-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
роботи за проектом: «Будівництво клініко-симуляційного центру Української медичної стоматологічної академії розташованого за адресою: Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка, 23» (код ДК 21:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель)
більш детально у тендерній документації
Завершена
190 548 815.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 952 744.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 952 744.08 UAH
Номер:
5e87984aca9b42cab669674742e7e4ad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-08-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.11.2019 00:00
Період моніторингу:
08.11.2019 15:44 - 30.11.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.11.2019 № 75
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Олександр Кальченко
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 07.11.2019 № 75
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-08-06-001469-b, 06.08.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.
В.о. начальника Управління Олександр Кальченко
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції учасника-переможця встановлено порушення частини другої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання розкриття тендерних пропозиції, їх розгляду та оцінки, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, оприлюднення інформації про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: тендерні пропозиції учасників ТОВ «Спеціалізована механізована колона № 23», ТОВ «Домобудівний комбінат-7», ТОВ «Черкасиміськбуд», ТОВ «КОМПАНІЯ РЕМБУДГАРАНТ», ТОВ «Міське будівництво», ТОВ «АКАДЕМБУДСЕРВІС»; протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір; договір від 22.10.2019 № 591, додаткові угоди від 23.10.2019 № 1 та від 28.10.2019 № 2 до Договору від 22.10.2019 № 591, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель.
Також враховано відомості тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 06.08.2019 б/н зі змінами від 15.08.2019 (далі – тендерна документація).
Моніторингом установлено, що до участі у відкритих торгах подали тендерні пропозиції шість учасників: ТОВ «Спеціалізована механізована колона № 23», ТОВ «Домобудівний комбінат-7», ТОВ «Черкасиміськбуд», ТОВ «КОМПАНІЯ РЕМБУДГАРАНТ», ТОВ «Міське будівництво»,», ТОВ «АКАДЕМБУДСЕРВІС».
За результатом розгляду Замовником тендерні пропозиції учасників ТОВ «Домобудівний комбінат-7», ТОВ «Міське будівництво», ТОВ «АКАДЕМБУДСЕРВІС» відхилено за наявності підстав пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) – невідповідність умовам тендерної документації. До аукціону допущено пропозиції: ТОВ «Спеціалізована механізована колона № 23», ТОВ «Черкасиміськбуд» та ТОВ «КОМПАНІЯ РЕМБУДГАРАНТ».
Найбільш економічно вигідною визнано пропозицію ТОВ «Спеціалізована механізована колона № 23» (далі – учасник-переможець) з остаточною пропозицією 161300000,00 грн з ПДВ.
В результаті моніторингу встановлено невідповідність між укладеним договором від 22.10.2019 № 591 (далі – Договір) та тендерною пропозицією учасника-переможця.
Так, в складі тендерної пропозиції учасником-переможцем надано заповнений проект договору підряду та календарний графік виконання робіт, якими передбачено виконання робіт з листопада 2019 року по листопад 2020 року.
Натомість, в абзаці другому пункту 2.1 укладеного договору підряду вказаний кінцевий строк виконання робіт - по грудень 2021 року. В календарному графіку виконання робіт (Додаток № 2 до Договору) кінцевий строк виконання робіт - по березень 2021 року. Вказане не відповідає умовам тендерної пропозиції учасника-переможця.
Зазначене свідчить про недотримання норм частини другої статті 32 Закону в частині укладання договору не у відповідності до пропозиції учасника-переможця.
Замовником окрім іншої інформації повідомлено по вказаному питанню, що при складанні графіку виконання робіт було враховано орієнтовний графік фінансування робіт Міністерством охорони здоров’я України в період 2019-2021 роки та інше. Про зазначене свідчить пояснення замовника від 19.11.2019 № 04-11/5392, надане через електронну систему.
При цьому, моніторингом установлено, що договір укладено у строк, передбачений частиною другою статті 32 Закону.
Окремо слід вказати, що зміст Додатку № 2 до Договору суперечить абзацу другому пункту 2.1 Договору в частині строку виконання робіт.
Період усунення порушень:
29.11.2019 12:07 - 14.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2019 12:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником внесено зміни до Договору
Дата публікації звіту:
06.12.2019 15:16
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionContracting: Так
Опис:
Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель.
