• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування державного значення Т-15-06 Миколаїв – Доманівка – Берізки в межах території Миколаївського, Веселинівського, Доманівського, Врадіївського, Кривоозерського районів Миколаївської області)

Розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування державного значення Т-15-06 Миколаїв – Доманівка – Берізки в межах території Миколаївського, Веселинівського, Доманівського, Врадіївського, Кривоозерського районів Миколаївської області

Завершена

3 258 292.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 290.00 UAH
Номер: dc29827fede846a0b6f127844245fd5d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-13-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.06.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 13.06.2019 17:20 - 06.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.06.2019 № 96 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-05-03-001083-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 03 травня 2019 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 93) 691-49-02, zaicevaolena.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини першої статті 30 Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Девефор». За результатами аналізу питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 14.05.2019 № 6/22/2019); протоколи розгляду тендерних пропозицій від 29.05.2019 № 7/22/2019, від 30.05.2019 № 8/22/2019; тендерні пропозиції Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» (код в ЄДРПОУ 21616582) та Товариства з обмеженою відповідальністю «Девефор» (код в ЄДРПОУ 42881013); повідомлення про намір укласти договір; договір від 12.06.2019 № 10-Б; пояснення Замовника від 20.06.2019, отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. В пункті 3.2 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив вимогу до учасників надати забезпечення тендерної пропозиції. При цьому зазначено, що «вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія, видана банківською установою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 125 днів з дня розкриття тендерних пропозицій». Аналізом пропозиції переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Девефор» встановлено, що у складі його тендерної пропозиції надана банківська гарантія від 21.05.2019 № 13726 (далі – банківська гарантія), видана Акціонерним товариством «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС». При цьому згідно з п. 3.2 банківської гарантії «ця Гарантія є безвідкличною, безумовною та чинною з «22» травня 2019 року по «26» вересня 2019 року включно». Разом з тим, згідно з даними електронної системи закупівель розкриття тендерних пропозицій відбулось 27.05.2019 о 12.59. Таким чином, строк дії банківської гарантії склав 123 дні з дня розкриття тендерних пропозицій. Враховуючи вищевикладене, пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Девефор» не відповідає умовам тендерної документації. Крім того, аналізом питання розгляду тендерної пропозиції попереднього учасника процедури закупівлі Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» встановлено, що Замовник відхилив її, в тому числі, як таку, що не відповідає умовам п. 3.2 тендерної документації в частині надання банківської гарантії. Зважаючи на вказане, Замовник на порушення частини першої статті 30 Закону не відхилив пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Девефор» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень: 02.07.2019 17:29 - 17.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 02.07.2019 17:29

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовником 16.07.2019 року оскаржено до суду Висновок за результатами здійснення моніторингу закупівлі: UA-2019-05-03-001083-b «71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування державного значення Т-15-06 Миколаїв – Доманівка – Берізки в межах території Миколаївського, Веселинівського, Доманівського, Врадіївського, Кривоозерського районів Миколаївської області), проведеного Південним офісом Держаудитслужби, оприлюднений в електронній системі закупівель 02.07.2019року
Дата публікації: 17.07.2019 09:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області за результатами здійснення моніторингу закупівлі UA-2019-05-03-001083-b «71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування державного значення Т-15-06 Миколаїв – Доманівка – Берізки в межах території Миколаївського, Веселинівського, Доманівського, Врадіївського, Кривоозерського районів Миколаївської області)» Керуючись ч.8 ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі за текстом – Служба) повідомляє про незаконність Висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області за результатами здійснення моніторингу закупівлі UA-2019-05-03-001083-b «71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування державного значення Т-15-06 Миколаїв – Доманівка – Берізки в межах території Миколаївського, Веселинівського, Доманівського, Врадіївського, Кривоозерського районів Миколаївської області)» (надалі за текстом – Висновок), виходячи з наступного. Висновком зобов’язано Службу «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку». Зобов’язання «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку» є неконкретизованим та незрозумілим до виконання, так як «установленого законодавством порядку» в даному випадку не існує. На запит Служби щодо надання роз’яснень змісту Висновку та визначених у ньому зобов’язань Управлінням всупереч вимогам чинного законодавства надано формальну відписку, зміст якої зводиться до повідомлення про відсутність компетенції у Управління роз’яснювати видані ним документи. Таким чином, зміст Висновку та визначені у ньому зобов’язання так і залишилися невизначеними для виконання – що сам мало на увазі Управління зазначаючи про «установлений законодавством порядок» та визначаючи обов’язок Служби «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку» при наявності укладеного договору залишилося невідомим як для Служби, так і напевне для самого Управління. Зі змісту Висновку вбачається, що Управління фактично спонукає Службу визначити самостійно на підставі невизначеного кола законодавчих актів які саме заходи вжити для усунення порушень, що є неприпустимим, оскільки в разі допущення Службою недоліків (порушень), Управління повинно встановити чіткий та послідовний перелік заходів для відновлення правової дисципліни суб`єкта, який підлягав перевірці. Доводимо до відому, що у справі «Рисовський проти України» Європейський Суд з прав людини «... підкреслює особливу важливість принципу «належного урядування». Зазначений принцип на думку суду передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на основоположні права людини, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб. Зокрема, на державні органи покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок і сприятимуть юридичній визначеності». Таким чином, Управління, вчиняючи дії по виданню управлінських рішень з нечіткими та загальними вимогами, діяло формально, неналежно і в непослідовний спосіб. Також повідомляємо, що згідно аналогії, правова позиція Верховного Суду (постанови від 08 травня 2018 року справа №826/3350/17 та від 11 жовтня 2018 року справа №813/4101/17) ґрунтується на тому, що нечіткість та неконкретність вимог органу державного фінансового контролю є безумовною підставою для визнання їх протиправними. Враховуючи викладене, вказані обставини прямо свідчать про незаконність виданого Управлінням Висновку, що унеможливлює його виконання. Додатково повідомляємо про відсутність змістовного навантаження в запропонованому Управлінням такому способі «усунення порушень», як скасування рішення тендерного комітету від 30.05.2019 №8/22/2019 про визнання ТОВ «Девефор» переможцем. По-перше: на умови укладеного Договору №10-Б від 12.06.2019 така дія жодним чином не вплине. По-друге: запропонований Управлінням спосіб «усунення порушення» призведе до фактичного здійснення закупівлі без визначених законодавством процедур, що є прямим порушенням законодавства, до якого Управління прямо спонукає Службу.
Дата публікації звіту: 09.07.2019 16:46

Запити/Пояснення