-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
симуляційні манекени та тренажери - 4 лоти
Завершена
3 592 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 737.80 UAH
мін. крок: 0% або 737.80 UAH
Номер:
498fb182d103418281a495a4ec7dc92d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-20-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2019 00:00
Період моніторингу:
20.08.2019 10:22 - 13.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.08.2019 № 35
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Лілія БОЙЧУК
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 19 серпня 2019 року №35
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2019-07-22-000282-a від 22.07.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов надання забезпечення тендерної пропозиції вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 та абзацу 3 частини першої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 жовтня 2019 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності умов надання забезпечення тендерної пропозиції вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.07.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.08.2019; тендерну пропозицію учасника по лоту 4 ТОВ «МЕДПРОЕКТ»; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 26.09.2019 року №13762-р/пк-пз.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель Замовник 16.08.2019 відмінив процедуру закупівлі по лоту 1 «Стоматологічний симулятор двох робочих місць лікаря» та по лоту 2 «Компресор для стоматологічного симуляційного класу» у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
За результатами аналізу питання відповідності умов надання забезпечення тендерної пропозиції вимогам Закону встановлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів по лоту 3 «Обладнання для симуляційного центру» та в пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції в сумі 52 950,00 грн., що перевищує 3 % очікуваної вартості предмета закупівлі (1 760 000,00 грн.) по зазначеному лоту, чим порушив вимоги пункту 14 частини другої статті 22 та абзацу 3 частини першої статті 24 Закону.
Також, в пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що забезпечення за лотами 11-26 не вимагається, в той час, як закупівля здійснюється за 4 лотами.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
03.10.2019 15:53 - 22.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
03.10.2019 15:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
процедуру відмінено, через порушення які не можливо усунути
Дата публікації звіту:
08.10.2019 15:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
08.10.2019 15:54
Запити/Пояснення
Номер:
f5f697a26ca64ca18317c8a6f9c33c81
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
09.09.2019 13:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2019 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2019 №36
Чернівці
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-07-22-000282-a.c1 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-07-22-000282-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 22 липня 2019 року), прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 19 серпня 2019 року № 35 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА