• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Колодка гальмівна типу «С» (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Колодка гальмівна тип «С» з каркасом - 8 500 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 10 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.

Завершена

3 870 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 700.00 UAH
Період оскарження: 19.07.2019 15:20 - 10.08.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога внести зміни в тендерну документацію

Номер: 57dedcf90f8c471cb8caed6bbb6ac51f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-000697-c.b3
Назва: Вимога внести зміни в тендерну документацію
Вимога:
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію, бажає прийняти участь в даних торгах та невідкладно просить Вас внести нижче вказані зміни: 11) Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Розділ 2., п.п. 2.2. ОБОВЯЗКОВО доповнити наступним: - відповідно вимог ДСТУ ГОСТ 15.902, вся документація (кресленики, технічне завдання та ін.), згідно якої виготовляється продукція, повинна бути узгоджена із Замовником (основним споживачем - АТ «Укрзалізниця») для виробництва в запчастини. 12) В П. 2.4. Продукція підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати документи чи їх копії, завірені виробником вказаної продукції, внести зміни та видалити пункт - або копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником. 13) Додаток № 3 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ. Умови оплати привести у відповідність з ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ. П. VII. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, та п.п.7.1. і викласти в наступній редакції: - Замовник здійснює оплату поставленого товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника за видатковою накладною та актом приймання-передачі товару, на протязі 10 (десяти) банківських днів, з дня отримання товару, та підписанням накладної та акту приймання-передачі товару. Текст: - але не раніше реєстрації податкової накладної, видалити взагалі!!! Відповідно до чинного податкового Кодексу України, РОЗДІЛ V. ПОДАТОК НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ, податкова накладна реєструється Продавцем на протязі терміну вказаному у ПКУ. 14) Для ознайомлення прикріплюємо файл з офіційного порталу ДФС, де йдеться про строки реєстрації податкових накладних відповідно до ПКУ, який затверджений відповідною постановою КМУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уважно розглянувши питання повідомляємо, що будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога внести зміни в тендерну документацію

Номер: 748190bf8cc84209a5f8c6a1e3f72ca9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-000697-c.b2
Назва: Вимога внести зміни в тендерну документацію
Вимога:
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію, бажає прийняти участь в даних торгах та невідкладно просить Вас внести нижче вказані зміни: 1) Розділ IV. ПОРЯДОК ТА СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ, П.п. 4.3. викласти в наступній редакції: - кожна партія товару постачається протягом 15 календарних днів рівномірними партіями, з дати отримання письмової рознарядки/заявки Покупця. 2) Розділ V. УМОВИ ПРИЙОМУ-ПЕРЕДАЧІ ТОВАРУ, П.п. 5.3.1., а саме другий абзац викласти в новій редакції: - у видатковій накладній та/або акті приймання-передачі товару обов’язково зазначається: найменування, назва постачальника, кількість, ціна за одиницю товару та загальна вартість поставки товару з ПДВ. 3) П.п. 5.3.2. видалити взагалі, так як він дублює п.п. 2.2., та п.п. 5.2., а п. - Інструкція з експлуатації взагалі недоречний. 4) Розділ VII. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 7.1. викласти в наступній редакції: - Замовник здійснює оплату поставленого товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника за видатковою накладною та актом приймання-передачі товару, на протязі 10 (десяти) банківських днів, з дня отримання товару, та підписанням накладної та акту приймання-передачі товару. 5) П.п. 7.2. видалити взагалі, так як він протирічить багатьом П.П. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ. Постачальник не повинен перейматися проблемами фінансування у Замовника взагалі. При тому, що всім відома загальнодоступна інформація про те, що Замовник за всі свої роботи, послуги та ін. отримує 100% передоплату!!! 6) Розділ VIII. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН П.п. 8.5.7. Видалити як недоречний!!! Протягом 7 днів з моменту поставки товару провести власними силами і за власні кошти навчання персоналу Замовника щодо експлуатації та обслуговування товару. Про що взагалі йде мова, про поставку чи про навчання???!!! 7) Розділ ІX. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п. 9.2., п.п. 9.3. привести у відповідність, а саме питання відповідальності Сторін повинно бути пропорційним. А 0,1% правильно писати не нуль цілих одна сота, а нуль цілих одна десята!!! 8) Видалити взагалі П.п. 9.11. Замовник не несе відповідальності та обов’язку оплати за поставлений товар за рознарядкою, що підписана іншими особами, ніж тими, що визначені у п. 4.2. цього Договору. Дане пояснюється наступним: (якщо викладене в цьому пункті узагальнити і конкретизувати, то виходить наступне: - ПОКУПЕЦЬ відправивши зареєстровану заявку зі своєї адреси, знімає з себе відповідальність та зобов’язання по оплаті продукції, як була поставлена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ і прийнята ПОКУПЦЕМ належним чином, відповідно до необхідного переліку документів і яку він експлуатує, і з якої отримує прибуток з дати поставки). І останнє: - перевірка справжності підписів чи компетенції підписанта заявки, не входить до повноважень ПОСТАЧАЛЬНИКА, це повноваження зовсім інших органів…!!! 9) Розділ ІX. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН взагалі в повному обсязі потребує кардинальних змін, так як він взагалі суперечить загальноприйнятим нормам ГКУ. 10) Обов’язково внести зміни в Додаток № 1, а саме в розділ таблиці: - Позначення нормативно-технічної документації, де вказаний неіснуючий ГОСТ 1205-73. В додатку необхідно вказати на креслення колодки гальмівної типу «С» з каркасом, надати саме креслення та обов’язково вказати на вагу гальмівної колодки по наданому кресленню, яка складає 14,2 кг., при цьому обов’язково зробивши акцент на те, що дана вимога Замовника являється обов’язковою. Дане необхідно для того, щоб розрахунок ціни, яка буде вказана в Додатку №3 Цінової пропозиції, був виконаний виходячи з вищевказаної конструкції та вказаної ваги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно розглянувши питання повідомляємо, що будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Пропонуємо зміни до ТендерноїДокументації

Номер: d29fb989a65e41d99c8244617fdcbc36
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-000697-c.b1
Назва: Пропонуємо зміни до ТендерноїДокументації
Вимога:
Основні вимоги знаходяться в прикріпленому файлі. Крім того в Тендерній документаці містяться ДВА Проекти Договору про закупівлю. Ми не перевіряли буква в букву 11 сторінок тексту, а взяли за основу окремо прикріплений файл: "договір.docx"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уважно розглянувши питання повідомляємо, що будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено