-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021-2015 (CPV) 80520000-5 – Навчальні засоби (Дидактичні матеріали для учнів початкових класів)
Завершена
1 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 5 000.00 UAH
Номер:
de591e28a15648c1b4b701619baad8c4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-25-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.11.2019 00:00
Період моніторингу:
25.11.2019 17:45 - 17.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.11.2019 № 204
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2019 № 204
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-11-000668-c 11.05.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 1 Порядку № 454.
За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку №490 та частини 1 статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця торгів встановлено порушення норм пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону при розгляді вказаної тендерної пропозиції та визначенні переможця.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 1 Порядку № 454.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, а саме внесення до неї змін встановлено порушення вимог частини 1 статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця торгів встановлено порушення норм пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону при розгляді вказаної тендерної пропозиції та визначенні переможця.
За результатами аналізу правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2019 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Яворівської районної державної адміністрації Львівської області (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 10.05.2019, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету від 20.05.2019 та перелік змін, внесених до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «Бі-Про»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 31.05.2019; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товарів № 216 від 19.06.2019 та додатковий договір №1 віл 05.07.2019 до нього, опубліковані 09.12.2019 Замовником пояснення та додані до нього підтверджуючі документи.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником, відповідно до оприлюдненого річного плану закупівель на 2019 рік, заплановано проведення закупівлі дидактичних матеріалів для учнів початкових класів за кодом економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ) 2210 – Предмети, матеріали, обладнання та інвентар та 11.05.2019 оголошено процедуру відкритих торгів із закупівлі товару - Дидактичні матеріали для учнів початкових класів (15 найменувань). Відповідно до тендерної документації (Додаток 2 «Технічні вимоги» передбачено закупівлю товару - дидактичних матеріалів (наочні посібники, карти, рухомі моделі, колекції зразків, набори карток, тощо). За результатами торгів укладено з переможцем договір про закупівлю товарів від 19.06.2019 № 216.
Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Пунктом 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зареєстрований в Мінюсті України 25.03.2016 за № 448/28578, далі – Порядок № 454) визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини 1 статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
В оприлюднених Замовником річному плані закупівель на 2019 рік та оголошенні про закупівлю предмет закупівлі визначено за ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби.
Однак, обраний Замовником при визначенні предмету закупівлі код 80520000-5 «Навчальні засоби» Єдиного закупівельного словника відноситься до групи кодів 805 «Навчальні послуги» розділу 80000000-4 «Послуги у сфері освіти та навчання».
Проте, фактично Замовником здійснювалася закупівля товару, а не послуг.
Отже, Замовником предмет закупівлі за оголошеною процедурою відкритих торгів UA-2019-05-11-000668-с визначено з порушенням пункту 1 Порядку № 454.
На порушення вимог частини 2 статті 23 Закону Замовником, при внесенні змін до тендерної документації (20.05.2019), положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних.
За частиною 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі.
Пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов'язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
Однак, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490, при оприлюдненні в електронній системі закупівель (внесенні і заповненні в електронному вигляді) оголошення про закупівлю Замовником не заповнено обов’язкове поле 10-2 «Джерело фінансування закупівлі»; відповідно у формі повідомлення про намір укласти договір (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не заповнено поле 11 «Джерело фінансування закупівлі».
Відповідно до пункту 2.1 Додатку 2 до тендерної документації інформація про відповідність запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, у якій обов'язково зазначається виробник та модель запропонованого обладнання та, відповідно до пункту 2.4 Додатку 2 до тендерної документації - авторизаційного листа, наданого виробником пропонованого обладнання.
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Бі-Про» подано порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, у якій виробником запропонованого обладнання вказано самого учасника (ТОВ «Бі-Про») за кожною складовою, та авторизаційний лист за підписом директора ТОВ «Бі-Про» (без дати та номера), згідно з яким виробником обладнання є ТОВ «Бі-Про».
Проте, аналізом наданих в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Бі-Про» (на вимогу пункту 2.7. Додатку 2 до тендерної документації) фотографічних зображень пропонованого товару встановлено, що пропоновані учасником: числова лінійка для лічби та усного рахунку від 0 до 100 (пункт 9 Технічних вимог), дидактичний матеріал для моделювання алгоритмів (пункт 11 Технічних вимог) та набори карток до математичних диктантів, ілюстрації до типових задач – Математичні вирази та типові задачі (пункт 15 Технічних вимог) фактично є іноземного походження: найменування товару та інші написи на упаковці - на англійській мові.
