-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Близнюківський ліцей Близнюківської районної ради Харківської області» за адресою: вул. Ю.Старостіна 2, смт. Близнюки
Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Близнюківський ліцей Близнюківської районної ради Харківської області» за адресою: вул. Ю.Старостіна 2, смт. Близнюки
Завершена
4 806 460.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 5 000.00 UAH
Номер:
2e6de6dc2c234e5a81585b630638910e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-25-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.07.2019 00:00
Період моніторингу:
25.07.2019 13:01 - 16.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.07.2019 № 188
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е. від 24.07.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 24.07.2019 № 188
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2019-06-27-000593-b 27.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490.
За результатами моніторингу порушено вимоги абзацу 3 частини першої статті 24 Закону.
За наслідками моніторингу питання відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасність надання Замовником роз’яснень, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до законодавства протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації, своєчасність надання Замовником роз’яснень, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Близнюківської РДА Харківської області (далі – Замовник) від 27.06.2019 № 27062019-1; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника – переможця ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» (далі – учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.07.2019; повідомлення про намір укласти договір від 19.07.2019, договір від № 285 від 02.08.2019 року.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на порушення абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення процедури відкритих та повідомленні про намір укласти договір не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі.
Також, під час моніторингу установлено, що визначений Замовником розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі 25 000,00 грн перевищує 0,5 % очікуваної вартості закупівлі на 967,69 грн, чим порушено вимоги абзацу 3 частини першої статті 24 Закону.
Слід зазначити, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 19.07.2019 № 190719-01 ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» визначено переможцем процедури закупівлі та 02.08.2019 укладено з ним Договір на суму 4 150 000,00 гривень.
Моніторингом встановлено, що у наданому розрахунку договірної ціни, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ», в порушення вимог абзацу 12 пункту 3.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3.1 розділу «Ціна договору» проекту договору договірна ціна визначена, як «тверда договірна ціна», тоді як вимагалась «динамічна».
Крім того, згідно пункту 1.2. додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (Зразок 2). У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає копію штатного розпису та/або копії цивільно-правових угод.
Однак, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника-переможця міститься довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій не зазначено ПІБ та загальний стаж роботи за спеціальністю працівників, яких планує
залучати ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» для виконання робіт та не надано копії цивільно-правових договорів, що не відповідає підпункту 1.2. додатку 2 та ЗРАЗКУ 2 тендерної документації.
Також, в порушення підпункту 1.1 додатку 2 тендерної документації учасником – переможцем в довідці про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі по позиціях 12 (орендована техніка) та 14, 30, 41 (власна техніка) не визначено марку обладнання, а по позиції 10 (власна техніка) не міститься інформація про кількість.
Таким чином, відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
20.08.2019 09:31 - 06.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
20.08.2019 09:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти, молоді та спорту Близнюківської РДА Харківської області на рішення проведеного моніторингу Північно-східним офісом Держаудитслужби України від 15.08.2019 року (дата публікації 20 серпня 2019 р.) надає відповідну інформацію:
1. В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не внесено інформацію про джерело фінансування закупівлі в зв’язку з не приведенням торгівельного майданчика до вимог наказу №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» - відсутність форми для заповнення. В торгах, які проводить відділ освіти, молоді та спорту Близнюківської РДА, на теперішній час джерело фінансування вказуємо в полі «опис».
2. Визначений розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі 25 000 грн перевищує 0,5 % очікуваної вартості закупівлі на 967,69 грн. був визначений помилково шляхом округлення суми, який не вплинув на перебіг проведення торгів (4 учасника забезпечили пропозицію, скарг від учасників в процесі проведення процедури не надходило).
3. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Близнюківської РДА Харківської області від 19.07.2019 № 190719-01 ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» визначено переможцем процедури закупівлі та 02.08.2019 укладено Договір на суму 4 150 000,00 гривень. Відповідно до тендерної документації ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень. Додатковою угодою №1 від 21 серпня 2019 року в зв’язку зі зменшенням фінансування робіт в 2019 році (рішення ХХІ сесії VII скликання Харківської обласної ради від 15 серпня 2019 року також внесено зміни до договірної ціни в частині – договірна ціна є динамічною. (додається). Оцінка тендерної пропозиції відповідно до ДКТ _ Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. До ціни включається податок на додану вартість (ПДВ). Тендерним комітетом відділу освіти, молоді та спорту за результатами оцінки тендерних пропозицій визнано переможцем - ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» з пропозицією вартістю 4150000,00 грн. Економія держаних коштів за результатами проведених торгів склала 656460,80 гривень.
Відділ освіти, молоді та спорту уклав договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
В період забезпечення права на оскарження рішення про визнання переможцем ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» на веб-порталі Уповноваженого органу скарг та звернень до АМКУ не надходило.
Дата публікації звіту:
23.08.2019 09:03