• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт проїзної частини по вул. Польова в с. Макарівка Обухівського району Київської області

Завершена

2 526 083.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 526.08 UAH
Номер: cd0fbfdf92d94a30bbf9e7d93658757b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-23-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.10.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 23.10.2019 16:46 - 13.11.2019 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.10.2019 № 196 Київ Про визнання недійсним висновку У зв’язку з потребою виправлення технічної помилки в моніторингу закупівлі за номером UA-2019-08-07-000421-b в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro, НАКАЗУЮ: Висновок про результати моніторингу закупівлі від 21 жовтня 2019 року № 375 визнати помилково оприлюдненим на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2019-08-07-000421-b. Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 673-95-18, amaks13@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації про її проведення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розкритті та розгляду тендерних пропозицій порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерних пропозицій. Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.08.2019 № 249 (далі – ТД), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 03.09.2019 № 331, 24.09.2019 № 422 та від 31.10.2019 №№ 645, 646 та 647, тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛАРМ», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.10.2019 № 15396-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 31.10.2019. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 06.11.2019 16:39 - 12.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 06.11.2019 16:39

Запити/Пояснення

Номер: a22dc0b5294a440e93df06aeb95cca5a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-30-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.09.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.09.2019 17:29 - 24.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.09.2019 № 182 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 27.09.2019 № 182 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2019-08-07-000421-b 07.08.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 673-95-18, amaks13@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації про її проведення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розкритті тендерних пропозицій та своєчасності укладання договору та його оприлюднення порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення. Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 09.08.2019 № 266 (далі – ТД), тендерну пропозицію Приватного підприємства «Автомагістраль», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 03.09.2019 № 332 та від 24.09.2019 № 424, повідомлення про намір укласти договір 25.09.2019, договір від 11.10.2019 № 308-19. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «Автомагістраль» (далі – Переможець) не відповідає вимогам пп. 1 п. 5 Розділу ІІІІ ТД, оскільки в складі пропозиції відсутнє свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або інший реєстраційний документ/документ що підтверджує право власності на 1 одиницю навантажувача «Stolowa Wola L-34», вказаного в п. 22 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт від 22.08.2019 № 736/ТВ. Крім того, в порушення вимог пп. 1 п. 5 Розділу ІІІІ ТД відсутнє підтвердження права власності або інші реєстраційні документи на виробничу базу Переможця по вул. Кривова 46, в с. Крячки, Васильківського району, Київської області, зазначену в вищевказаній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. При цьому, Переможцем у складі пропозиції не надано лист-роз’яснення в довільній формі, в якому учасник зазначає законодавчі підстави ненадання чи причини неможливості подання відповідних документів, що вимагалось п. 1 Розділу ІІІ ТД. Таким чином, Переможцем документально не підтверджено його відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону та встановлених Замовником у ТД відповідно до ст. 22 Закону. Згідно з п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД. Однак, в порушення вимог п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 11.10.2019 № 308-19 на загальну суму 2 389 999,60 грн.
Період усунення порушень: 22.10.2019 12:29 - 05.11.2019 23:00
Дата публікації висновку: 22.10.2019 12:29

Запити/Пояснення