• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Портатині комп'ютери (ноутбуки)

Торги відмінено

622 773.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 113.87 UAH
Номер: 1046a10f64394b598bf8f80fa70176ec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-19-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.08.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 19.08.2019 14:29 - 12.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.08.2019 № 35 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Лілія БОЙЧУК Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 19 серпня 2019 року №35 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2019-07-16-000382-c від 16.07.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами оприлюднення запиту про надання пояснень встановлено порушення частини п’ятої статті 7-1 Закону в частині не надання пояснень Замовником. За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 21.08.2019 відмінив процедуру закупівлі, чим усунув виявлені порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Сторожинецької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол №149 від 16.07.2019); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.08.2019; протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.08.2019; повідомлення про намір укласти договір від 05.08.2019; тендерну пропозицію ТОВ «МАРКО 2». За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір не внесена інформація щодо джерела фінансування закупівлі, чим не дотримано вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490). У зв’язку з цим, у ході проведення моніторингу закупівлі постала потреба в отриманні пояснень, 19.08.2019 через електронну систему закупівель Замовнику було направлено запит про надання пояснень. Однак, Замовник у визначений законодавством термін (протягом 3-х робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень) відповіді не надав, що є порушенням частини п’ятої статті 7-1 Закону. Крім того за результатами аналізу інформації та документів, оприлюднених в електронній системі закупівель установлено, що вимогами підпункту 7 Додатку 4 тендерної документації Замовника визначено: учасник, якщо не є виробником запропонованої продукції, що є предметом даної закупівлі, повинен надати лист-гарантію від виробника на ім’я учасника, що учасник має право представляти продукцію виробника на даній закупівлі (з вказанням ідентифікатора закупівлі, замовника та предмету закупівлі). У тендерній пропозиції ТОВ «МАРКО 2» відсутній лист-гарантія від виробника на ім’я учасника. На порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «МАРКО 2», як таку що не відповідає умовам тендерної документації. В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлені порушення шляхом відміни вказаної закупівлі, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 20.08.2019 №177 у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 23.08.2019 15:28 - 11.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 23.08.2019 15:28

Запити/Пояснення