• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи в с. Ролів Дрогобицького району Львівської обл.» Коригування Код ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція

Завершена

25 504 703.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 127 523.52 UAH
Номер: 55c49882b6304e47afe1259ac75fad81
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-29-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.01.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 29.01.2020 11:03 - 20.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.01.2020 № 21 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.01.2020 № 21. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-01-000511-a 01.07.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог статей 25 та 28 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення норм пункту 1 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Львівської обласної ради «Технічний нагляд» (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції; ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» (в частині відхилення пропозиції), ПрАТ ГАЛГАЗОТЕРМ, повідомлення про намір укласти договір від 19.07.2019; договір від 08.08.2019 № М-03/19. Моніторингом установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено пункту 10-2 «Джерело фінансування закупівлі». Як наслідок, в повідомленні про намір укласти договір не значиться пункт 11 «Джерело фінансування закупівлі». Відповідно до статті 21 Закону в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Також згідно з частиною 5 статті 28 Закону Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Однак, проведеним аналізом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог статей 25 та 28 Закону у пункті 6.5 розділу 2 тендерної документації Замовником включено неправомірну умову, а саме: «У випадку зниження ціни тендерної пропозиції учасника за результатом проведення електронного аукціону, учасник-переможець надсилає замовнику на електронну пошту kplortn@gmail.com протягом 5 днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір відкориговані документи, перелік яких передбачений в пункті 6.4 частини 6 розділу 3 ТД. У випадку виявлення замовником у них розбіжностей з вимогами технічного завдання та ТД, це буде підставою для не укладання договору з учасником–переможцем з вини учасника». За результатами моніторингу установлено, що Замовник у тендерній документації (пункт 1 Додатку № 1 до тендерної документації) для підтверження відповідності кваліфікаційним критеріям учасника, вимагає від учасників надання довідки про наявність на підприємстві обладнання та матеріально-технічної бази у формі таблиці. На недотримання умов пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації у складі пропозиції учасник ПрАТ ГАЛГАЗОТЕРМ не надав відомості про наявність бульдозера та трактора на виконання робіт «засипка траншей і котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт з переміщенням грунту до 5 м» та «корчування пнів у грунтах природного залягання викорчовувачами-збирачами на тракторі потужністю 79 кВт», які зазначено у технічному завданні (Додаток № 2 до тендерної документації) та локальних кошторисах №№ 6-1-1, 6-1-2 та 7-1-2. Отже, на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПрАТ ГАЛГАЗОТЕРМ, який не відповідав кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та не підтвердив наявність матеріально-технічної бази у спосіб, зазначений у тендерній документації, а визнав його переможцем та уклав договір від 08.08.2019 № М-03/19 на суму 24 811 157,74 гривень.
Період усунення порушень: 04.02.2020 16:35 - 19.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 04.02.2020 16:35