Проведеним аналізом наявної інформації в базах даних, відкритих для доступу, шляхом пошуку аналогічних товарів в інтернетмережі, а саме за інформацією офіційного сайту ТОВ «Бі-Про» (https://b-pro.com.ua/katalog) та виробника продукції Learning Resources (https://www.learningresources.com) встановлено, що вищевказаний товар є виробництва компанії Learning Resources.
Отже, ТОВ «Бі-Про» у порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника надав недостовірну інформацію щодо виробника товару, зазначеного у пунктах 9, 11 та 15 вказаної порівняльної таблиці. Крім того, ТОВ «Бі-Про», в недотримання вимог 2.4 Додатку 2 до тендерної документації, не надано авторизаційного листа від фактичного виробника вказаного обладнання.
При цьому відповідно до пункту 2.7 Додатку 2 до тендерної документації фотографічне зображення пропонованого товару, яке має надати учасник, повинно бути однорідним та не містити накладок інших зображень або інформації.
Проте, надані фотозображення товару, про який зазначено вище (за пунктами 9, 11 та 15 Технічних вимог), містять накладки іншого зображення, а саме на верхній лівий край упаковки товару (на якому зображено логотип виробника товару - Learning Resources) накладено аркуш паперу із зазначенням на ньому предмету та ідентифікатора закупівлі та найменування товару.
В недотримання вимог пункту 2.7 Додатку 2 до тендерної документації надані ТОВ «Бі-Про» фотографічні зображення товару «Набори карток «Дидактичні картки «Математика» – магніти навчальні» (п.13 Технічних вимог та порівняльної таблиці)», «Набір карток «Дидактичні картки «Я у Світі» – магніти навчальні» (п.14 Технічних вимог та порівняльної таблиці) та «Набори карток до математичних диктантів, ілюстрації до типових задач – Математичні вирази та типові задачі» (п.15 Технічних вимог та порівняльної таблиці) не містять зазначення найменування Замовника.
Також за результатами моніторингу встановлено, що в недотримання вимог пункту 2.2 Додатку 2 тендерної документації, учасником ТОВ «Бі-Про» не надано копії чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на наступне обладнання (засоби навчання): «Англійська мова 3 клас. Комплект плакатів» (п.1 Технічних вимог) та «Набір карток «Дидактичні картки «Я у Світі» – магніти навчальні» (п.14 Технічних вимог).
Відповідно до Технічних вимог до товару (Додаток 2 до тендерної документації), в наборі «Математичний планшет» повинно бути 10 дощок для геометрії та комплект еластичних стрічок. Однак, у наданих в складі тендерної пропозиції ТОВ «Бі-Про» (на вимогу пункту 2.7. Додатку 2 до тендерної документації) фотографічних зображеннях пропонованого товару, а саме набору «Математичний планшет», наявне зображення лише 10 дощок.
Відповідно до пункту 3.5.2 частини 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази, учасник повинен надати, зокрема, інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки товару, що є предметом закупівлі, та підтверджуючі документи для підтвердження вказаного в довідці обладнання, а саме копії документів що підтверджують право власності або користування зазначеним обладнанням.
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Бі-Про», на підтвердження наявності вказаного у довідці орендованого офісного та складського приміщення, надано копію договору оренди офісних приміщень №47 від 14.09.2018, однак, не в повному обсязі, а саме не надано копій додатків, що згідно з умовами п. 15.15 цього договору є невід’ємною його частиною (визначені у п.п. 15.15.1 – 15.15.6 договору).
Також, на підтвердження наявності власного обладнання (персональні комп’ютери та периферійна техніка), вказаного у вищезгаданій довідці, учасником ТОВ «Бі-Про» надано копію оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 «Необоротні активи», сформованої 23.01.2019, що не підтверджує наявності вказаного обладнання та права власності на нього на час проведення закупівлі (травень 2019 року).
Крім того, у довідці підставою для користування офісних меблів в кількості 10 одиниць вказано – оренда в бізнесцентрі. Однак, на підтвердження наявності вказаних меблів учасником ТОВ «Бі-Про» у складі тендерної пропозиції копії договору оренди не надано, а вказані меблі зазначені у наданій копії оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 «Необоротні активи», сформованої 23.01.2019, що не підтверджує наявності вказаних меблів на час проведення закупівлі (травень 2019 року).
Таким чином, на порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Бі-Про», який не відповідав кваліфікаційному критерію, установленому тендерною документацією Замовника відповідно до статті 16 Закону, та тендерна пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації, визнав його переможцем (протокол розгляду тендерних пропозицій від 31.05.2019) та уклав з таким учасником договір закупівлі № 216 від 19.06.2019 на суму 1 691 960,00 гривень.
Крім того, за результатами моніторингу встановлено, що при фактичному внесенні додатковим договором №1 від 05.07.2019 змін до договору закупівлі № 216 від 19.06.2019 в частині не лише зміни банківських реквізитів, а й встановлення нових строків поставки товару – до 15.08.2019 (за початковим договором – до 01.08.2019) у формі повідомлення про внесення змін до договору, що опубліковане 05.07.2019, у пункті 12 «Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін)» вказано лише про внесення змін до банківських реквізитів сторін. Також в пункті 11 повідомлення про внесення змін до договору вказано пункт 3 (покращення якості предмета закупівлі), а не пункт 4 (продовження строку дії договору) частини 4 статті 36 Закону, що не відповідає вимогам Наказу Мінекономрозвитку № 490.
На підтвердження обгрунтування продовження строку поставки товару під час моніторингу, на наданий органом державного фінансового контролю відповідно до частини 5 статті 7¹ Закону через електронну систему закупівель запит, Замовником 09.12.2019 опубліковано пояснення та підтверджуючі документи щодо виникнення об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Період усунення порушень:
11.12.2019 10:16 - 27.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
11.12.2019 10:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення про неможливість усунення порушень
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах проведення Західним офісом моніторингу закупівлі за UA-2019-05-11-000668-c, яка проводилася відділом освіти Яворівської районної державної адміністрації (далі – Замовник), надаємо наступні пояснення:
1. Щодо визначення предмету закупівлі:
Пунктом 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини 1 статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Саме тому, ми як Замовник, не можемо вийти за межі четвертої цифри основного словника, оскільки це може трактуватись як подрібнення предмету закупівлі, а в подальшому – як уникнення відкритих торгів. Беручи до уваги перелік товарів, який містяться в Додатку 2 до Тендерної документації, найбільше відображає його специфіку і сферу застосування код 80520000-5 «Навчальні засоби». В Порядку № 454 не міститься жодних вимог стосовно того, що обраний код має відноситись до тої чи іншої групи кодів. Крім того, проаналізувавши весь національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», варто зазначити, що іншого коду, котрий би за четвертою цифрою охопив весь перелік товарів даної закупівлі, в ньому не має. Оскільки закупівля (UA-2019-05-11-000668-c) була завершена ще 19.06.2019 року, внести зміни до Тендерної документації вже неможливо. Повідомляємо, що ваші зауваження прийняті до уваги і в подальшому Замовник у своїх Тендерних документаціях буде їх враховувати.
2. Щодо внесення змін до Тендерної документації:
При внесенні змін до тендерної документації, Замовником в повній мірі дотримано вимог абз. 2 ч. 2 ст. 23 Закону. Додатково до початкової редакції тендерної документації було розміщено нову редакцію тендерної документації. Також Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднив перелік змін, що були внесені. Положення тендерної документації, до яких внеслися зміни, система автоматично відобразила у вигляді закреслених даних, які є доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Окремо вимоги щодо закресленого тексту, шрифту чи речень в Законі немає.
3. Щодо інформації про джерело фінансування закупівлі.
Варто зазначити, що в ч. 2 ст. 21 Закону не має вимоги щодо обов’язковості публікації інформації про джерело фінансування закупівлі. Відповідно до листа Міністерства юстиції України від 30.01.2009 р. № Н-35267-18 «Щодо порядку застосування нормативно-правових актів у разі існування неузгодженості між підзаконними актами» у випадку суперечності норм підзаконного акта нормам закону слід застосовувати норми закону, оскільки він має вищу юридичну силу.
Оскільки закон має вищу юридичну силу, ніж наказ Мінекономрозвитку, то порушення в цій частині відсутні.
4. Щодо неправомірності визначення переможця процедури закупівлі
Згідно Додатку 2 Тендерної документації Замовником вимагалося надання фотографічного зображення без накладень (мається на увазі графічні редактори). Учасник виконав дану вимогу та надав даний документ.
