• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Будівництво західної трибуни основного футбольного поля за адресою: вул. Пушкіна, 104 м. Прилуки Чернігівської області"Коригування.

Торги відмінено

4 480 007.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 400.04 UAH
Номер: 4d7461187c0641728e9d170c1262268b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-06-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.08.2019 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 06.08.2019 11:29 - 30.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.08.2019 № 49 Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 06.08.2019 № 49 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2019-06-12-001459-b 12.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігівська, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_06@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу п’ятого частини першої статті 10, абзацу першого частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22, частини першої статті 23, частини четвертої статті 28, пункту 4 частини першої статті 30, частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», наказу Мінекономрозвитку № 490 та частини першої статті 884 Цивільного Кодексу України. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 серпня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва міської ради м. Прилуки Чернігівської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, вимогу учасника ПП «МПБП Стимул» до Замовника від 29.07.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «БАРВІНОК 2015», протокол засідання тендерного комітету від 15.07.2019 № 29, повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «БАРВІНОК 2015» від 25.07.2019. Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, зі змінами, зокрема, внесеними наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 квітня 2019 року за № 386/33357 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490), а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація щодо умов оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерела фінансування закупівлі. Відповідно до пункту 7 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 18 березня 2016 року № 477, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577, замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). При цьому Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги, зокрема, в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. За результатами моніторингу встановлено порушення строків надання Замовником роз’яснення на звернення. Зокрема, запит до Замовника розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу 29.07.2019. Відповідно до частини першої статті 23 Закону Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення, тобто до 01.08.2019, проте Замовником роз’яснення на звернення оприлюднено 05.08.2019 (на 5-й робочий день), чим порушено вимоги частини першої статті 23 Закону. Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів розкриття тендерних пропозицій відбулося 01.07.2019. Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Протокол розгляду тендерних пропозицій від 15.07.2019 № 29 оприлюднено Замовником 25.07.2019, чим порушено вимоги частини 4 статті 28 Закону в частині несвоєчасного розгляду тендерних пропозицій та не оприлюднення протоколу продовження строку розгляду тендерних пропозицій, та абзацу 5 частини першої статті 10 Закону, в частині несвоєчасного оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Аналізом відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що Замовником у пункті 1 розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначено, що «Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Терміни, які використовуються в цій документації конкурсних торгів, вживаються в значеннях, визначених Законом». При цьому, в пункті 1 розділу І «Загальні положення» та в пункті 6 Додатку 4 «Інші вимоги» до тендерної документації міститься посилання на термін «конкурсних торгів», визначений Законом України «Про здійснення державних закупівель», який втратив чинність з 01.08.2016. Крім того, встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: у додатку 4 до тендерної документації, встановлено вимогу про надання переможцем торгів інформації у довільній формі щодо підтвердження відсутності підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної пунктом 2 частини першої статті 17 Закону. Зазначена інформація розміщена у відкритому реєстрі за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua. Також, в підпункті 9.1 Додатку 3 «Проект договору» до тендерної документації Замовником визначено, що «Гарантійний строк експлуатації об’єкта становить 3 (три) роки від дня його прийняття Замовником. Початком гарантійного строку вважається день підписання акта про приймання-передачу об’єкта будівництва», чим не дотримано частину першу статті 884 Цивільного Кодексу України, якою передбачено: «… Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом». За результатами проведеного моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «БАРВІНОК 2015» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника, а саме: - учасником наданий реєстр документів, що входять до складу тендерної пропозиції без нумерації сторінок, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу Ш «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника; - завантажено файл «листи згоди» у форматі «pdf» умови яких відрізняються від умов визначених у Додатку 5 до тендерної документації, чим не дотримано вимоги Додатку 5 до тендерної документації Замовника. - учасником не надано документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів (копії довідок КБ-3 встановленого зразка до кожного договору та копії двух договорів (КП «Господар» та ТОВ «Інвестиційна компанія «А-ГРУП») зазначені в довідці учасника, чим не дотримано вимогу підпункту 3.2 пункту 5«Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника; - в тендерній пропозиції відсутні відгуки від замовників робіт, які повинні містити інформацію щодо якості виконаних робіт та дотримання виконавцем строків виконання робіт, чим не дотримано вимогу пункту 3 Додатку 2.1 до тендерної документації Замовника; - відсутня пояснювальна записка до договірної ціни, чим не дотримано вимогу підпункту 1 пункту 6 розділу Ш «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації; - учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій відсутня інформація щодо машин та механізмів, які відповідно до таблиці 2-1 «розрахункова вартість експлуатації машино-години машин» будуть використовуватись при проведенні робіт, а саме: крани козлові при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 32т, крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16т, крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40т, компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600, продуктивність 0,5 м3/хв, верстати свердлильні; - не надано гарантійний лист на залучення та експлуатацію будівельних машин і механізмів, зазначених учасником в попередньому розрахунку вартості матеріальних ресурсів та розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, але відсутніх в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яку учасник планує залучати в ході проведення робіт після укладання договору про закупівлю, чим не дотримано вимоги пункту 1 «довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1.1 до тендерної документації Замовника. Отже, пропозиція ТОВ «БАРВІНОК 2015» не відповідала вимогам тендерної документації та, відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону, підлягала відхиленню. Проте, протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 15.07.2019 № 29 пропозицію ТОВ «БАРВІНОК 2015» визначено переможцем та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив та допустив до оцінки тендерну пропозицію учасника ТОВ «БАРВІНОК 2015», яка не відповідала умовам тендерної документації.
Період усунення порушень: 09.08.2019 15:14 - 24.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 09.08.2019 15:14