-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво центру захисту тварин на вулиці Автопарковій у Дарницькому районі м. Києва
Завершена
152 471 223.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 762 356.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 762 356.12 UAH
Номер:
0b17822022f649d5a533a465bd482da2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-13-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.09.2019 00:00
Період моніторингу:
13.09.2019 18:46 - 05.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.09.2019 № 266
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
13.09.2019 № 266
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-07-23-000818-c 23.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 3 частини другої статті 22 Закону, в частині відсутності в тендерній документації вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «ВЛД ГРУП» установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Київська міська лікарня ветеринарної медицини» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи з публічних закупівель Замовника від 10.07.2019 року № 116 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БУД-ГРАНІТ», товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БІЛД ДРІМ», товариства з обмеженою відповідальністю «ВЛД ГРУП» (далі – ТОВ «ВЛД ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМІН БУД СЕРВІС», пояснення Замовника на запит Держаудитслужби надані 15.10.2019 через електронну систему закупівель, протокол розгляду тендерних пропозицій від 18.10.2019 № 210, повідомлення про намір укласти договір.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), Замовником в річному плані не внесено інформацію про код згідно КЕКВ (для бюджетних коштів). Водночас в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовник зазначив, що джерело фінансування – кошти бюджету міста Києва.
Окрім цього, за результатом моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону.
Також встановлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання переможцем торгів оригіналу або нотаріально завіреної копії Витягу або Інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, виданої Уповноваженим органом про відсутність/наявність у зазначеному реєстрі відомостей про керівника підприємства (для юридичних осіб), а для фізичних осіб-підприємців – відомостей про фізичну особу (пункт 2 таблиці 3 додатку № 1 до тендерної документації), що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Вимогами пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати завірену копію сторінок паспорту (чинного на дату подання) уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та договору, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документу.
ТОВ «ВЛД ГРУП» у своїй тендерній пропозиції надано копію паспорту директора яка містить окремі сторінки (з 1 по 11), сторінки (з 12 по 16) в складі пропозиції відсутні.
Слід зауважити, що відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної ради України від 26.06.1992 № 2503-ХІІ паспортна книжечка являє собою зшиту в накидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Враховуючи викладене, у складі пропозиції ТОВ «ВЛД ГРУП» відсутня в повному обсязі копія паспорту директора, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ВЛД ГРУП», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
24.10.2019 22:36 - 07.11.2019 23:00
Дата публікації висновку:
24.10.2019 22:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на висновок
Дата публікації звіту:
31.10.2019 14:18
Рішення про призначення перевірки
Номер:
89896573cf5e43b797122f11486bbe25
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2019-12-10-000001
Дата створення:
10.12.2019 09:45
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.12.2019 № 348
Київ
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 09 грудня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівлі UA-2019-07-23-000818-c, здійсненої комунальним підприємством «Київська міська лікарня ветеринарної медицини».
2. Для проведення зазначеної перевірки закупівель направити заступника начальника відділу перевірок закупівель суб'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України ГУДЗЕНКА Ігоря Миколайовича.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Номер:
fedc9edc3f554907b66d71042be2e170
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2019-12-10-000002
Дата створення:
10.12.2019 09:45
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.12.2019 № 348
Київ
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 09 грудня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівлі UA-2019-07-23-000818-c, здійсненої комунальним підприємством «Київська міська лікарня ветеринарної медицини».
2. Для проведення зазначеної перевірки закупівель направити заступника начальника відділу перевірок закупівель суб'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України ГУДЗЕНКА Ігоря Миколайовича.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Запити/Пояснення
Номер:
352aa739668843fc9d458b0e2d00e343
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
20.09.2019 14:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.09.2019 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2019 № 268
Київ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2019-07-23-000818-c.a3,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-07-23-000818-c (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 23 липня 2019 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 13 вересня 2019 року № 266 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Номер:
d73018895c7840cf902ecdfb6a264e1e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.10.2019 16:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва центру захисту тварин на вулиці Автопарковій у Дарницькому районі м. Києва (ДК 021:2015-45210000-2 — Будівництво будівель), очікуваною вартістю 152 471 223,80 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-23-000818-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо причин невідповідності тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БУД-ГРАНІТ» та товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БІЛД ДРІМ» умовам тендерної документації, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
2435488ed03642bb83218368664cd8dd
Назва:
Причини дискваліфікації
Дата опублікування:
15.10.2019 15:30
Опис:
Відповідно до змін, внесених до системи prozorro з 5 вересня, у системі на етапі прекваліфікації було вилучено можливість завантажувати документи при винесенні замовником рішення по кожному із учасників.
Надаємо Вам протокол, що був підставою нашого рішення.