-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція двоповерхової прибудови під відділення екстреної медичної допомоги розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 160-А з застосуванням енергозберігаючих технологій по комплексній термомодернізації будівлі» (45454000-4 Реконструкція)
Торги відмінено
18 304 424.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 100 000.00 UAH
Номер:
03ac0331efef411ba22b3f4692be7678
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-06-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2019 00:00
Період моніторингу:
06.08.2019 11:28 - 30.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.08.2019 № 49
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 06.08.2019 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-07-05-001625-c 05.07.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Лікувально-профілактичного закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 08.07.2019 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію дочірнього підприємства «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» (далі - ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 29.07.2019, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, надані 14.08.2019 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовник в порушення абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі.
За результатами моніторингу встановлено, що в порушення абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктами 3, 9 частини першої статті 17 Закону.
Крім того, Замовником встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, проте зазначена інформація розміщена у відкритому державному реєстрі за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 29.07.2019 переможцем процедури закупівлі визначено ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК». Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 30.07.2019.
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника та, відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону, підлягала відхиленню, з огляду на наступне.
За результатами моніторингу встановлено, що учасником ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» у складі тендерної пропозиції не надано документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», визначеному статтею 16 Закону та пунктом 2 додатку 1 до тендерної документації.
Так, ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» на підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку від 19.07.2019 № 321 про виконання аналогічних договорів по об’єктах, а саме:
- договір підряду від 19.09.2016 № 116 (з додатковою угодою № 3) та договір про закупівлю додаткових робіт від 21.07.2017 № 131, укладені з Обласним центром реабілітації дітей - інвалідів, лист-відгук від 10.07.2018 №01-04/252;
- договори підряду від 17.07.2017 № 181, від 22.12.2017 № 323, укладені з Комунальним лікувально-профілактичним закладом «Чернігівській обласний онкологічний диспансер» (лист-відгук від 12.07.2018 №01-12/626).
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» відсутні додатки до вищевказаних договорів, зокрема розрахунок договірної ціни та локальні кошториси до неї, календарний графік виконання робіт, підсумкова відомість ресурсів, які відповідно до умов цих договорів є невід’ємною їх частиною.
Також, слід зазначити, що у листі-відгуку Комунального лікувально-профілактичного закладу «Чернігівській обласний онкологічний диспансер» від 12.07.2018 № 01-12/626 відсутні посилання на дату та номер договорів, що не дає змогу підтвердити виконання договорів підряду, зазначених в довідці.
Крім того, встановлено, що ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» у складі тендерної пропозиції не надано документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», визначеному статтею 16 Закону та пунктом 2 додатку 1 тендерної документації.
Так, ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» на підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено про наявність власних транспортних засобів та техніки. При цьому документальним підтвердженням згідно вимог тендерної документації мають бути копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та техніки, їх паспорти, зареєстровані відповідно до чинного законодавства. Проте, ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» не надано копії свідоцтв про реєстрацію наступних транспортних засобів: екскаватор - навантажувач ЭО -2625, самоскид Ford Cargo 3536 D, сівалка - УПС 8.
Вимогами пункту 8 розділу «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника» додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав гарантійний лист про те, що учасник несе всю відповідальність за зміст поданої ним пропозиції та за достовірність викладеної в пропозиції інформації, проте в складі тендерної пропозиції ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» даний гарантійний лист не надано.
Період усунення порушень:
16.08.2019 11:51 - 04.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
16.08.2019 11:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до п. 8 ст. 7-1 Закону Замовник має право протягом п’яти робочих днів усунути виявлені порушення, та оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про усунення порушення. У зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства, відповідно до ст. 31 Закону Замовником прийнято рішення про відміну торгів.
Дата публікації звіту:
16.08.2019 14:13
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- documentsForm: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом відміни процедури закупівлі
Дата публікації:
16.08.2019 14:45
Запити/Пояснення
Номер:
8486515c46284b2e84f982f54190b17d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.08.2019 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з «Реконструкції двоповерхової прибудови під відділення екстреної медичної допомоги розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 160-А з застосуванням енергозберігаючих технологій по комплексній термомодернізації будівлі» (45454000-4 Реконструкція) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-05-001625-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Чому тендерним комітетом Лікувально-профілактичного закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради, (далі – Замовник) не відхилено тендерну пропозицію ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації з наступних підстав:
1. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасником ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» у складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів по об’єктах, які зазначені в довідці від 19.07.2019 № 321, а саме:
- договір підряду від 19.09.2016 № 116, з додатковою угодою № 3, договір про закупівлю додаткових робіт від 21.07.2017 № 131, які укладені з Обласним центром реабілітації дітей – інвалідів, лист – відгук від 10.07.2018 №01-04/252, Управління державного архітектурно - будівельного контролю Чернігівської міської ради сертифікат виданий на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації;
- договори підряду від 17.07.2017 № 181, від 22.12.2017 № 323, які укладені з Комунальним лікувально-профілактичним закладом «Чернігівській обласний онкологічний диспансер», лист – відгук від 12.07.2018 №01-12/626, сертифікат Управління державного архітектурно - будівельного контролю Чернігівської міської ради виданий на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації.
