-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Телевізори з кріпленнями
Завершена
272 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 362.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 362.50 UAH
Номер:
42fed693d03346918075871a058d295a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-07-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.08.2019 00:00
Період моніторингу:
07.08.2019 16:34 - 31.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.08.2019 № 139
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-05-000573-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 05 липня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 3 та 13 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлене порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу першого частини четвертої статті 28 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання замовником відповідей встановлено порушення вимог частини третьої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання замовником відповідей, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік Комунальної установи «Вознесенський районний центр по обслуговуванню закладів освіти» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена тендерним комітетом (протокол від 05.07.2019 №11); зміни до тендерної документації, оприлюднені в електронній системі закупівель 10.07.2019 та 11.07.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ФОП Бабошина Вікторія Володимирівна (код 2326202267) (далі – ФОП Бабошина В.В.) , ФОП Федотова Катерина Валеріївна (код 3283405201) (далі – ФОП Федотова К.В.), ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» (код ЄДРПОУ 42286822), ТОВ «Епіцентр К» (код ЄДРПОУ 32490244); протоколи тендерного комітету від 23.07.2019 №16 та №19; запитання та вимоги до Замовника від учасників, розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель; повідомлення про намір укласти договір; договір від 06.08.2019 №45; пояснення Замовника від 12.08.2019, отримані через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне.
На порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
На порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону, в технічних, якісних характеристиках тендерної документації Замовник не передбачив необхідність застосування заходів щодо захисту довкілля.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
З урахуванням пояснень Замовника встановлено, що в пункті 9-1 оголошення про проведення відкритих торгів зазначено недостовірну інформацію щодо типу днів, а саме: календарні дні, в той час як у проекті договору в умовах оплати визначено банківські дні.
Крім того, аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону після внесення змін до тендерної документації 10.07.2019 та 11.07.2019 не розмістив в електронній системі закупівель нові редакції тендерної документації.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Бабошина В.В. встановлено наступне.
Замовник відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 23.07.2019 №16 відхилив вказану тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, з наступних причин: «в технічних характеристиках вказано неправдиву інформацію щодо телевізорів» та «не надано погодження на постачання товару, який планується поставити за вказаними адресами».
Разом з тим, аналізом тендерної документації встановлено, що Замовником не вимагалось надання в складі тендерної пропозиції «погодження на постачання товару, який планується поставити». Згідно пояснень Замовника, інформацію щодо постачання товару учасником встановлено в телефонному режимі.
Отже, Замовник здійснив розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Бабошина В.В. з порушенням вимог абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону.
Крім того, згідно пояснень, наданих під час моніторингу, Замовник перевірив інформацію щодо технічних характеристик на телевізори, що пропонуються учасником ФОП Бабошина В.В., у спосіб, що не передбачений частиною сьомою статті 28 Закону, а саме за інформацією інтернет-сайта.
Аналогічно за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП Федотова К.В. та ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» встановлено, що Замовник здійснив розгляд їх тендерних пропозицій також з порушенням абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Епіцентр К» встановлено наступне.
Відповідно до умов таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність досвіду виконання аналогічних договорів» Замовник установив вимогу щодо надання учасниками довідки про виконання аналогічного (их) договору (ів) з постачання товару, що є предметом закупівлі. До довідки додається відгук (и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці, «не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій».
Учасник ТОВ «Епіцентр К» у складі своєї тендерної пропозиції надав відгук про співпрацю Відділу освіти Миколаївської райдержадміністрації від 25.12.2018. Тобто відгук наданий у строк понад 10 днів до дати розкриття пропозиції, що не відповідає вищевказаній умові тендерної документації.
Проте, на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «Епіцентр К» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, визнав його переможцем відкритих торгів та 06.08.2019 уклав з ним договір № 45.
За результатами аналізу питання своєчасності надання замовником відповідей встановлено, що Замовник на порушення частини третьої статті 30 Закону не надав відповідь учаснику ФОП Федотова К.В. на звернення щодо роз’яснень причин відхилення його пропозиції, розміщене в електронній системі закупівель 25.07.2019 за номером UA-2019-07-05-000573-a.b4.
Період усунення порушень:
28.08.2019 10:54 - 12.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2019 10:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевізори з кріпленнями)», комунальна установа «Вознесенський районний центр по обслуговуванню закладів освіти» повідомляє:
Додатковою угодою № 1 від 28.08.2019 року до договору № 45 від «06» серпня 2019 року було розірвано договір № 45 від «06» серпня 2019 року між Комунальною установо «Вознесенський районний центр по обслуговуванню закладів освіти» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К».
Дата публікації звіту:
03.09.2019 15:19
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
03.09.2019 15:24
Запити/Пояснення
Номер:
142c180c6ebc4aea885d546614ab29aa
Назва:
Запит замовнику щодо надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2019 13:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевізори з кріпленнями)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Пропонуємо пояснити причини розбіжностей між інформацією, наведеною в тендерній документації Комунальної установи «Вознесенський районний центр по обслуговуванню закладів освіти» (далі – Замовник), та оприлюдненою в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, а саме:
- місцезнаходження Замовника в пункті 2.2 розділу 1 тендерної документації – 56501, Миколаївська область, Вознесенський район, м. Вознесенськ, пл. Центральна, 1, а в оголошенні – 56543, Україна, Миколаївська область, селище Вознесенське, вулиця Центральна, 11;
- строк поставки товарів в пункті 4.4 розділу 1 тендерної документації – серпень-вересень 2019 року, а в оголошенні – від 26 серпня 2019 до 30 вересня 2019;
- умови оплати договору в додатку 4 до тендерної документації (проект договору) п. 4.1 – впродовж 30 банківських днів з моменту поставки товару, а в оголошенні – впродовж 30 календарних днів після поставки товару?
2. Пропонуємо назвати причини невідображення в електронній системі закупівель нових редакцій тендерної документації у зв’язку з внесенням змін до неї від 10 та 11 липня 2019 року?
3. Після аукціону найбільш економічно вигідною визнана пропозиція ФОП Бабошина Вікторія Володимирівна (далі – Учасник) з остаточною пропозицією 219 600,00 гривень. Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 23.07.2019 № 16 тендерним комітетом Замовника відхилено пропозицію Учасника як таку, що не відповідає тендерній документації. У зв’язку з цим пропонуємо відповісти, в який спосіб Замовником встановлена невідповідність інформації, наданої Учасником, та яким чином вказаний Вами спосіб узгоджується з вимогами частини сьомої статті 28 Закону?
4. Які саме умови тендерної документації Замовника передбачають надання учасниками торгів документів, що підтверджують їх погодження на постачання товару за адресами, вказаними в таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації (вказати конкретні розділи, пункти, абзаци тощо тендерної документації)?
5. Пропонуємо прокоментувати причини відсутності відповіді на вимогу учасника ФОП ФЕДОТОВА КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА (код ЄДРПОУ 3283405201) щодо роз’яснень причин відхилення його пропозиції, розміщену в електронній системі закупівель 25.07.2019 за номером UA-2019-07-05-000573-a.b4?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
a4c353e4f0124b078413b52c64f8ee36
Назва:
Відповідь на перевірку
Дата опублікування:
12.08.2019 15:28
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевізори з кріпленнями)», комунальна установа «Вознесенський районний центр по обслуговуванню закладів освіти» надає пояснення