• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Спортивні товари та інвентар

ДК 021:2015 – 37400000-2 Спортивні товари та інвентар.

Завершена

677 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 4 000.00 UAH
Номер: aa9724c86d3e4082bec1a6a86dbca1dc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-11-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.09.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 11.09.2019 16:48 - 03.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.09.2019 №152 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.09.2019 № 152 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-12-000878-a 12.06.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 804-80-81, olgakolodcak@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення норм пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання відповідності форм документів у сфері публічних закупівель установлено порушення норм пункту 1 та 2 наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25.03.2016 № 449/28579. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація; тендерна пропозиції учасників Гаркавий Віталій Володимирович та ФОП Монастирський Богдан Степанович, тендерна пропозиція переможця Гікавий Сергій Іванович; протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи відхилення пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, звіт про результати процедури закупівлі, договір від 29.07.2019 №61/07. Проведеним аналізом відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації встановлено, що тендерною документацією (розділу 6) на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, вимагалося надання учасниками копії сертифіката відповідності на товар, що пропонується або інший документ, що засвідчує якість товару. Учасником Гікавий Сергій Іванович на підтвердження відповідності товару, надано висновок дердавної санітарно-епідеміологічної експертизи на 5 товарів, з 16 найменувань, що пропонуються. На інші предмети (одинадцять найменувань) не представлено сертифіката відповідності на товар, що пропонується або іншого документу, що засвідчував б якість товару. Таким чином, пропозиція Гікавий Сергій Іванович не відповідала вимогам тендерної документації. Отже, на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника Гікавий Сергій Іванович, яка не відповідала вимогам тендерної документації, натомість визначено Гікавий Сергій Іванович переможцем торгів, та укладено договір від 29.07.2019 №61/07. Також, за результатами моніторингу встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктом «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», «10-2. Джерело фінансування закупівлі». Крім того, у «Звіті про результати процедури закупівлі» відсутній пункт 7-1 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)». Аналогічно у «Повідомленні про намір укласти договір» відсутній пункт 8-1 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та пункт 11 «Джерело фінансування закупівлі».
Період усунення порушень: 26.09.2019 17:38 - 11.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 26.09.2019 17:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на Висновок про результати моніторингу закупівлі від 26 вересня 2019 повідомляємо наступне. Щодо не зазначення інформації передбаченої пунктом «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», то повідомляємо що дана інформація знаходиться в п. 3.3. Розділу 3 Додатку 4 до Тендерної документації Проект договору: «Розрахунки за цим Договором між Постачальником та Покупцем здійснюються в безготівковому порядку шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарного дня з моменту поставки.». Щодо не зазначення інформації передбаченої пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі» По сьогоднішній день на майданчиках не реалізовано можливість по заповненню поля «Джерело фінансування», тому доводимо до вашого відома інформацію про те, що джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету. На даному етапі процедури майданчик технічно не дає змоги внести зміни і додати вище вказану інформацію до оголошення про закупівлю ID: UA-2019-06-12-000878-a. На даний час договір 61/07 від 29.07 2019 р. виконано, Спортивні товари та інвентар поставлено, про що 19 серпня 2019 року було підписано Видаткову накладну №1 (додається в складі пояснення), а 21 серпня 2019 року Замовником було перераховано кошти на поточний рахунок Постачальника, згідно з умовами договору 61/07 від 29.07 2019 р. Також, повідомляємо вас про те що Секретар тендерного комітету був звільнений, а решту членів тендерного комітету отримали попередження. Ми завдячуємо проведеній роботі з аналізу закупівлі «Спортивні товари та інвентар» (ID: UA-2019-06-12-000878-a), а також, зобов’язуємось під час проведення торгів брати до уваги вказані зауваження, дотримуватися норм чинного законодавства та принципів здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 03.10.2019 17:28