Відповідно до пункту 17 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 невід'ємною частиною договору підряду є календарний
графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та
закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених
договором підряду. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» відсутні додатки до договорів від 19.09.2016 № 116, від 21.07.2017 № 131, від 17.07.2017 № 181, від 22.12.2017 № 323, зокрема додаток № 1 - розрахунок договірної ціни та локальні кошториси до неї, додаток № 2 - календарний графік виконання робіт, додаток № 3 - підсумкова відомість ресурсів, які відповідно до умов даних договорів є невід’ємною їх частиною.
Крім того, до договору підряду від 19.09.2016 № 116 надано додаткову угоду № 3, в якій відсутня дата її складання. У зв’язку з відсутністю дати складання даної додаткової угоди неможливо визначити дату набуття її чинності, відповідно до вимог статті 631 Цивільного Кодексу України.
Також, слід зазначити, що у листі – відгуку Комунального лікувально-профілактичного закладу «Чернігівській обласний онкологічний диспансер» від 12.07.2018 № 01-12/626 відсутні посилання на дату та номер договорів, а лише зазначається про те, що ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» з жовтня 2017 року по квітень 2018 року виконувало роботи згідно з договором «Будівництво корпусу для лінійного прискорювача диспансеру Комунальним лікувально-профілактичним закладом «Чернігівській обласний онкологічний диспансер», що не дає змогу підтвердити виконання договорів підряду від 17.07.2017 №181, від 22.12.2017 № 323, зазначених у довідці.
2. У складі тендерної пропозиції ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» міститься довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази в якій зазначено, у тому числі, власний транспортний засіб та техніка, для підтвердження наявності якої необхідно було надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та техніки, їх паспортів, зареєстрованих відповідно до чинного законодавства.
Проте, ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» не надано копії свідоцтв про реєстрацію наступних транспортних засобів: екскаватор - навантажувач ЭО -2625, самоскид Ford Cargo 3536 D, сівалка УПС 8.
3. Тендерна пропозиція ДП«УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» не містить гарантійного листа про те, що учасник несе всю відповідальність за зміст поданої ним пропозиції та за достовірність викладеної в пропозиції інформації, натомість гарантійним листом від 19.07.2019 № 334 гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною, відповідно до вимог пункту 8 додатку першого до тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
0dc8d8b3883d4a80be9d6334ac63d421
Назва:
Пояснення щодо прийнятого рішення
Дата опублікування:
14.08.2019 10:26
Опис:
Враховуючи, що тендерна пропозиція ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» визнана найбільш економічно вигідною, та з метою максимальної економії бюджетних коштів (різниця між тендерними пропозиціями учасників складає майже 500 тис. грн.) тендерним комітетом Центру було прийнято рішення про укладення договору з ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК».
ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» у складі тендерної пропозиції надало ряд договорів підряду по декількох замовниках, які успішно виконані в повному обсязі, про що свідчать сертифікати відповідності закінченого будівництвом об’єкта проектній документації та підтвердження його готовності до експлуатації. Крім того, бюджетними закладами-замовниками цих об’єктів надано позитивні листи-відгуки щодо належного виконання зобов’язань підрядною організацією. В листі-відгуку, що наданий Обласним центром реабілітації дітей – інвалідів від 10.07.2018 №01-04/252 наявна інформація про номер та дату договору, який виконувався, виконавця робіт ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» та об’єкт робіт.
Метою надання цих документів було підтвердження учасником досвіду виконання аналогічного договору. За рішенням тендерного комітету, інформації, яка надана учасником в складі тендерної пропозиції достатньо для підтвердження даного досвіду.
В довідці про про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, яку надано ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» в складі тендерної документації зазначено перелік обладнання із 64 позицій. Окрім екскаватора - навантажувача ЭО -2625 в довідці зазначено ще 3 екскаватора: екскаватор Борекс-2201, екскаватор ЕК 18-20, екскаватор АТЕК 999Е, на які надано всі необхідні документи. В довідці зазначена наявність сівалки УПС 8 та самоскида Ford Cargo 3536 D, однак для виконання робіт відповідно до технічного завдання наявність цього обладнання не є необхідною.
Тендерний комітет дослідив Гарантійний лист №334 від 19.07.2019 року, в якому учасник гарантує достовірність наданої документації, а також Гарантійний лист №338 від 19.07.2019 року, про те, що ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» гарантує, що роботи будуть виконані у відповідності з вимогами про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведених в Додатку 3 Тендерної документації. Це відповідає Тендерній документації.
На підставі цих аргументів тендерним комітетом було прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника.