• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки - для організації освітнього простору Нової української школи )

Фінансування з державного та місцевих бюджетів.

Завершена

388 181.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 940.91 UAH
Номер: e37b786b95574d3b817706e53257aa32
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-17-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.07.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 17.07.2020 16:16 - 08.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.07.2020 №38 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 17.07.2020 №38 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7.UA-2019-07-24-001731-b 24.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення такого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2020 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції чинній на час проведення закупівлі (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік відділу освіти Калинівської районної державної адміністрації (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції ТОВ «Систематика Україна» та ТОВ «Поділля Фінанс», протоколи засідань тендерного комітету від 16 серпня 2019 року №43, від 27 серпня 2019 року №46 та від 29 серпня 2019 року №47, повідомлення про намір укласти договір, договір від 16 вересня 2019 року №226/09-19 та звіт про виконання договору про закупівлю. Згідно абзацу 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. При цьому, за результатами моніторингу установлено, що умовами договору від 16 вересня 2019 року №226/09-19 визначено строк його дії до 31 грудня 2019 pоку включно, а в частині взяття зобов’язань – до повного їх виконання. За даними пошуково-аналітичної системи (htts://www.007.org.ua) фінансові зобов’язання за даним договором виконано в повному обсязі, а саме замовником 26 вересня 2019 року на підставі накладної від 19 вересня 2019 року №1, здійснено розрахунки із ТОВ «Поділля Фінанс» в повному обсязі у відповідності до умов договору від 16 вересня 2019 року №226/09-19. Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель замовник оприлюднив 20 липня 2020 року (в ході моніторингу) з порушенням строків, визначених абзацом 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 23.07.2020 14:42 - 07.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 23.07.2020 14:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В ході проведеного моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ було виявлено помилку, а саме не накладення ЕЦП на форму річного плану. В свою чергу відділ освіти та спорту помилку виправив. Звіт було оприлюднено. Подальшій роботі обов’язково будемо дотримуватись норм чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 28.07.2020 10:34