-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
роботи за проектом: «Будівництво клініко-симуляційного центру Української медичної стоматологічної академії розташованого за адресою: Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка, 23» (код ДК 21:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель)
більш детально у тендерній документації
Завершена
190 548 815.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 952 744.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 952 744.08 UAH
Період оскарження:
06.08.2019 13:39 - 02.09.2019 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
скарга на рішення замовника
Номер:
3d4556c100b548f2924b55d7ae119c26
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-06-001469-b.b6
Назва:
скарга на рішення замовника
Скарга:
ТОВ «Черкасиміськбуд» не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника про визнання ТОВ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №23» переможцем тендеру та вважає вказане рішення Замовника протиправними, безпідставними та таким, що підлягає скасуванню
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 12.10.2019 16:07
- платіжне доручення 12.10.2019 16:07
- платіжне доручення ст.2 12.10.2019 17:56
- Рішення від 17.10.2019 №14844.pdf 17.10.2019 22:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.10.2019 16:07
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.10.2019 22:40
Вимога
Є відповідь
скарга на рішення Замовника
Номер:
e761d0826e00469a96092ca457ef3d02
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-06-001469-b.c5
Назва:
скарга на рішення Замовника
Вимога:
1. У складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №23» надало документ «ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЗАЛУЧЕННЯ СУБПІДРЯДНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ДО ВИКОНАННЯ РОБІТ».
В даному документі вказано, що ТОВ «НАФТОХІМСПЕЦМОНТАЖ» передбачається виконання певних робіт або обсягів, а саме :
- п.1 монтаж пожежної сигналізації.
- п.4 монтаж системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей.
- п.5 монтаж системи газового пожежогасіння.
- п.7 монтаж системи протидимного захисту.
По вищенаведеним видам робіт в складі тендерної документації субпідярдника ТОВ «НАФТОХІМСПЕЦМОНТАЖ» відсутня Ліцензія Державної служби України з надзвичайних ситуацій, що не відповідає вимогам Замовника.
2. У складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №23» надало документ «ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЗАЛУЧЕННЯ СУБПІДРЯДНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ДО ВИКОНАННЯ РОБІТ».
В даному документі вказано, що ТОВ «ПРОФІМЕД-СЕРВІС» передбачається виконання певних робіт або обсягів, а саме :
- Монтаж підйомно-транспортного устаткування (позиція 359 «Монтаж лiфта пасажирського зi швидкістю руху кабіни до 1 м/с вантажопiдйомнiстю 1000 кг на 12 зупинок,висота шахти 44 м» - 2 шт, - Додаток 3, розділ 2 «Відомість обсягів робіт»).
По даному виду робіт в складі тендерної документації субпідрядника ТОВ «ПРОФІМЕД-СЕРВІС» відсутній дозвіл Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України по виконанню роботи підвищеної небезпеки: «Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування, підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 3 до Порядку : ліфти, ескалатори, підйомники, зокрема будівельні», що не відповідає вимогам Замовника.
3. В тендерній документації чітко зазначена вимога щодо надання листа від виробника обладнання:
п. 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
3.6.6.
5) оригінал або копії документів, що підтверджують якість запропонованого Учасником обладнання для центру обробки даних, а саме: для визначення чіткої відповідності кваліфікації Учасника щодо поставки запропонованого Обладнання, Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати лист від Виробника запропонованого Обладнання, який підтверджує партнерські взаємовідносини між Учасником та Виробником та підтверджує, що Учасник має право на продаж запропонованого Обладнання. Лист повинен бути виданий виробником запропонованого Обладнання. Для забезпечення в подальшому (негарантійному) періоду експлуатації, можливості модернізації та технічного супроводу поставленого Обладнання, Учасник повинен гарантувати, що все запропоноване ним Обладнання є новим та раніше не використовувалося, а також вироблено не раніше ніж 1 рік до моменту поставки. Обладнання, що постачається, не повинно мати статус EOL/EOS (End-of-Life/End-of-Support) або подібного. У складі пропозиції надається лист в довільній формі від Виробника запропонованого Обладнання про підтвердження цих вимог Замовника. Учасник в тендерній пропозиції відображає детальну специфікацію запропонованого Обладнання, що планується до постачання із обов’язковим зазначенням повного найменування Виробника, детальних характеристик, парт-номерів та кількості у вигляді порівняльної таблиці. Гарантійне забезпечення повинне включати відновлення працездатності Обладнання, заміну компонент, що вийшли з ладу, доступ до оновлень програмного забезпечення, діагностику та підтримку з боку Центру технічної підтримки Виробника/Сервісного партнера Виробника в Україні (надалі – Сервісний центр). З метою уніфікації в налаштуванні, гарантійному і технічному обслуговуванні, моніторингу працездатності серверного обладнання та для оптимізації його роботи, як єдиного комплексу усі запропоновані Учасником сервери ТА СХД повинні бути від одного Виробника.
Звертаємо увагу, що в складі тендерної пропозиції відсутній лист від Виробника обладнання. Натомість є листи-пояснення від Учасника ТОВ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №23» та субпідрядника ТОВ «АЙТІ-СОЛЮШНС» (листи у вкладенні), що суперечить вимогам тендерної документації.
Акцентуємо увагу, що у попередній тендерній процедурі UA-2019-05-21-001424-a було відхиллено пропозицію ТОВ «Черкасиміськбуд» через відсутність вищенаведеного листа. (протокол у вкладенні).
Ми вважаємо дії замовника дискримінаційними через вище наведені обставини.
4. В тендерній документації чітко зазначена вимога щодо надання довідки від Учасника обладнання:
п. 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
3.6.6.
5) Вимоги до компетенції Сервісного Центру, щодо технічної підтримки.
Для підтвердження наявності Сервіс-Деску Учасник надає у складі пропозиції довідку про наявність в запропонованому Сервісному центрі «Служби отримання сервісних повідомлень» та посилання на веб-сторінку розташовану на власному домені Сервісного центру де розташований Сервіс-Деск. Сервісний центр повинен забезпечити можливість тестування Сервіс-Деску представником Замовника.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №23» надало гарантійний лист від ТОВ «АЙТІ-СОЛЮШНС» щодо авторизованного сервісного центру Lenovo Data Center Group : IBM Ukraine.
По данному питанню наступні зауваження :
- довідка повинна була бути від Учасника - ТОВ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №23», а по факту гарантійний лист від ТОВ «АЙТІ-СОЛЮШНС», що не відповідає вимогам Замовника..
- в гарантійному листі від ТОВ «АЙТІ-СОЛЮШНС» відсутня інформація щодо наявності в запропонованому Сервісному центрі «Служби отримання сервісних повідомлень» та посилання на веб-сторінку розташовану на власному домені Сервісного центру де розташований Сервіс-Деск, що не відповідає вимогам Замовника.
З огляду на вищевикладене, просимо скасувати протокольне рішення №1 від 03.10.2019 щодо визначення переможцем торгів ТОВ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №23» та провести розгляд тендерних пропозицій відповідно до вимог тендерної документації та вимог Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 10.10.2019 11:16
Дата подачі:
10.10.2019 11:17
Вирішення:
У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлбднюетьсявідповідно до норм частини четвертої статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник розглядає тендерні пропозиуії на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелик учасників, тендерні пропозиції яких не віхиленні згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаютьсяелектронною системою автоматично, але не раніше ніж через п'ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Згідно частини 1 статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхиленні згідно з цим Законом. Отже, згідно норм чинного законодавства розгляд тендерних пропозицій здійснюється замовником до проведення електронного аукціону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Визначення впливу нецінових критеріїв
Номер:
ebbb4514fdd94f25886d526fb9156c64
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-06-001469-b.c4
Назва:
Визначення впливу нецінових критеріїв
Вимога:
При детальному вивченні Тендерної документації виникли наступні питання:
Пунктом 5.1.2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» визначено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв: ціна – 80 відсотків, строк виконання робіт – 20 відсотків.
В опису нецінових критеріїв визначено, що під строком виконання робіт слід розуміти строк, передбачений п.4.3 розділу І тендерної документації. В п. 4.3 Розділу І тендерної документації визначено місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт). Строку виконання робіт в п.4.3 не визначено.
Пунктом 4.4 Розділу І Тендерної документації визначено строк виконання робіт: 2019-2021 роки. В додатку 5 «Проект договору підряду» відсутні будь-які дані про строк виконання робіт.
Ст. 251, ст. 252 ЦК України встановлено поняття строку та терміну:
- строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
- терміном є певний момент у часі, з настанням якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати.
Зважаючи на норми ЦК України п. 4.4 Розділу І Тендерної документації у діючій редакції визначає період виконання робіт. При цьому відсутнє визначення точного строку виконання робіт – кількість місяців, років, днів.
Не маючи визначення точного строку виконання робіт, неможливо визначити вплив нецінового критерію «строк виконання робіт».
Наприклад, учасник процедури закупівлі запропонує строк виконання робіт – 10 місяців. То з яким строком це буде порівнювати замовник при оцінці тендерних пропозицій ?
Пунктом 3.1.2 Розділу ІІІ Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція повинна містити календарний графік виконання робіт, відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 №2 “Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві”. П. 2.4 зазначених Рекомендацій передбачає, що «важливо, щоб графік надавав можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання
інших робіт».
Просимо надати роз’яснення:
1) з яким строком (у роках, місяцях, днях) буде порівнюватися строк виконання робіт, визначений у тендерній пропозиції учасника, при проведенні оцінки впливу нецінових критеріїв ?
2) які саме параметри мають бути враховані у календарному графіку виконання робіт: строк виконання робіт (кількість місяців, днів) або графік має чітко визначити терміни початку та завершення виконання певних етапів робіт (для реалізації цієї вимоги замовнику необхідно надати заплановану дату початку робіт) ?
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол засідання.pdf 28.08.2019 10:42
Дата подачі:
26.08.2019 11:51
Вирішення:
Задовольнити вимогу Учасника та надати роз’яснення з вищезазначених питань:
1. При проведенні оцінки впливу нецінових критеріїв тендерних пропозицій Учасників Замовником будуть порівнюватись строки виконання робіт зазначені Учасниками один з одним з врахуванням всіх проміжків часу.
2. Календарний графік повинен містити всі дані передбачені згідно наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 №2 “Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві”
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Привести вимоги до ліцензії ДАБІ у відповідність до переліку робіт, передбачених технічним завданням (додаток 3)
Номер:
f905c36e79794fb495e86d78a1409f2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-06-001469-b.c3
Назва:
Привести вимоги до ліцензії ДАБІ у відповідність до переліку робіт, передбачених технічним завданням (додаток 3)
Вимога:
Пунктом 3.6.6 Розділу ІІІ Тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію сканованої дійсної Ліцензії Державної архітектурно-будівельної Інспекції України на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками (клас наслідків СС2). Серед перелічених видів робіт міститься вид робіт: виконання пусконалагоджувальних робіт підйомно-транспортного устаткування. Проте у Додатку 3 «Технічне завдання» відсутні роботи з монтажу чи пусконалагоджувальних робіт ліфтів чи іншого підйомно-транспортного устаткування. У загальних характеристиках також не міститься підйомно-транспортного обладнання – в будівлі не передбачається влаштування ліфтів. Тобто серед робіт, які має виконати підрядник відсутні роботи, для виконання яких необхідна ліцензія ДАБІ на виконання пусконалагоджувальних робіт підйомно-транспортного устаткування.
Можливо, Замовник мав на увазі необхідність зазначеного виду робіт в ліцензії для застосування вантажопідіймальних кранів і машин, підйомників та колисок для підіймання працівників під час виконання робіт. Проте на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки видаються окремі дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (Постанова КМУ від 26.10.2011р. № 1107).
Просимо привести вимоги до ліцензії ДАБІ у відповідність до переліку робіт, передбачених технічним завданням (додаток 3).
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол.pdf 28.08.2019 11:37
Дата подачі:
23.08.2019 17:39
Вирішення:
Задовольнити вимогу UA-2019-08-06-001469-b.c3 щодо умов закупівлі на закупівлю робіт за проектом: «Будівництво клініко-симуляційного центру Української медичної стоматологічної академії розташованого за адресою: Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка, 23», код ДК 21:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель шляхом внесення змін до тендерної документації, виклавши Додаток 3 в новій редакції.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Початок терміну дії забезпечення тендерної пропозиції
Номер:
789bc9c675324771b79a970bc3c284d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-06-001469-b.c2
Назва:
Початок терміну дії забезпечення тендерної пропозиції
Вимога:
Розділом 2 Тендерної документації на закупівлю робіт за проектом: «Будівництво клініко-симуляційного центру Української медичної стоматологічної академії розташованого за адресою: Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка, 23» (далі – тендерна документація») визначено порядок оформлення забезпечення тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства). Термін дії забезпечення тендерної пропозиції Учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) банківських днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Перебіг строку починається з наступного дня після дня розкриття.
П.2 Розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» встановлено, що дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів.
Оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2019-08-06-001469-b відсутні дата та час розкриття тендерних пропозицій (п. 16 Оголошення).
Керуючись ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо конкретизувати дату, з якої повинен розпочинатися перебіг терміну дії забезпечення тендерної пропозиції Учасника (банківської гарантії).
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 2.pdf 27.08.2019 14:21
Дата подачі:
23.08.2019 09:13
Вирішення:
відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 27 Закону «Про публічні закупівлі» у разі оголошення закупівлі відповідно до частини 4 статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій електронною системою автоматично розкривається відповідна частина тендерної пропозиції. У тендерній документації чітко визначений останній день і час строку подання тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Визначення чіткого переліку медичного обладнання
Номер:
9b3df743ca474810800b3919490b249f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-06-001469-b.b1
Назва:
Визначення чіткого переліку медичного обладнання
Вимога:
.3.6.6 Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати заповнену таблицю щодо відповідності медичного обладнання вимогам Замовника.
Додаток № 3 містить таблицю з назвою «Відомість технологічного обладнання», яка у переліку містить не лише медичне обладнання. У таблиці також зазначені побутові меблі (шафа для документів, шафа для одягу, набір м’яких меблів тощо), комп’ютерна техніка (мультимедійний проектор тощо), побутова техніка (холодильник електричний побутовий, кавоварка, телевізор тощо). Тобто учасник має на власний розсуд визначити перелік обладнання, стосовно якого має надати заповнену таблицю щодо відповідності медичного обладнання вимогам Замовника. Зазначена обставина може призвести до неоднозначного трактування учасниками зазначеної вимоги та, відповідно, - визначення різних переліків обладнання. Що в подальшому може призвести до виникнення спірних питань та оскарження процедури та результатів проведеної закупівлі.
Просимо уточнити тендерну документацію та визначити чіткий перелік медичного обладнання.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 2.pdf 27.08.2019 14:22
Дата подачі:
22.08.2019 18:18
Вирішення:
Відповідно до ДК 021:2015 та Класифікатору медичних виробів НК 024:2019 медичним обладнанням та виробами вважається обладнання та вироби зазначені у даних класифікаторах як такі. Відповідно Учасник повинен надати у складі пропозиції таблицю відповідності у довільній формі.
Статус вимоги:
Відхилено