• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Колодка гальмівна типу «С» (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Колодка гальмівна тип «С» з каркасом - 8 500 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 10 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.

Завершена

3 870 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 700.00 UAH
Номер: 506b2b1931c04617b635e8c5911213ab
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-10-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.12.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 10.12.2020 09:15 - 05.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.12.2020 Одеса № 459 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.12.2020. В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 09.12.2020 № 459 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу (унікальний номер дата оприлюднення) Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі. 1 2 3 4 12 UA-2019-07-19-000697-c 19.07.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, annushka_8212@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції після 19.04.2020, яка діє на момент проведення моніторингу процедури закупівлі). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності внесення змін до договору вимогам Закон – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020, яка діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності внесення змін до договору вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Пасажирська компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.07.2019 б/н, нову редакцію тендерної документації, затверджену рішення тендерного комітету Замовника від 06.08.2020 б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НДМЗ», протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.08.2019 № 55-36/08/19, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 21.08.2019, укладений договір поставки від 03.09.2019 № УЗ/ЦЛ-19642/Ю, повідомлення про внесення змін до договору оприлюднене в електронній системі закупівель 27.12.2019, додаткову угоду до договору поставки від 03.09.2019 № УЗ/ЦЛ-19642/Ю від 26.12.2019 № 1. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 12.1 розділу ХІІ договору поставки від 03.09.2019 № УЗ/ЦЛ-19642/Ю зазначено, що цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2019 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами. Замовником укладено Додаткову угоду від 26.12.2019 № 1 до договору поставки від 03.09.2019 № УЗ/ЦЛ-19642/Ю в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, та продовжено дію договору поставки від 03.09.2019 № УЗ/ЦЛ-19642/Ю до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами. З метою дослідження питання оприлюднення інформації про закупівлю, а саме звіту про виконання договору, Південним офісом Держаудитслужби 15.12.2020 через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень щодо зазначеного питання. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції після 19.04.2020, яка діє на момент проведення моніторингу процедури закупівлі) Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Отже, кінцевим терміном надання Замовником відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби від 15.12.2020 протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту є 18.12.2020. Станом на 18.12.2020 Замовником не надано відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби від 15.12.2020 протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту, що є порушенням частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції після 19.04.2020, яка діє на момент проведення моніторингу процедури закупівлі).
Період усунення порушень: 23.12.2020 15:42 - 13.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 23.12.2020 15:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1) Надати аргументовані заперечення до висновку та інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: І) Щодо пропущеного строку та не надання відповіді на «запит замовнику на пояснення», повідомляємо: Функціонал майданчику https://smarttender.biz/ в якому працює Замовник надавав інформацію про початок моніторингу закупівлі при активізації відповідного фільтру шляхом відображення інформації списком про всі закупівлі де проведено, іде та закінчено моніторинг за накопичувальним принципом шляхом відображення закупівель з новим моніторингом в початку вказаного списку, проте з грудня 2020 принцип відображення на майданчику змінився і закупівля, 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Колодка гальмівна типу «С»), UA-2019-07-19-000697-c, опинилася в середині переліку вищевказаних закупівель. В зв’язку з зазначеним Замовник своєчасно не помітив розпочатий моніторинг та запит по ньому та пропустив строк для надання відповіді. Замовник вживає додаткові заходи з метою недопущення таких порушень у подальшому. ІІ) щодо виконання договору по закупівлі та оприлюднення звіту про виконання договору: Відповідно абз. 10 ч. 1 ст. 10 Закону – «звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання» тобто закон зазначає три випадки при настанні яких необхідно оприлюднити звіт про виконання договору. Абз. 11 ч. 1 ст. 10 Закону наголошує на необхідності оприлюднення повної та достовірної інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Договором по закупівлі, зокрема передбачено «Строк дії даного Договору встановлюється з моменту його підписання …Проте в частині оплати – до повного виконання сторонами зобов’язань…». З метою недопущення порушень Закону, зокрема в частині оприлюднення відповідної інформації в тому числі її повноти та достовірності Замовником розроблено та введено в дію положення про порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг філіє «Пасажирська компанія» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця», затверджене наказом філії «Пасажирська компанія» від 20.08.2018 № 251 (далі - Положення). Відповідно Положення, в частині звіту про виконання договору, передбачено «У разі виконання договору відповідальний структурний підрозділ Філії-ініціатор закупівлі, протягом одного робочого дня з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання надають голові тендерного комітету Філії (в копії тендерному відділу апарату Філії) звіт про виконання договору у паперовому та електронному вигляді засобами СКЕДО, для оприлюднення його на веб-порталі Уповноваженого органу.». Ініціатор закупівлі на виконання Положення та Закону станом на 21.01.2021 не надав голові тендерного комітету інформації про настання підстав для оприлюднення звіту про виконання договору, зокрема інформації по виконанню договору в частині виконання сторонами зобов’язань та розміру такого виконання. Філія постійно проводить роботу стосовно виконання Положення та Закону, зокрема в частині своєчасного оприлюднення звітів про виконання договору. Додатково повідомляємо, що філією буде проведена робота щодо контролю над оприлюдненням звіту про виконання договору по закупівлі UA-2019-07-19-000697-c. За данними ініціатора на сьогодні не підписані Акту звірки в зв’язку з чим повністю не виконанні сторонами зобов’язання по договору.
Дата публікації звіту: 21.01.2021 17:08

Запити/Пояснення