Відповідно до вимог пункту 2.2 Додатку 2 тендерної документації, учасником ТОВ «Бі-Про» надано копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на стор.4 файлу «10 Сертифікати». В додатку до цього висновку товар, який включає в себе «Англійська мова 3 клас. Комплект плакатів» знаходиться за номером 27 і 28, а «Набір карток «Дидактичні картки «Я у Світі» – магніти навчальні» - за номером 36.
На фотографічних зображеннях набору «Математичний планшет» наявне зображення лише 10 дощок, оскільки комплекти еластичних стрічок знаходяться в мішечку між дощечками для геометрії.
Відповідно до п. 5.1.4. Тендерної документації «Критерії та методика оцінки»:
Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступного критерію - «Ціна».
При розгляді тендерних пропозицій, основним критерієм, який брався Замовником до уваги була ціна. Найбільш економічно вигідною пропозицією була пропозиція ТОВ «Бі-Про». Оскільки, перелік документів, згідно з вимогами Тендерної документації, був наданий учасником в повній мірі, а тендерна пропозиція була найбільш економічно вигідною – Замовником було визначено ТОВ «Бі-Про» переможцем процедури відкритих торгів.
5. Щодо публікації повідомлення про внесення змін до договору
Частина 4 статті 36 Закону дає вичерпний перелік істотних умов договору, зміна яких передбачає публікацію повідомлення про внесення змін до договору. Зміна банківських реквізитів чи строк поставки товарів не відносяться до істотних умов договору. В пункті 11 повідомлення про внесення змін до договору вказано пункт 3 (покращення якості предмета закупівлі), а не пункт 4 (продовження строку дії договору) частини 4 статті 36 Закону, оскільки додатковим договором № 1 від 05.07.2019 року не передбачено продовження строку дії договору, а лише продовження строку поставки товару. Строк дії договору № 216 від 19.06.2019 року передбачений до 31 грудня 2019 року. Після внесення змін до договору цей строк не змінився, тому зазначати пункт 4, при публікації змін до договору, було б неправомірним.
З повагою,
Голова тендерного комітету Байда В.П.
Дата публікації звіту:
17.12.2019 16:56
Запити/Пояснення
Номер:
f95e09a6d8164bcbb41231356a9d7b22
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.12.2019 15:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.12.2019 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-05-11-000668-c, яка проводилася відділом освіти Яворівської районної державної адміністрації Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що додатковим договором №1 від 05.07.2019 внесено зміни до договору закупівлі № 216 від 19.06.2019 в частині встановлення нових строків поставки товару – до 15.08.2019 (за початковим договором – до 01.08.2019).
Відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону № 922-VIII істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися у випадку продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань (з долученням відповідних документів):
1. Надати вичерпну інформацію щодо наявності документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов'язань щодо передання товару (продовження строку поставки товару) за договором закупівлі № 216 від 19.06.2019 та, відповідно, укладення додаткового договору №1 від 05.07.2019 року.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
6ac5e98e05bf438bb0c55c38d41c1dd9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.12.2019 11:56
Опис:
На Ваш запит надаємо наступні пояснення.
Відповідно до тендерної документації на закупівлю «код ДК 021-2015 (CPV) 80520000-5 – Навчальні засоби (Дидактичні матеріали для учнів початкових класів)» (UA-2019-05-11-000668-c) поставка товару передбачалася до 01.08.2019 року. Те ж саме було передбачено договором про закупівлю № 216 від 19.06.2019 року, який було укладено з учасником-переможцем процедури відкритих торгів.
01.07.2019 року відділом освіти було отримано лист-звернення від постачальника ТзОВ «Бі-Про» за № 1 з проханням перенести строк поставки товару до 15.08.2019 року у зв’язку з великим обсягом виробництва дидактичних матеріалів та з метою збереження їх якості (скан-копія листа додається).
03.07.2019 року даний лист був розглянутий тендерним комітетом відділу освіти. Враховуючи важливість даного питання, зокрема що стосується якості товарів для учнів початкових класів, було прийнято рішення про укладення додаткового договору про продовження строку поставки товарів до 15.08.2019 року (копія протоколу тендерного комітету додається). Крім цього, до початку навчального року залишалося достатньо часу для того, щоб всі початкові класи району отримали необхідний дидактичний матеріал.
Постачальник забезпечив поставку товару в строки, що було встановлено Додатковим договором № 1 від 05.07.2019 року, з дотриманням усіх вимог щодо транспортування, пакування та прийому-передачі товару.
Усі документи, які були необхідні для оплати товару, приймання-передачі товару були оформлені належним чином та надані замовнику у визначені терміни.