• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві

Торги відмінено

123 066 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 230 660.00 UAH
Номер: 7ce0aaaa731f47ca8db0df519a592919
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-29-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.08.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 29.08.2019 15:11 - 20.09.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.08.2019 № 161 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 27.08.2019 № 161 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2019-07-12-000576-a 12.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 617-78-32, yana_golikk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 4 частини 1статті 30 Закону та абзацу 7 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам законодавства – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05.09.2019. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 27.06.2019 № Т85/19 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.07.2019 № 9824-р/пк-пз та від 25.07.2019 № 10064-р/пк-пз, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Ж.О.К» (далі – Переможець), протокол від 28.08.2019 № Т-126/19-1 щодо визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Переможцем у складі тендерної пропозиції не надано розрахунок кошторисної заробітної плати, чим не дотримано вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. За результатами моніторингу встановлено, що Переможцем у складі тендерної пропозиції в якості документального підтвердження взаємовідносин з працівниками головним інженером Бондарчук Миколою Євгенійовичем та головним енергетиком Котенко Володимиром Григоровичем надано договір від 22.07.2019 № 3 та договір від 22.07.2019 № 4. Згідно змісту та істотних умов вищевказаних договорів сторони виступають як Замовник та Підрядник. У відповідності до частини 1 та частини 2 статті 837 Цивільного кодексу України, договори № 3 та № 4 неможливо віднести до договорів цивільно-правового характеру. Враховуючи вищесказане, у відповідності до частини 3 статті 21 Кодексу законів про працю, зазначені договори відносяться до трудових договорів (контрактів). Поряд з цим, за умовами частини 3 статті 24 Кодексу законів про працю – працівник не може бути допущений до роботи без укладання трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу. Оскільки Переможцем у складі тендерної пропозиції не надано наказу чи розпорядження власника або уповноваженого ним органу щодо укладання трудових договорів з вищевказаними працівниками, ним не підтверджено вимогу підпункту 2.2. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку № 2 ТД та вимогу пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Крім цього, за результатами моніторингу встановлено, що опублікований Переможцем лист-відгук від 20.06.2019 № 298 не містить інформації щодо фактичного виконання договору, чим не дотримано пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Поряд з цим, згідно з вимогами абзацу 7 частини 1 статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій відповідно до Закону. Отже, Замовник в порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Ж.О.К» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з Переможцем, та всупереч вимогам абзацу 7 частини 1 статті 31 Закону не відмінив торги.
Період усунення порушень: 05.09.2019 17:31 - 20.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 05.09.2019 17:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 10 вересня 2019 р. за рішенням тендерного комітету КП "Київкінофільм" тендерна пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Ж.О.К» була відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації (відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Дата публікації звіту: 10.09.2019 21:14

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: -
Дата публікації: 25.10.2019 11:15