-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 34120000-4 – Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільний автобус);
Шкільні автобуси повинні відповідати національному стандарту України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціальні для перевезення школярів. Технічні вимоги» (без урахування автобусів для перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування)
Завершена
1 850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 250.00 UAH
Номер:
21a1f7763ef744bb9924fc570d4b1690
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-10-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.07.2019 00:00
Період моніторингу:
10.07.2019 16:22 - 01.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.07.2019 Одеса № 239
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 10.07.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.07.2019 № 239
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2019-07-08-000357-c 08.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Конюченко І.А.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами проведеного моніторингу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог ТД вимогам Закону порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу досліджувались документи та інформація щодо зазначеної закупівлі: річний план закупівель комунальної установи «Балтський районний центр із обслуговування закладів освіти» Балтської районної ради Одеської області
(далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація (далі – ТД).
За результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами) (далі – Наказ № 490) у «Формі оголошення про проведення відкритих торгів» відсутня інформація про джерело фінансування та умов оплати договору (порядок здійснення розрахунків).
Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом.
При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
15.07.2019 16:46 - 30.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
15.07.2019 16:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Помилка по закупілі № UA-2019-07-08-000357-c виправлена. Просимо взяти до уваги. З повагою, тендерний комітет.
Дата публікації звіту:
22.07.2019 10:29
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- documentsForm: Так
Опис:
-
Дата публікації:
23.07.2019 11:50