-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Розумовських, в с. Лемеші Козелецького району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)
Завершена
5 247 347.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 000.00 UAH
Номер:
9e1b829fea3f46bd9ab08d3a7ff06b82
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-09-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.04.2020 00:00
Період моніторингу:
09.04.2020 16:09 - 01.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.04.2020 № 23
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 09.04.2020 № 23
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-06-08-000066-b 08.06.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на звернення учасника встановлено порушення абзацу другого частини першої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 та абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом з питань закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом з питань закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
(далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 08.06.2019 № 592 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖБУД ЛТД» (далі – ТОВ «ІНЖБУД ЛТД»), ТОВ «СІТІ-БУДІНВЕСТ» та ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД», протоколи засідань тендерного комітету від 27.06.2019 № 759, від 04.07.2019 № 797 та від 04.07.2019 № 798, повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД» від 04.07.2019, договір підряду від 15.07.2019 № 19-Б, укладений Замовником з ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД», додаткові угоди від 15.07.2019 № 1, від 09.08.2019 № 2, від 31.10.2019 № 3, від 13.12.2019 № 4, 19.12.2019 № 5 та від 07.04.2020 № 6 до договору підряду від 15.07.2019
№ 19-Б, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 27.04.2020.
Аналізом питання своєчасності надання відповіді на звернення учасників встановлено, що Замовником в порушення абзацу другого частини першої статті 32 Закону не надано відповідь на звернення учасника ТОВ «СІТІ-БУДІНВЕСТ», якого не визначено переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД».
У ході проведення моніторингу закупівлі встановлено, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «ІНЖБУД ЛТД» та ТОВ «СІТІ-БУДІНВЕСТ» не відповідають умовам тендерної документації. Замовником, протоколами засідання тендерного комітету від 27.06.2019 № 759 та від 04.07.2019 № 797 прийнято рішення про відхилення цих пропозицій.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД» встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації з огляду на наступне.
В пропозиції ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД» надано паспорт директора товариства – громадянина Російської Федерації Рахманюка Д.В. на російській мові, чим не дотримано вимогу пункту 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації, відповідно до якої, учасник надає переклад документу українською мовою, якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, складений іншою мовою (у тому числі російською).
Крім того, в пропозиції ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 24.06.2019 № 847, в пунктах 52 – 120 якої відсутня назва орендодавця, чим не дотримано вимогу пункту 1 Додатку 2 «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації.
Отже, Замовник в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та не відмінив процедуру закупівлі у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій у відповідності до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону, натомість 15.07.2019 уклав договір підряду з ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД».
Період усунення порушень:
29.04.2020 14:53 - 15.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
29.04.2020 14:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області моніторингу процедури закупівлі UA-2019-06-08-000066-b: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Розумовських, в с. Лемеші Козелецького району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» було встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД» вимогам тендерної документації з огляду на наступне. В пропозиції ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД» надано паспорт директора товариства – громадянина Російської Федерації Рахманюка Д.В. на російській мові, чим не дотримано вимогу пункту 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації, відповідно до якої, учасник надає переклад документу українською мовою, якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, складений іншою мовою (у тому числі російською). Крім того, в пропозиції ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 24.06.2019 № 847, в пунктах 52 – 120 якої відсутня назва орендодавця, чим не дотримано вимогу пункту 1 Додатку 2 «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації.
За висновками моніторингу Замовник в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та не відмінив процедуру закупівлі у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій у відповідності до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону, натомість 15.07.2019 уклав договір підряду з ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД».
Користуючись своїм правом Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації надає свої заперечення до висновку та інформує про неможливість усунути виявлені порушення, зокрема розірвати укладений 15.07.2019 договір підряду на закупівлю робіт з будівництва Амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Розумовських, в с. Лемеші Козелецького району Чернігівської області виходячи з наступного.
1. Відповідно до абзацу 4 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Також, учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами». Так, одним із таких документів, що посвідчують особу, є в силу підпункту «г» пункту 2 частини 1 статті 13 вказаного закону посвідка на тимчасове проживання. У пропозиції ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД» на виконання вимоги тендерної документації щодо підтвердження уповноваженої особи Учасника надано файл «3. Посвідка на тимчасове проживання.pdf», який містить копію документу, що посвідчує особу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами, як того вимагає тендерна документація.
У зв'язку з викладеним факт відсутності у тендерній пропозиції перекладу паспорту громадянина Російської Федерації жодним чином не впливає на зміст пропозиції, оскільки надання такого документу як паспорт громадянина іноземної держави не вимагався тендерною документацією. Натомість вимога надати копію документу, що посвідчує особу, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, учасником дотримана.
