• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«ДК 021:2015 - 51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Послуги зі влаштування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей у Школі І-ІІІ ступенів № 238 Деснянського району міста Києва)»

Джерело фінансування: місцевий бюджет

Завершена

1 073 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 730.00 UAH
Номер: d263ef2a5da240f4833af7b427b7fd61
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-19-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.09.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 19.09.2019 14:20 - 11.10.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.09.2019 № 175 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 17.09.2019 № 175 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 19 UA-2019-06-07-002801-b 07.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, alina.shutenko93@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення п. 13 ч. 2 ст. 22, ч. 4 ст. 11, ч. 2 ст. 32, ч. 1 ст. 37 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляд тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 жовтня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення. Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протоколи засідання тендерного комітету від 01.07.2019 б/н щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «САЛАМАНДР» та щодо визначення переможцем торгів ПП «ОХОРОНА - 004», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.07.2019 № 9414-р/пк-з та від 29.07.2019 № 10269-р/пк-з, тендерні пропозиції ТОВ «САЛАМАНДР» та ПП «ОХОРОНА - 004», повідомлення про намір укласти договір від 01.07.2019, договір від 15.08.2019 № 15/08 - ОХ. Відповідно до п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Однак, в порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Перевіркою документів, розміщених в електронній системі закупівель, встановлено, що протоколи розгляду тендерних пропозицій від 01.07.2019 б/н не підписані всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами з відображенням результатів поіменного голосування, з кожного питання, що є порушенням ч. 4 ст. 11 Закону. Перевіркою встановлено, що ТОВ «АПС - КИЇВ» подано до Антимонопольного комітету України скаргу від 11.07.2019 № UA-2019-06-07-002801-b.b2 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі. Згідно з рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.07.2019 № 9414-р/пк-з скаргу ТОВ «АПС - КИЇВ» прийнято до розгляду. Відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених ч. 2 ст. 32 Закону. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.07.2019 № 10269-р/пк-з припинено розгляд скарги ТОВ «АПС - КИЇВ» від 11.07.2019 № UA-2019-06-07-002801-b.b2. Згідно п. 2 ч. 8 ст. 18 Закону перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги. За результатами процедури закупівлі між Замовником та ПП «ОХОРОНА - 004» укладено договір від 15.08.2019 № 15/08-ОХ на поставку послуг зі влаштування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей у Школі І-ІІІ ступенів № 238 Деснянського району міста Києва на суму 1 040 308,40 гривень. Перевіркою дотримання строків укладання договору про закупівлю встановлено, що договір від 15.08.2019 № 15/08-ОХ укладено на 29 день 15.08.2019 з моменту опублікування повідомлення про намір укласти договір (01.07.2019), чим порушено вимоги ч. 2 ст. 32 Закону. Отже, виходячи з вищевикладеного, відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону, договір про закупівлю від 15.08.2019 № 15/08-ОХ є нікчемним.
Період усунення порушень: 09.10.2019 17:41 - 26.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 09.10.2019 17:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Адміністрація школи І-ІІІ ступенів № 238 Деснянського району міста Києва повідомляє, що ми врахували всі результати моніторингу закупівлі (UA-2019-06-07-002801-b ) та 11.10.2019 року була укладена додаткова угода про розірвання договору № 15/08-Ох від 15.08.2019 року відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 11.1 Договору №15/08-Ох від «15» серпня 2019 року про надання «ДК 021:2015 - 51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (Послуги зі влаштування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей у Школі І-ІІІ ступенів № 238 Деснянського району міста Києва).
Дата публікації звіту: 16.10.2019 15:31

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionContracting: Так
  • other: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: -
Дата публікації: 21.10.2019 10:35