-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715218 Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники-Михайлики на ділянці км5+000-км24+500 Шишацького району Полтавської області (окремими ділянками)
Завершена
103 416 218.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 10 341.62 UAH
мін. крок: 0% або 10 341.62 UAH
Номер:
8c8bccd7bd13469cb7f814506bfc987a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-29-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.03.2021 00:00
Період моніторингу:
30.03.2021 16:14 - 21.04.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.03.2021 №224
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Держаудитслужби України від 24 березня 2021 №003100-18/3717-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.03.2021 №224 Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-07-04-000583-b 04.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», у редакції чинній на час проведення закупівлі (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Державного підприємства «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету від 30.07.2019 №14, від 02.08.2019 №129, від 06.08.2019 №133, від 13.09.2019 №190, запитання до процедури закупівлі від 10.07.2019, від 11.07.2019 та відповіді замовника від 15.07.2019, від 16.07.2019, вимоги про усунення порушення від 08.07.2019, від 12.07.2019 та рішення замовника від 11.07.2019, від 17.07.2019, повідомлення про намір укласти договір, договір від 10.10.2019 №03-24/19-164, повідомлення про внесення змін до договору від 10.10.2019 №03-24/19-164 додатковими угодами від 11.12.2019 №1, 26.12.2019 №2, 25.03.2019 №3, 19.05.2019 №4, 13.07.2020 №5, 15.07.2020 №6, 23.10.2020 №7, 24.11.2020 №8, 21.12.2020 №9, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 28.08.2019 №11920-р/пк-пз, від 06.09.2019 №12489-р/пк-пз, №09.09.2019 №12575-р/пк-пз, від 09.10.2019 №14530-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
22.04.2021 18:06 - 28.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2021 18:06