2. Відповідно до умов тендерної документації допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Зокрема формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не випливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Факт не зазначення в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 24.06.2019 № 847 в пунктах 52 – 120 назви орендодавця жодним чином не впливає на зміст пропозиції, оскільки Учасником у складі пропозиції надано копії договорів оренди на усі позиції, зазначені у пунктах 52 -120 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 24.06.2019 № 847, де вказано повну назву орендодавця (файл «Договір про наявність обладнання і мат.техн.бази.pdf»). При цьому обладнання, яке зазначене учасником у довідці і щодо якого надано усі необхідні підтверджуючі документи, у повній мірі підтверджує наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, а отже учасником підтверджено відповідність цьому кваліфікаційному критерію.
Відсутність вказівки у довідці на назву орендодавця по окремих позиціях при наявності копій договору оренди на вказані позиції не має впливу на зміст тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД», а отже таке упущення цілком підпадає під визначення формальної помилки, яка допущена з технічних причин, і не може слугувати підставою для відхилення пропозиції учасника.
Окрім того, на сьогодні договір на будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Розумовських, в с. Лемеші Козелецького району Чернігівської області вже виконується належним чином. Будівельна готовність об’єкта становить 60%. Розірвання договору підряду призведе до зупинення будівництва важливого об’єкту соціальної інфраструктури - закладу охорони здоров’я у сільській місцевості.
В умовах нинішньої реформи сільської медицини необхідність якнайшвидшої реалізації заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, одним з яких є будівництво нових сучасних амбулаторій загальної практики сімейної медицини, є пріоритетним. Більшість людей, які живуть у селах, потребують кращого доступу до якісних медичних послуг, тому першочергове завдання – створити мережу відповідних медзакладів, щоб людям не доводилося долати десятки кілометрів до найближчої амбулаторії, а лікарі були зацікавлені працювати в селах. Доступ до якісної первинної медичної допомоги саме в сільській місцевості – один із основних принципів розвитку охорони здоров’я у сільській місцевості, встановлений Законом України «Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості» та є пріоритетним завданням Стратегії сталого розвитку Чернігівської області до 2020 року. Своєчасна добудова амбулаторії для територіальної громади Козелецького району є важливим завданням Управління, для забезпечення населення цієї громади своєчасною та якісною медичною допомогою.
Розірвання укладеного договору не лише зупинить виконання робіт і відтермінує введення його в експлуатацію на невизначений строк (адже процедура відбору учасників займає кілька місяців, однак якість підготовки тендерних пропозицій інколи змушує замовника кілька разів відміняти процедури і починати спочатку, тому невідомо коли буде укладено новий договір), однак і ставить під загрозу процес будівництва в цілому, адже можлива зміна виконавця робіт (якщо наступну процедуру виграє інший учасник) може викликати проблеми технічного характеру, пов’язані з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках проекту, і призвести до неможливості забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, та введення об’єкту в експлуатацію, як це вже траплялося на інших об’єктах.
Окрім того, розірвання договору підряду потягне за собою необхідність коригування проектної документації та перерахунку її в поточні ціни для визначення актуальної очікуваної вартості закупівлі та технічного завдання, що спричинить не лише додаткові витрати на коригування, але і збільшить вартість робіт по об’єкту в цілому, а отже і збільшення потреби у бюджетному фінансуванні.
У зв’язку з цим вважаємо, що розірвання договору підряду з ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД» на будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Розумовських, в с. Лемеші Козелецького району Чернігівської області з причини, що фактично підпадає під ознаки формальної, буде недоцільним та таким, що створить негативні соціальні наслідки у вигляді затягування будівництва важливого об’єкту соціальної інфраструктури – медичного закладу для територіальної громади Козелецького району, та потягне за собою збільшення видатків з бюджету на його подальшу добудову.
Дата публікації звіту:
07.05.2020 17:04
Запити/Пояснення
Номер:
0fbd94788d95428fa41769b13edf5eb8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.04.2020 14:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Розумовських, в с. Лемеші Козелецького району Чернігівської області – будівництво» (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-08-000066-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року), постала потреба в отриманні пояснень.
Надати інформацію, що підтверджує надання переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТТРЕЙД» рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладення договору, якщо вартість робіт перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, відповідно до пункту 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
f19e96189a724a5594032fe05e1b76e8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
27.04.2020 15:07
Опис:
На виконання вимог тендерної документації учасником , якого визначено переможцем – ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД» надано рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладання договору, оскільки вартість робіт перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу.