• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

хліб житній -18500кг ,хліб пшенишний-13320кг.

Торги відмінено

439 540.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 395.00 UAH
Номер: 87d4610cf24c4514bfcfb043707ab866
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-15-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.07.2019 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 15.07.2019 12:24 - 06.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.07.2019 № 45 Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 15.07.2019 № 45 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2019-06-10-000147-b 10.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігівська, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_02@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої ст.22, пункту 4 частини першої статті 30, частини першої статті 31 Закону та вимог Наказу. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Червоненського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник), тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 07.06.2019 б/н (далі – тендерна документація), запитання до процедури закупівлі, вимогу щодо усунення порушення Товариства з додатковою відповідальністю «Глухівський хлібокомбінат» (далі – ТДВ «Глухівський хлібокомбінат») та відповіді Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Васюти Антоніни Дмитрівни (далі – ФОП Васюта А. Д.), повідомлення про намір укласти договір. Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, зі змінами (далі – Наказ), зокрема, внесеними наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 квітня 2019 року за № 386/33357, а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація щодо джерела фінансування закупівлі (пункт 10-2 Наказу). Відповідно до пункту 7 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 18 березня 2016 року № 477, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577, замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі ‒ Закон). При цьому Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги, зокрема, в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Також, під час проведення моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не містить інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля, чим недотримано вимоги пункту 3 частини другої ст.22 Закону, яким передбачено, що: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля». Крім того, у пункті 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації міститься посилання на Указ Президента України від 16 вересня 2015 року №549/2015 та рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року, які втратили чинність. Аналізом відповідності тендерної пропозиції ФОП Васюти А.Д. умовам тендерної документації Замовника встановлено, що в пропозиції учасника надано «довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», проте відсутнє документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, чим не дотримано вимоги пп. 1 пункту 5 тендерної документації. Крім того, в пропозиції учасника ФОП Васюти А.Д. відсутні наступні документи: - гарантійний лист, яким гарантує якість товару, що постачається Замовнику за Договором, чим порушено вимогу Додатку 2 до тендерної документації; - паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для фізичних осіб), чим порушено вимогу пп.3.5.5 пункту 5 тендерної документації; - аналогічні договори, що вказані в довідці, чим порушено вимогу пп.3 пункту 5 тендерної документації; Отже, тендерна пропозиція ФОП Васюти А.Д. не відповідала вимогам тендерної документації та відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягала відхиленню. Проте, Замовником 01.07.2019 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ФОП Васюта А.Д., чим не дотримано вимогу пункту 4 частини першої статті 30 Закону. При цьому слід зазначити, що учасник-переможець ФОП Васюта А.Д. не надав у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, замовнику документи, шляхом дозавантаження їх до поданої тендерної пропозиції, а саме: «Довідку (витяг), видану уповноваженим органом, про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше трьохмісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій»; Довідку, видану уповноваженим органом, про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів, чим порушено вимогу пп.3.5.6 пункту 5 розділу 3 тендерної документації.
Період усунення порушень: 15.07.2019 15:04 - 30.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 15.07.2019 15:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Скасувати закупівлю з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Дата публікації звіту: 16.07.2019 15:33

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни процедури відкритих торгів 16.07.2019.
Дата публікації: 16.07.2019 17:08

Запити/Пояснення