:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.01.2020 №888 .pdf 17.01.2020 19:16
- рішення від 16.01.2020 №888 .pdf 21.01.2020 22:52
- Рішення від 16.12.2019 №18648.pdf 08.01.2020 17:23
- протокол 8.pdf 08.01.2020 17:23
- протокол 9.pdf 08.01.2020 17:23
- протокол 7.pdf 08.01.2020 17:23
- лист АМКУ М-05 3.pdf 08.01.2020 17:23
- Лист від 16.01.2020р. №38.pdf 16.01.2020 16:06
- Додаток до листа від 16.01.2020р. №38.pdf 16.01.2020 16:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.12.2019 14:10
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
21.01.2020 22:52
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
21.01.2020 22:52
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
c99fb77ccbe24eae9bcd0e4206fef58b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-23-000468-a.a4
Назва:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
2. Встановити наявність порушення Замовником процедури закупівлі UA-2019-08-23-000468-a.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до участі в аукціоні ТОВ «ШРБУ-48», оприлюднене на електронному майданчику 22.11.2019.
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до участі в ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», оприлюднене на електронному майданчику 22.11.2019.
5. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до участі в аукціоні ТОВ «Автомагістраль-Південь», оприлюднене на електронному майданчику 22.11.2019.
6. Зобов’язати Замовника відновити процедуру закупівлі з моменту попереднього законного рішення Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf 27.11.2019 17:27
- Скарга АМКУ.pdf 27.11.2019 17:27
- 1. Платіжне доручення.PDF 27.11.2019 17:28
- Частина 2. Додаток 8.pdf 27.11.2019 17:30
- Частина 4. Додатки 11-14.pdf 27.11.2019 17:30
- Частина 3. Додатки 9-10.pdf 27.11.2019 17:31
- Частина 7. Додатки 16-24.pdf 27.11.2019 17:31
- Частина 5. Додаток 15 (1,2).pdf 27.11.2019 17:31
- Частина 1 Дод. 2-7.pdf 27.11.2019 17:31
- Частина 6. Додаток 15 (3).pdf 27.11.2019 17:50
- рішення від 29.11.2019 № 17666 + лист Замовнику .pdf 29.11.2019 22:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.12.2019 №18648.pdf 17.12.2019 20:43
- Рішення від 16.12.2019 №18648.pdf 19.12.2019 16:32
- Лист АМКУ.pdf 10.12.2019 17:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.11.2019 17:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.12.2019 16:32
Дата виконання рішення Замовником:
20.12.2019 13:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
виконано вимоги органу оскарження
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Просимо надати додаткову інформацію стосовно причини відхилення
Номер:
d1e2305955d44f79b3d881ba6a29387a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-23-000468-a.c2
Назва:
Просимо надати додаткову інформацію стосовно причини відхилення
Вимога:
На підставі ч.3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі", просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції Учасника ДП "Одеський облавтодор" умовам тендерної документації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а також навадати (завантажити) для ознайомлення Протокол розгляду тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Замовник
- пр розгляду М-05.pdf 27.11.2019 16:31
Дата подачі:
22.11.2019 18:04
Вирішення:
Тендерну пропозицію відхилено через наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), відповідно до част.2, ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" та абз.3, част.1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
2db7aa9b46a94228b1fbdbf23cf8902d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-23-000468-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційну умови щодо: 1)надання позитивного відгуку про виконання аналогічного договору, датованого не раніше дати оприлюднення оголошення даної закупівлі; 2) вимога надання інформації (довідки) від банку-гаранта про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією та строк дії наявного на рахунку грошового на рахунку учасника, а також копії договору з усіма додатками (в тому числі заявою) про надання банківської гарантії та копії генерального договору з усіма додатками до нього; 3)терміну експлуатації машин та механізмів (обладнання), який не може становити більше 7 років; 4) наявності у штаті учасника майстрів у кількості 15 осіб з освітою з кваліфікацією будівельник або освіти за спеціальністю пов’язаною з будівництвом в дорожній галузі, це може бути «Автомобільні дороги», «Мости та тунелі» тощо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf 18.09.2019 15:03
- 1. Платіжне доручення з підтвердженням.PDF 18.09.2019 15:03
- 2. Додатки до скраги_compressed.pdf 18.09.2019 15:16
- Рішення від 23.09.2019 № 13403 + лист Замовнику.pdf 23.09.2019 22:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.10.2019 №14379.pdf 08.10.2019 19:24
- рішення від 07.10.2019 № 14379.pdf 10.10.2019 21:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.09.2019 15:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.10.2019 21:47
Дата виконання рішення Замовником:
15.10.2019 16:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
виконано рішення органу оскарження