• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання обладнання (трибун) для стадіону в с. Муроване Мурованської сільської ради ОТГ Пустомитівського району Львівської області)

Завершена

420 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Номер: 9df4c2d687764f288434739e2c37a088
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-16-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.04.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 16.04.2020 17:03 - 09.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.04.2020 № 67 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.04.2020 № 67. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-12-002441-b 12.06.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону. За результатами моніторингу щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення частини 4 статті 30 Закону. За результатами моніторингу щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення абзацу 10 розділу 1 статті 10 Закону. За результатами моніторингу щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення пункту 1 та 2 Наказу № 490. За результатами моніторингу щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо оприлюднення звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мурованської сільської ради об'єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області» (далі – Замовник) на 2019 рік (UA-P-2019-06-12-002112-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТзОВ «ГАЗТЕХ» та ФОП Лісовський Віталій Іванович (в частині відхилення), тендерну пропозицію ТзОВ «ЄВРОПАРК-ЗАХІД», протоколи засідання тендерного комітету Замовника, повідомлення про намір уклати договір, договір від 16.07.2019 № 196/07/16. Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено, що в примітці Додатку № 2 до тендерної документації, Замовником вказано, що зазначений в цьому додатку проект договору не є остаточними і вичерпними, і умови договору можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору За нормою частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно з частиною 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону. Відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 7-1 Закону, моніторинг закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону не проводився. Також, моніторингом встановлено, що згідно пункту 1 Інструкцiї з пiдготовки тендерної пропозицiї тендерна пропозицiя подається в електронному виглядi шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається iнформацiя про цiну, iншi критерiї оцiнки (у разi їх установлення замовником), та завантаження файлiв, зокрема: гарантійний лист про надання гарантії на виконані роботи та змонтоване обладнання на строк 5 років з дати завершення робіт. Водночас, учасником торгів ТзОВ «ЄВРОПАРК-ЗАХІД» у складі тендерної пропозиції завантажено гарантійний лист на виконані роботи та змонтоване обладнання на строк 5 років з дати завершення робіт не на предмет закупівлі (обладнання (трибун) для стадіону в с. Муроване) за процедурою UA-2019-06-12-002441-b, а стосовно іншої процедури закупівлі – ID:UA-2019-06-18-000744-a. Також тендерною документацією щодо зазначеної процедури передбачено надання таких документів: листа-гарантії, що Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указу Президента України від 16 вересня 2015р. №549/2015; рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015 року); Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації (пункт 2 Розділу «Оцiнка тендерної пропозицiї»). Водночас, учасником торгів ТзОВ «ЄВРОПАРК-ЗАХІД» у складі тендерної пропозиції завантажено вищезазначений лист-гарантію стосовно іншої процедури закупівлі – ID:UA-2019-06-18-000744-a, а не по оголошеній процедурі UA-2019-06-12-002441-b. Таким чином, на порушення частини 4 статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «ЄВРОПАРК-ЗАХІД» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Також, за результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником укладено договір від 16.07.2019 № 196/07/16 (далі - Договір) з ТзОВ «ЄВРОПАРК-ЗАХІД» щодо купівлі обладнання (трибун) для стадіону в с. Муроване Мурованської сільської ради ОТГ Пустомитівського району Львівської області вартістю 354 000,00 грн, з ПДВ. Згідно пункту 10.1 договір від 16.07.2019 № 196/07/16 набирає чинності з моменту підписання сторонами і діє до 31.12.2019 року, а у частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за Договором. Відповідно до абзацу 10 розділу 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Моніторингом інформації, розміщеної на офіційному сайті https://www.007.org.ua, а також на офіційному порталі «E-DATA» (https://spending.gov.ua), встановлено, що Замовником протягом серпня-вересня 2019 року було здійснено оплату ТзОВ «ЄВРОПАРК-ЗАХІД» за договором від 16.07.2019 № 196/07/16 в сумі 354 000,00 грн, з ПДВ. Враховуючи наведене, Замовником в порушення абзацу 10 розділу 1 статті 10 Закону протягом трьох днів з дня виконання договору не оприлюднено звіт про виконання договору. Також, проведеним моніторингом документів, розміщених в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro», встановлено порушення вимог пункту 1 та 2 наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (із змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25.03.2016 № 449/28579 (далі – Наказ № 490). Зокрема, в «Оголошенні про проведення відкритих торгів» за процедурою UA-2019-06-12-002441-b відсутній пункт 10-2 «Джерело фінансування закупівлі», а у «Звіті про результати процедури закупівлі UA-2019-06-12-002441-b від 16.07.2019 відсутній пункт 7-1 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)».
Період усунення порушень: 24.04.2020 09:44 - 12.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 24.04.2020 09:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник проаналізувавши Висновок повідомляє наступне: 1. Що до необхідності відхилення пропозиції ТзОВ «ЄВРОПАРК-ЗАХІД» зазначаємо, що Замовник у тендерній документації не вимагав від Учасників вказувати у листах чи інших документах ідентифікатор поточного тендеру. Учасник надав у складі пропозиції усі документи, що вимагав Замовник і зазначення в них невірного, але НЕОБОВ’ЯЗКОВОГО реквізиту не могло бути підставою для відхилення, а привело б до порушення прав Учасника закупівлі. 2. Замовником вжито заходи що до усунення порушення – опубліковано Звіт про виконання договору. 3. Що до зауваження «Оголошенні про проведення відкритих торгів» за процедурою UA-2019-06-12-002441-b відсутній пункт 10-2 «Джерело фінансування закупівлі», а у «Звіті про результати процедури закупівлі UA-2019-06-12-002441-b від 16.07.2019 відсутній пункт 7-1 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» пояснюємо наступне: З 03.05.2019 набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” (далі - Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”. Проте на момент оголошення закупівлі (і до 01.11.2019 р.) в електронній системі закупівель не було реалізовано наяність такиз рядків у Оголошеннях та Звітах. Це підтверджується Листом Мінекономрозвитку від 28.05.2019 № 3304-04/22177-06 “Щодо змін, внесених до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490” . Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» «Оголошення про проведення відкритих торгів» та «Звіт про результати процедури закупівлі» ФОРМУЮТЬСЯ СИТЕМОЮ АВТОМАТИЧНО – Замовник не мав можливості самостійно внести в електронну систему пункти, що не були реалізовані в електронній системі. Отже описане Вами порушення відбулося не з вини Замовника. 4. Замовником вже вжито заходи що до усунення порушення – опубліковано Звіт про виконання договору. Інші заходи вчинити неможливо оскільки зазначені порушення є необґрунтованими, та й неможливими до виправлення, оскільки неможливо виправити такий тип порушення після укладення договору. Замовник зобов’язується не допускати такі порушення в подальшому.
Дата публікації звіту: 29.04.2020 17:37