• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція двоповерхової прибудови під відділення екстреної медичної допомоги розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 160-А з застосуванням енергозберігаючих технологій по комплексній термомодернізації будівлі» (45454000-4 Реконструкція)

Торги відмінено

18 304 424.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100 000.00 UAH
Номер: 03ac0331efef411ba22b3f4692be7678
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-06-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.08.2019 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 06.08.2019 11:28 - 30.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.08.2019 № 49 Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 06.08.2019 № 49 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2019-07-05-001625-c 05.07.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігівська, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_07@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Лікувально-профілактичного закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 08.07.2019 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію дочірнього підприємства «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» (далі - ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 29.07.2019, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, надані 14.08.2019 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовник в порушення абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі. За результатами моніторингу встановлено, що в порушення абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктами 3, 9 частини першої статті 17 Закону. Крім того, Замовником встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, проте зазначена інформація розміщена у відкритому державному реєстрі за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 29.07.2019 переможцем процедури закупівлі визначено ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК». Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 30.07.2019. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника та, відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону, підлягала відхиленню, з огляду на наступне. За результатами моніторингу встановлено, що учасником ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» у складі тендерної пропозиції не надано документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», визначеному статтею 16 Закону та пунктом 2 додатку 1 до тендерної документації. Так, ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» на підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку від 19.07.2019 № 321 про виконання аналогічних договорів по об’єктах, а саме: - договір підряду від 19.09.2016 № 116 (з додатковою угодою № 3) та договір про закупівлю додаткових робіт від 21.07.2017 № 131, укладені з Обласним центром реабілітації дітей - інвалідів, лист-відгук від 10.07.2018 №01-04/252; - договори підряду від 17.07.2017 № 181, від 22.12.2017 № 323, укладені з Комунальним лікувально-профілактичним закладом «Чернігівській обласний онкологічний диспансер» (лист-відгук від 12.07.2018 №01-12/626). Разом з тим, у складі тендерної пропозиції ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» відсутні додатки до вищевказаних договорів, зокрема розрахунок договірної ціни та локальні кошториси до неї, календарний графік виконання робіт, підсумкова відомість ресурсів, які відповідно до умов цих договорів є невід’ємною їх частиною. Також, слід зазначити, що у листі-відгуку Комунального лікувально-профілактичного закладу «Чернігівській обласний онкологічний диспансер» від 12.07.2018 № 01-12/626 відсутні посилання на дату та номер договорів, що не дає змогу підтвердити виконання договорів підряду, зазначених в довідці. Крім того, встановлено, що ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» у складі тендерної пропозиції не надано документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», визначеному статтею 16 Закону та пунктом 2 додатку 1 тендерної документації. Так, ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» на підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено про наявність власних транспортних засобів та техніки. При цьому документальним підтвердженням згідно вимог тендерної документації мають бути копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та техніки, їх паспорти, зареєстровані відповідно до чинного законодавства. Проте, ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» не надано копії свідоцтв про реєстрацію наступних транспортних засобів: екскаватор - навантажувач ЭО -2625, самоскид Ford Cargo 3536 D, сівалка - УПС 8. Вимогами пункту 8 розділу «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника» додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав гарантійний лист про те, що учасник несе всю відповідальність за зміст поданої ним пропозиції та за достовірність викладеної в пропозиції інформації, проте в складі тендерної пропозиції ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» даний гарантійний лист не надано.
Період усунення порушень: 16.08.2019 11:51 - 04.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 16.08.2019 11:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до п. 8 ст. 7-1 Закону Замовник має право протягом п’яти робочих днів усунути виявлені порушення, та оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про усунення порушення. У зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства, відповідно до ст. 31 Закону Замовником прийнято рішення про відміну торгів.
Дата публікації звіту: 16.08.2019 14:13

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • documentsForm: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом відміни процедури закупівлі
Дата публікації: 16.08.2019 14:45

Запити/Пояснення