-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Поточний ремонт приміщення Будинку органної та камерної музики по вул. С.Бандери, 8 у м. Львові» (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Номер:
0895961a0327441dac685439cc0e1017
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-24-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2020 00:00
Період моніторингу:
24.04.2020 12:43 - 19.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.04.2020 № 70
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.04.2020 № 70.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-26-000597-c 26.04.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, затверджених Уповноваженим органом, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, додаткових угод та оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній на час проведення закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КЗ Львівського Будинку Органної та Камерної Музики (далі – Замовник) на 2019 рік (UA-P-2019-04-26-001195-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника затверджену рішенням тендерного комітету 26.04.2019 року; протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.05.2019; тендерні пропозиції ТОВ «Львівська Будівельно-Монтажна Компанія», ФОП Кожушко Микола Андрійович (в частині правомірності їх відхилення); тендерну пропозицію ФОП Черняк Михайло Михайлович; повідомлення про намір укласти договір; договір № 1 від 29.05.2019 року, додаткова угода № 1 від 03.06.2019 р., додаткова угода № 2 від 04.07.2019 року.
Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10 Закону.
Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Проведеним моніторингом встановлено, що згідно до пункту 3.1 Підрядник зобов’язаний виконати роботи, визначені цим договором та додатками до нього віповідно до календарного графіка виконаних не пізніше до 31.10.2019 року (або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань).
За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ФОП Черняк Михайло Михайлович, з яким 29.05.2019 укладено договір № 1 (далі – Договір № 1) на суму 798 647,23 без ПДВ. Згідно з пунктом 10.2 Даний Договір є укладений з моменту підписання повноважними представниками Сторін та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Слід зазначити, що за даними ІТС закупівель «ProZorro» додаткові угоди до Договору № 1 щодо продовження строку дії договору Замовником не укладались та не оприлюднювались.
За даними ІТС «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-04-26-000597-c, розділ «Перевірити оплати», встановлено, що Замовником у червні - серпні 2019 року здійснено оплату за Договором № 1 на користь ФОП Черняка Михайла Михайловича в сумі 798 647,23 грн за Поточний ремонт приміщення Будинку органної та камерної музики по вул. С.Бандери, 8 у м. Львові, підставою для оплати зазначено рахунок № 25 від 29.05.2019 на суму 239 594,00 грн, акт №2 від 10.07.2019 на суму 535 204,86 грн та акт виконаних робіт від 13.08.2019 на суму 23 848,37 грн. Вказана сума відповідає загальній сумі укладеного Договору № 1.
Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, після повного виконання договору, зокрема, надання послуг (Поточний ремонт приміщення Будинку органної та камерної музики по вул. С.Бандери, 8 у м. Львові) за Договором № 1 та його оплати в повному обсязі станом на 31.12.2019, Замовником звіт про виконання договору станом на час завершення моніторингу (08.05.2020) не оприлюднено.
Моніторинг закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону не проводився.
Період усунення порушень:
08.05.2020 12:58 - 23.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2020 12:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник усунув порушення шляхом оприлюднення звіту про виконання договору.
Дата публікації звіту:
13.05.2020 13:47