Дата публікації:
12.12.2019 12:11
Запити/Пояснення
Номер:
2a08fd434013425c9dc96e78320bd0da
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.11.2019 12:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.11.2019 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету « 45210000-2 Будівництво будівель» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-08-06-001469-b ) постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання, керуючись пунктами 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частиною п’ятою статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктами 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2:
Чому у документах щодо процедури закупівлі вказано різні строки виконання робіт, а саме: в календарному графіку виконання робіт та пункті 2.1 заповненого проекту договору підряду, наданого в тендерній пропозиції переможця, терміни виконання робіт - по листопад 2020 року, а в пункті 2.1 укладеного Договору від 22.10.2019 № 591 − по грудень 2021 року та в календарному графіку виконання робіт, який міститься в Додатку № 2 до Договору від 22.10.2019 № 591 строки виконання робіт − по березень 2021 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
bfabd743eafa43b79a5557d52172fb1e
Назва:
Пояснення на питання стосовно закупівлі робіт за проектом: «Будівництво клініко-симуляційного центру Української медичної стоматологічної академії розташованого за адресою: Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка, 23» (код ДК 21:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель), яке виникло в ході проведення моніторингу процедури закупівлі по вищезазначеному предмету (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-08-06-001469-b )
Дата опублікування:
19.11.2019 13:16
Опис:
На Ваш запит щодо надання пояснень на питання стосовно закупівлі робіт за проектом: «Будівництво клініко-симуляційного центру Української медичної стоматологічної академії розташованого за адресою: Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка, 23» (код ДК 21:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель), яке виникло в ході проведення моніторингу процедури закупівлі по вищезазначеному предмету (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-08-06-001469-b ) пояснюємо наступне, що підпунктом е) пункту 3.1.2 Розділу ІІІ тендерної документації Української медичної стоматологічної академії на закупівлю робіт за проектом: «Будівництво клініко-симуляційного центру Української медичної стоматологічної академії розташованого за адресою: Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка, 23» було передбачено, що тендерна пропозиції повинна містити : «календарний графік виконання робіт, відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 №2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві».
Поданий Спеціалізованою механізованою колоною № 23 проект календарного графіку виконання робіт відповідав вимогам вищевказаного наказу Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 № 2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» (далі по тексту – Рекомендації).
Зокрема, пунктом 2.1 Рекомендацій передбачено : «Додаток «Календарний графік виконання робіт» конкретизує зобов'язання Підрядника, визначені умовами договору, щодо складу, обсягів, виконавців, послідовності, строків виконання робіт. Обґрунтованість положень цього додатка забезпечує ритмічність виконання робіт, своєчасність матеріально-технічного забезпечення, надання фронту робіт співвиконавцям, безперервність фінансування будівництва тощо.
Аналіз виконання «Календарного графіка виконання робіт» дає можливість оцінювати сторонам хід будівництва в цілому та виконання окремих робіт, дотримання Підрядником та субпідрядниками визначених у договорі підряду строків будівництва та окремих робіт та своєчасно вживати заходів щодо наявних відхилень. Невиконання Підрядником графіка дає підстави Замовнику реалізувати свої права щодо притягнення до відповідальності Підрядника відповідно до умов договору та чинного законодавства».
Також, пунктом 2.2 Рекомендацій визначено, що : «Основою для розроблення графіка є інформація щодо обсягів робіт, передбачених у проектно-кошторисній документації, виробничих можливостей виконавців, що будуть задіяні для виконання робіт, планів Замовника щодо фінансування виконання робіт у часі тощо».
Враховуючи зазначене, при складенні графіка виконання робіт до договору підряду № 591 від 22.10.2019 року укладеного між Українською медичною стоматологічною академією та Спеціалізованою механізованою колоною № 23 по об’єкту «Будівництво клініко-симуляційного центру Української медичної стоматологічної академії розташованого за адресою: Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка, 23» було враховано : обсяги робіт, погодні умови в період виконання робіт, виробничі потужності виконавців, орієнтовний графік фінансування робіт Міністерством охорони здоров’я України в період 2019-2021 роки та інше.
Додатково інформуємо, що у разі зміни графіка фінансування робіт по даному об’єкту Міністерством охорони здоров’я України, перевиконання запланованих робіт, сприятливих погодних умов чи іншого, Українською медичною стоматологічною академією буде ініційовано внесення змін до календарного графіка виконання робіт, з метою приведення його у відповідність до вищезазначеного.
Номер:
8924b12e8ae347d092a9b63a938fa1f4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-08-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.08.2019 00:00
Період моніторингу:
08.08.2019 13:21 - 03.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.08.2019 № 40
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 07.08.2019 № 40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-08-06-001469-b 06.08.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлені порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Української медичної стоматологічної академії (далі – замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 06.08.2019 № 1 (далі – тендерна документація).
За результатами моніторингу встановлено, що в тендерній документації замовника (пункт 4 розділу VI) передбачено підставу зміни істотних умов договору «зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі».
В той же час предметом закупівлі є роботи, про що свідчить тендерна документація та оголошення про проведення відкритих торгів.
При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками в разі, якщо предметом закупівель є товари, про що свідчить пункт 2 частини четвертої статті 36 Закону.
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Також, замовник в тендерній документації (додаток 2) посилаючись на статтю 16 Закону передбачив подання інформації щодо обладнання, машини і механізмів субпідрядника.
Водночас, стаття 16 Закону не передбачає подання інформації щодо субпідрядників.
Зазначеним не дотримано абзац 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Окремо слід зауважити, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
08.08.2019 18:21 - 23.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
08.08.2019 18:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
внесено зміни до тендерної документації
Дата публікації звіту:
15.08.2019 09:31
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Замовником внесено зміни до тендерної документації, про що проінформовано в електронній системі закупівель
Дата публікації:
15.08.2019 12:49