• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві

Торги відмінено

123 066 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 230 660.00 UAH
Період оскарження: 12.07.2019 12:25 - 08.08.2019 00:00
Скарга
Очікує розгляду

Скарга

Номер: 89493644cd7b41a2a81be8d1d7163091
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-12-000576-a.a4
Назва: Скарга
Скарга:
на неправомірні дії та рішення замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи: Учасник
Автор: ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН", Осінська Людмила Олександрівна +380935058846 lisuak.l@gmail.com
Скарга
Залишено без розгляду

Роз'яснення щодо тендерної документації

Номер: 125288ae77fe423fb344491d602bc622
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-12-000576-a.c3
Назва: Роз'яснення щодо тендерної документації
Скарга:
Тендерною документацією, затвердженою рішенням тендерного комітету (протокол №Т-85/19 від 27 червня 2019 року) на: «Назва код ДК 021:2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт) (Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві»), п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», для «Підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт» передбачено надання Учасником «Документ прийняття об’єкта в експлуатацію». Прийняття об’єктів у експлуатацію регулюються Постановою Кабінету Міністрів України «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів» №461 від 13 квітня 2011 р. та ст. 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності №3038-VI від 17.02.2011 року. У цих нормативного правових документах, зазначено, що прийняття об’єктів в експлуатацію проводиться за ініціативою Замовника (ініціатора будівництва), але підрядник ніяким чином не проводить ініціювання прийняття об’єкту в експлуатацію. Виходячи з вищенаведеного, просимо Вас, надати роз’яснення стосовно тих нормативно-правових документів, якими користувався тендерний комітет, при включенні у тендерну документацію «Документ прийняття об’єкта в експлуатацію». Також нагадуємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року основними принципами здійснення закупівель є «Недискримінація Учасників», однак наявність у тендерній документацію вимог стосовно надання вищевказаного документа значно звужує перелік потенційних Учасників закупівель, створює умови їх дискримінації, що в своє чергу може призвести до порушення ще одного принципу здійснення закупівель «Максимальна економія та ефективність»
Пов'язані документи: Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.07.2019 21:25
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Елітміськбуд", Данильченко Юрій Іванович 380992004323 elitmiskbud@gmail.com
Скарга
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: f02c1c744bbf400a86012317736375cc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-12-000576-a.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Проаналізувавши тендерну документацію, просимо Вас надати роз’яснення стосовно деяких вимог та документів, які необхідно надати Учасником з метою підтвердження його відповідності вимогам тендерної документації, а саме: 1) на підставі якого розрахунку та/або нормативного-правового документа, у тендерній документації є вимога стосовно наявності в штаті Учасника головного інженера з досвідом роботи не менше 7 років? 2) на підставі якого розрахунку та/або нормативного-правового документа, у тендерній документації є вимога стосовно наявності в штаті Учасника головного енергетика з досвідом роботи не менше 5 років? 3) на підставі якого нормативного-правового документа, у тендерній документації є вимога стосовно надання замовнику «Документу прийняття об’єкта в експлуатацію» для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт? Враховуючи вищевикладене, просимо Вас, відкоригувати тендерну документацію, оскільки документація містить дискримінаційні вимоги, які прямо порушують ст.3 та ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року.
Пов'язані документи: Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.07.2019 15:48
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТ ПРОЕКТ", Ярмошук Анна 380660963136 pbk.artproekt@gmail.com
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 3e472c34e5be49d8a6e6822be759d355
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-12-000576-a.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Відповідно до підпункту 24 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації процедура закупівлі – відкриті торги на закупівлю: ДК 021:2015 – 45000000-7 ( Будівельні роботи та поточний ремонт) («Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві») (далі за текстом – «тендерна документація»), замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції копію положення про уповноважену особу Учасника з питань запобігання корупції. Вважаємо таку вимогу недоречною, так як права і обов’язки Уповноваженого з питань запобігання корупції та підпорядкованих йому працівників (у разі їх наявності) викладено у Типовій антикорупційній програмі юридичної особи, затвердженій Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.03.2017 № 75, а Типове положення про уповноважений підрозділ (особу) з питань запобігання та виявлення корупції, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 4 вересня 2013 р. № 706 розповсюджується лише на державні органи, органи місцевого самоврядування та підприємства, установи та організації, що належать до сфери управління органу виконавчої влади. Положення вказаної постанови не розповсюджуються на підприємства с приватною формою власності. Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищевикладене вимога Замовника надати у складі тендерної пропозиції копію положення про уповноважену особу Учасника з питань запобігання корупції не відповідає законодавству України. У зв`язку з цим, вимагаємо внести зміни до підпункту 24 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та викласти його в наступній редакції «24. Копія наказу про призначення уповноваженої особи Учасника з питань запобігання корупції.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Дійсно, постановою Кабінету міністрів України від 04 вересня 2013 року №706 регулюється типове положення про уповноважений підрозділ (особу) з питань запобігання та виявлення корупції. Сфера дії цієї постанови розповсюджується на центральні органи виконавчої влади, міські, районні державні адміністрації тощо. Проте, відповідно до ст. 62 Закону України "Про запобігання корупції" у юридичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель", (який втратив чинність у зв`язку з прийняттям та введенням в дію Закону України "Про публічні закупівлі"), якщо вартіть товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень повинна бути затвердженна керівниками такиї юридичниї осіб антикорупційна програма. У зв`язку із чим, Ваші зауваження прийняті часткова, п. 24 буде викладено в наступній редакції : "24. Копія антикорупційної програми юридичної особи та наказу про її затвердження, та наказу про призначення уповноваженї особи Учасника х питань запобігання корупції."
Статус вимоги: Задоволено