• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт проїзної частини по вул. Польова в с. Макарівка Обухівського району Київської області

Завершена

2 526 083.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 526.08 UAH
Період оскарження: 07.08.2019 10:13 - 19.08.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення тендерного комітету

Номер: c1fab19b362a4301bbc4baca44eb591e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-000421-b.b3
Назва: Скарга на рішення тендерного комітету
Скарга:
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-07-000421-b Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі - Замовник), було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт з капітального ремонту проїзної частини по вул. Польова в с. Макарівка Обухівського району Київської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Приватне підприємство "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (надалі- ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації подало свою тендерну пропозицію. Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі подали наступні учасники: 1. ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ"; 2. ТОВ " ВЕЛАРМ"; 3. ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТРОЙ-БУД"; 4. ТОВ "УКРШЛЯХБУД"; 5. ПП "ДОРСТРОЙСЕРВІС КРИМ"; 6. ТОВ "Київдортехнологія". Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 24 вересня 2019 року № 421 підставою відхилення тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" було наступне: "Згідно з пунктом 5 Розділу 3 тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасником надається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт, згідно наведеної форми. На виконання даної вимоги учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально - бази в якій не зазначено інформації про стан обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально -технічної бази (машин, механізмів, техніки), що є невідповідністю умовам тендерної документації в цій частині". 1) Ми не погоджуємось з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, вважаємо прийняте Замовником рішення незаконним та таким, що порушує наші права. По-перше, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно пункту 5 розділу III Тендерної документації. Згідно з пунктом 5 розділу III Тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасником надається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт, згідно наведеної форми: № п/п Найменування обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально - технічної бази (машин, механізмів, техніки) Стан (задовільний/незадовільний; справне (а)/ несправне (а) обладнання (інструменти, устаткування, прилади) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), а також наявна кількість (шт.) Власне (власна), орендується чи лізинг (фінансовий/оперативний) обладнання (інструменти, устаткування, прилади) та матеріально-технічна база (машини, механізми, техніка) На підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально- технічної бази Учасники повинні надати: - щодо кожної одиниці власного обладнання та матеріально-технічної бази: свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та копії технічних паспортів або інші реєстраційні документи/документи що підтверджують право власності. - щодо кожної одиниці орендованого обладнання та матеріально- технічної бази: договір (договори) оренди, якщо залучається іншим чином - відповідний договір (договори), який (які) повинен бути чинним на дату розкриття. У складі тендерної пропозиції Скаржника надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт від 22 серпня 2019 року № 736/ТВ, яка складена за формою, що наведена у тендерній документації Замовника. В наданій довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт, вказано стан обладнання, а також по кожній одиниці техніки і обладнання зазначено, що все перелічене учасником обладнання знаходиться в справному стані. У довідці зазначено, що вся техніка справна, що означає її придатність до використання та експлуатації, а також її задовільний стан. Скаржник зазначає, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Скаржника усім вимогам Замовника, зокрема, кваліфікаційним критерія, визначеним у тендерній документації Скаржником були надані всі необхідні документи відповідно до його вимог. По-друге, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, надання у складі тендерної пропозиції замість оригіналу завіреної копії документу і навпаки, незначні порушення послідовності завантаження файлів, відсутність підпису або печатки (у разі використання) на одному із поданих учасником є складі тендерної пропозиції документів. Таким чином, оформлення довідки у наведений вище спосіб не впливає на зміст тендерної пропозиції Скаржника, все обладнання (інструменти, устаткування, прилади) та матеріально – технічні бази (машин, механізмів, техніки) є власністю ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ", а також справним та у задовільному стані. Також, Замовником не доведено та документально не підтверджено, що вказане у довідці обладнання має незадовільний стан та не може бути використане під час виконання робіт за предметом закупівлі. Слід звернути увагу, що тендерна документація не містить посилання, що учаснику заборонено відступати від форми наданої довідки, а наведено Замовником її лише, як зразок для оформлення. Неправомірність відхилення нашої тендерної пропозиції ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення від 10.06.2019 року № 7489 -р/пк-пз, у скарзі Скаржник повідомляв, що у довідці про матеріально-технічну базу не зазначено, чи нове вказане обладнання, чи ні, Колегією у ході розгляду було встановлено наступне: "У складі Пропозиції ТОВ "Еталон-Ком" міститься документ "Відомості наявності обладнання та матеріально-технічної бази" від 25.04.2019 № 19/270, в якій зазначено, зокрема, перелік техніки, стан-справний. Враховуючи викладене, ТОВ "Еталон-Ком" не порушило умови Документації в цій частині, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині". Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" була неправомірно відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону. Замовник порушив право ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" на об’єктивну оцінку його тендерної пропозиції, а також не конкретизував в чому полягає невідповідність тендерної пропозиції Скаржника. Таким чином, прийняте рішення замовника є неправомірним по відношенню до Скаржника. 2) Замовником було прийнято рішення про вибір ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТРОЙ-БУД" переможцем процедури закупівлі та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу протокол засідання тендерного комітету від 24 вересня 2019 року № 423. Скаржник не може погодитися з прийнятим Замовником рішенням, оскільки тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації. Далі надаємо обґрунтування щодо неправомірного обрання Замовником переможцем - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТРОЙ-БУД", на підставі невідповідності документів його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації пропозиція має містити підтвердження відповідності робіт та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним та кількісним вимогам та іншим вимогам до предмета закупівлі (складене учасником в формі довідки). У складі тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТРОЙ-БУД" надано лист про відповідність робіт технічним, якісним та кількісним характеристикам від 22.08.2019 року № 81/2019 , який не містить інформації про відповідність робіт та умов, які пропонуються учасником іншим вимогам до предмета закупівлі. Слід зазначити, що окрім технічних, якісних та кількісних вимог до предмету закупівлі роботи та умови повинні були відповідати іншим вимогам, наприклад, те що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 року № 293 і т.д. Звертаємо увагу, на дискримінаційний підхід Замовника під час оцінки тендерних пропозицій учасників, а саме ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТРОЙ-БУД", тендерну пропозицію яку було визнано такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в ній було надано лист, який за своїм змістом не відповідав умовам Тендерної документації Замовника. На підставі цього, тендерна пропозиція Переможця мала бути відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ", а тому завдає економічну шкоду нашому підприємству. На підставі вищевикладеного, керуючись статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів. 3. Встановити наявність порушень в порядку проведення процедури закупівлі Капітальний ремонт проїзної частини по вул. Польова в с. Макарівка Обухівського району Київської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ". 5. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТРОЙ-БУД".
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.10.2019 23:50
Дата виконання рішення Замовником: 31.10.2019 13:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано Замовником
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Володимир Ждан +380459635033 tdv_am@ukr.net
Скарга
Розгляд припинено

Рішення Замовника

Номер: 2b373b4682d04fae82267ddc93b5421e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-000421-b.a2
Назва: Рішення Замовника
Скарга:
07 cерпня 2019 року Замовником, Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю «Капітальний ремонт проїзної частини по вул. Польова в с. Макарівка Обухівського району Київської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (номер закупівлі UA-2019-08-07-000421-b) та проведено аукціон 27 серпня 2019 року. 25 вересня 2019 року на веб-порталі електронної системи публічних закупівель України ProZorro Замовником було оприлюднено протокол №423 засідання тендерного комітету Замовника від 24 вересня 2019 року, яким ухвалено рішення акцептувати тендерну пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТРОЙ-БУД"" (ЄДРПОУ 41480577). Проте, тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТРОЙ-БУД"" не відповідає умовам тендерної документації, а саме: Учасник закупівлі, ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТРОЙ-БУД"", надав у складі тендерної пропозиції договірну ціну та кошториси розраховані в цінах на 02 липня 2019 року (дата яка була раніше дати оголошення торгів) , що суперечить вимогам тендерної документації щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні та листу учасника №76/2019 від 22.08.2019 р. Враховуючи вищевикладене, Просимо: 1. Відмінити рішення про 1 про акцепт пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТРОЙ-БУД"" на закупівлю «Капітальний ремонт проїзної частини по вул. Польова в с. Макарівка Обухівського району Київської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (номер закупівлі UA-2019-08-07-000421-b); 2. Дискваліфікувати тендерну пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТРОЙ-БУД"" на підставі ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Помилка
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 03.10.2019 14:59
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 07.10.2019 22:09
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙСЕРВІС КРИМ.", Володимир +380676527211 dorstroi06@mail.ru
Вимога
Є відповідь

Рішення Замовника

Номер: de71f77c0f734817bd4ee3239e7c1b84
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-000421-b.a1
Назва: Рішення Замовника
Вимога:
07 cерпня 2019 року Замовником, Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю «Капітальний ремонт проїзної частини по вул. Польова в с. Макарівка Обухівського району Київської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (номер закупівлі UA-2019-08-07-000421-b) та проведено аукціон 27 серпня 2019 року. 25 вересня 2019 року на веб-порталі електронної системи публічних закупівель України ProZorro Замовником було оприлюднено протокол №423 засідання тендерного комітету Замовника від 24 вересня 2019 року, яким ухвалено рішення акцептувати тендерну пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТРОЙ-БУД"" (ЄДРПОУ 41480577). Проте, тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТРОЙ-БУД"" не відповідає умовам тендерної документації, а саме: Учасник закупівлі, ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТРОЙ-БУД"", надав у складі тендерної пропозиції договірну ціну та кошториси розраховані в цінах на 02 липня 2019 року (дата яка була раніше дати оголошення торгів) , що суперечить вимогам тендерної документації щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні та листу учасника №76/2019 від 22.08.2019 р. Враховуючи вищевикладене, Просимо: 1. Відмінити рішення про 1 про акцепт пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТРОЙ-БУД"" на закупівлю «Капітальний ремонт проїзної частини по вул. Польова в с. Макарівка Обухівського району Київської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (номер закупівлі UA-2019-08-07-000421-b); 2. Дискваліфікувати тендерну пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТРОЙ-БУД"" на підставі ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно п. 2 Розділу 5 тендерної документації усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору, Договору про здійснення розрахунково-касового обслуговування, заключеного з органами Казначейства, заяви до органу Казначейства про відкриття рахунків, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копій технічних паспортів та інших реєстраційних документів/документів що підтверджують право власності). Пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Строй-Буд" повністю відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги: Відхилено