• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Професійна пральна машина, професійна сушильна машина та прасувальний каток

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Номер: 3cc3ed8ed4a14f1c94208b2b988df45d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-18-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.11.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 18.11.2019 14:48 - 10.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.11.2019 № 191 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2019-07-15-000161-а 15.07.2019 Комунальний заклад освіти «Дніпропетровська загальноосвітня санаторна школа-інтернат №4 І-ІІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради (код за ЄДРПОУ 20199156) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД" встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання щодо відповіді на вимоги учасника торгів встановлено порушення вимог абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання дотримання замовниками законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 грудня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: звіт про результати проведення процедури закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік та оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету комунальним закладом освіти «Дніпропетровська загальноосвітня санаторна школа-інтернат №4 І-ІІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради» від «15» липня 2019 р. та заступником голови тендерного комітету Н.В.Скорик, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД", протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 05.08.2019 р., повідомлення про намір укласти договір, договір від 23.08.2019 № 26, звернення громадської організації «Платформа «Громадський Контроль», пояснення комунального закладу освіти «Дніпропетровська загальноосвітня санаторна школа-інтернат №4 І-ІІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) оприлюднене в електронній системі закупівель. Згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до пункту 2.1 Додатку 2 до тендерної документації учаснику необхідно надати лист в довільній формі, за підписом учасника /або його уповноваженої особи та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання (освіту) та досвід (стаж роботи), яких планується залучити до виконання договору (у вигляді переліку). ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД" надав в тендерній пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації без зазначення інформації щодо освіти та досвіду (стаж роботи) працівників, яких планується залучити до виконання договору, що не задовольняє вимогам пункту 2.1 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 17 Додатку 2 тендерної документації учасникам необхідно надати підписаний проект договору згідно з Додатком 4 до тендерної документації. Моніторингом установлено, що в пункті 5.1 проекту договору, викладеного в Додатку 4 тендерної документації - строк поставки товарів з 15.08.2019 по 08.09.2019 року. Проте, ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД" у складі тендерної пропозиції надав підписаний проект договору, згідно з пунктом 5.1 якого строк поставки товарів з 15.08.2019 по 15.09.2019 року, що не відповідає умовам пункту 5.1 проекту договору, викладеного в Додатку 4 тендерної документації та пункту 17 Додатку 2 тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД" не відповідає умовам тендерної документації. Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено що, учасником торгів ТОВ «Промкоплектмонтаж» було висунуто дві вимоги (UA-2019-07-15-000161-a.a3, UA-2019-07-15-000161-a.a4), на які відповідь від Замовника відсутня, що є порушенням абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону. Інформація, викладена у зверненні громадської організації «Платформа «Громадський Контроль» від 04.11.2019 №1356d4/19, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі підтвердилась.
Період усунення порушень: 03.12.2019 11:47 - 18.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 03.12.2019 11:47

Запити/Пояснення