• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки Д 25-50)

Торги відмінено

522 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 225.00 UAH
Номер: 26b1b1e725f6487bbf8aebddc5d9585e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-16-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.08.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 16.08.2019 14:58 - 11.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.08.2019 Одеса № 295 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 16.08.2019. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 16.08.2019 №295 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 1. UA-2019-08-13-000574-a 13.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, annushka_8212@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення пункту 2 частини 2 статті 22 та абзацу 1 частини 3 статті 17 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 19 серпня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Державного закладу «Спеціалізований (спеціальний) санаторій «Сонячний» (м. Одеса) Міністерства охорони здоров'я України» (далі – Замовник) від 12.08.2019 року № 24. Під час аналізу питання відповідності ТД вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 та абзацу 1 частини 3 статті 17 Закону Замовником у ТД не встановлено вимогу щодо надання учасниками інформації про відсутність підстави, визначеної частиною 2 статті 17 Закону 17 в довільній формі, а також не встановлено вимогу щодо способу документального підтвердження переможцем торгів інформації про відсутності підстави, передбаченої частиною 2 статті 17 Закону, а саме: учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Під час аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами) (далі – наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу, у випадках, передбачених Законом. При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 20.08.2019 15:21 - 06.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 20.08.2019 15:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до ст. 31 Закону, торги відмінено у звязку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства
Дата публікації звіту: 28.08.2019 10:37

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
Опис: .
Дата публікації: 28.08.2019 11:03