• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція даху Бабинської СЗШ І-ІІІ ст. на вул. Шкільна, 1 в с. Бабина Самбірського району Львівської області"

Завершена

2 325 007.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 250.08 UAH
Номер: e34c8b03bc1a489ca4e505a913e8079e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-08-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.11.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 11.11.2019 10:59 - 03.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.11.2019 № 194 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.11.2019 № 194 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-09-000708-c 09.08.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів та унесення в них наявної інформації встановлено порушення пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника - переможця торгів встановлено порушення норм пунктів1 та 4 частини першої статті 30 Закону при розгляді вказаної тендерної пропозиції та визначенні переможця. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі та розміру забезпечення тендерних пропозицій, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, та визначення розміру забезпечення тендерних пропозицій, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, укладення додаткової угоди. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Бабинської сільської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції ПП БТФ «ЧЕРТУР», ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД», протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 08.10.2019 без номера, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 18.10.2019 № 1. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. При цьому пунктом 2 Наказу Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку № 490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490 при оприлюдненні в електронній системі закупівель (внесенні і заповненні в електронном вигляді) оголошення про закупівлю Замовником не заповнено обов’язкові поля 9-1 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та 10-2 «Джерело фінансування закупівлі»; відповідно у формі повідомлення про намір укласти договір (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не заповнено поля 8-1 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та 11 «Джерело фінансування закупівлі»; у формі звіт про результати проведення процедури закупівлі не заповнено поле 7-1 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», у формі повідомлення про внесення змін до договору не заповнено поля 14 «Сума договору після внесення змін» та 15 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін». Замовником відповідно до статті 30 Закону відхилено тендерну пропозицюї ПП БТФ «ЧЕРТУР», яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною (протокол засідання тендерного комітету від 17.09.2019). Аналізом законності прийняття рішення про відхилення цієї пропозиції встановлено, що Замовником правомірно відхилено учасника з підстав, що зазначені у протоколі від 17.09.2019. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 1 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника» Замовник установив вимогу про надання учасниками довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання зазначених робіт (в довідці мусить бути вказаний весь необхідний перелік техніки, що необхідна для виконання робіт). Учасник ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» в недотримання зазначених умов тендерної документації (пункт 5 розділу 2 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 1 тендерної документації) у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не містить інформації про усі машини, передбачені поданим кошторисом учасника торгів та підсумковою відомістю. Крім того, Замовник у тендерній документації встановив вимогу щодо надання учасником копії інших ліцензій та дозволів (у випадку їх необхідності на виконання робіт згідно чинного законодавства, власних або субпідрядника). На недотримання умов пункту 2 розділу тендерної документації у складі пропозиції учасник ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» не надав ліцензії (дозвіл) на виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахист дерев’яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауерлатів; вогнезахист лат під покрівлю, покритів та настилів по фермах), які зазначені у технічному завданні (додаток 2 тендерної документації). При цьому, переможець торгів надав у складі пропозиції довідку, в якій зазначено, що для виконання робіт не будуть залучатися субпідрядні організації. Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації, та уклав з ним договір про закупівлю робіт від 08.10.2019 без № на суму 2 227 600,00 гривень. За результатами аналізу питання повноти та своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником опубліковано повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю робіт від 08.10.2019 без №, внесені додатковою угодою від 16.10.2019 без № (додано Календарний графік виконання робіт - Додаток 2 до договору про закупівлю робіт від 08.10.2019). Проте, Замовником опубліковано 16 жовтня 2019 року Календарний графік виконання будівельних робіт «Реконструкція Народного дому с.Корничі Самбірського району», що не відповідає предмету закупівлі.
Період усунення порушень: 19.11.2019 09:55 - 04.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 19.11.2019 09:55