• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування державного значення Т-15-06 Миколаїв – Доманівка – Берізки в межах території Миколаївського, Веселинівського, Доманівського, Врадіївського, Кривоозерського районів Миколаївської області)

Розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування державного значення Т-15-06 Миколаїв – Доманівка – Берізки в межах території Миколаївського, Веселинівського, Доманівського, Врадіївського, Кривоозерського районів Миколаївської області

Завершена

3 258 292.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 290.00 UAH
Період оскарження: 03.05.2019 15:48 - 18.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

про усунення порушень

Номер: 1b9f940ec67a4d7ca96072d186735c0f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-03-001083-b.c4
Назва: про усунення порушень
Вимога:
Додатком 2 до тендерної документації встановлена наступна вимога Замовника: в учасника обов’язково мають бути наявні: сертифікований інженер-геодезист та сертифіковані інженери-землевпорядники у кількості двох одиниць (за основним місцем роботи). Вказана вимога Замовника є цілком обґрунтованою та кореспондується зі ст. 5 Закону України «Про топографо-геодезичну та картографічну діяльність», якою передбачено, що суб’єктом топографо-геодезичної і картографічної діяльності можуть бути юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Учасником ТОВ «Девефор», який визнаний Замовником переможцем торгів із ціною пропозиції на 552 000, 00 грн більше, ніж пропозиція учасника – ДП «Центр державного земельного кадастру», подано у складі своєї пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» сертифікат інженера-геодезиста Докієнка Олександра Олександровича. Проте, вказаний інженер-геодезист, згідно із даними Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів, які отримали кваліфікаційний сертифікат (далі – Реєстр), не працює у ТОВ «Девефорт», а працює у ФОП Докієнко O.O. (копія витягу з Реєстру додається). Відповідно до статті 5-2 Закону України «Про топографо-геодезичну та картографічну діяльність» Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, веде Державний реєстр сертифікованих інженерів-геодезистів, які отримали кваліфікаційний сертифікат. Інформація з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів є відкритою та надається за письмовою заявою фізичним і юридичним особам у формі на безоплатній основі. У Реєстрі сертифікованих інженерів-геодезистів обов’язково відповідно до ст. 5-2 Закону України «Про топографо-геодезичну та картографічну діяльність» зазначається така інформація про інженера-геодезиста: 1) прізвище, ім’я та по батькові геодезиста; 2) дата видачі та номер кваліфікаційного сертифіката; 3) назва навчального закладу, на базі якого складався кваліфікаційний іспит та який здійснював підвищення кваліфікації; 4) дата та номер протоколу рішення Кваліфікаційної комісії про видачу кваліфікаційного сертифіката; 5) інформація про підвищення кваліфікації; 6) інформація щодо зупинення дії чи позбавлення кваліфікаційного сертифіката; 7) місце роботи особи. Відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації” публічна інформація у формі відкритих даних (відкриті дані) оприлюднюється для вільного та безоплатного доступу до неї. Відкриті дані дозволені для їх подальшого вільного використання та поширення. Реєстр оприлюднений у вільному доступі на сайті Держгеокадастру (за посиланням: https://land.gov.ua/info/derzhavnyi-reiestr-sertyfikovanykh-inzheneriv-heodezystiv/) є відкритим та доступним до перегляду, також наявна можливість замовити безкоштовно витяг у паперовому або електронному вигляді на сайті Держгеокадастру або на Єдиному веб-порталі органів виконавчої влади України. Зважаючи на викладене Замовник мав можливість перевірити достовірність поданої учасником ТОВ «Девефор», який визнаний Замовником переможцем торгів, інформації та документів. Пунктом 5.2 Розділу 5 тендерної документації встановлено, що у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. З огляду на викладене, відповідно до абз. 2 п. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо надати інформацію про пропозицію переможця торгів ТОВ «Девефор», а саме про причини її невідхилення через невідповідність кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», також пропонуємо усунути порушення процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув Вашу вимогу від 04.06.2019 року (далі – Вимога) та повідомляє наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон), а саме ч.3 ст. 30 Закону, передбачає звернення з вимогою до замовника лише у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Вимога стосується суто іншого учасника процедури закупівлі - ТОВ «Девефор», що не відповідає нормам Закону, тому у замовника відсутній обов’язок надавати відповідь на Вимогу. Однак, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, зокрема відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням, замовник вважає за доцільне надати пояснення по фактах, викладених у Вимозі. Відповідно до п.3.5 тендерної документації, інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям надається згідно форм та вимог, встановлених у додатках 1, 2, 3 цієї документації. У Додатку 2 до тендерної документації встановлені вимоги щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», зокрема: «В учасника обов’язково мають бути наявні сертифікований інженер-геодезист та сертифіковані інженери-землевпорядники у кількості двох одиниць (за основним місцем роботи). На підтвердження наявності сертифікованого інженера-геодезиста та сертифікованих інженерів-землевпорядників учасник в складі тендерної пропозиції надає наказ на призначення та копію трудової книжки останніх, або інший документ, що свідчіть про наявність трудових відносин.» Замовник вимагав наявність за основним місцем роботи лише сертифікованих інженерів-землевпорядників у кількості двох одиниць, на інженера-геодезиста дана вимога не розповсюджується. Учасником ТОВ «Девефор» в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності інженера-геодезиста Докієнко О.О. надано трудовий договір №1 від 02.04.2019 року, що свідчіть про наявність трудових відносин та кваліфікаційний сертифікат інженера–геодезиста №014036. Враховуючи вищевикладене, учасник ТОВ «Девефор», відповідно до вимог тендерної документації, надав всі необхідні документи на підтвердження наявності інженера-геодезиста Докієнко О.О., пропозиція останнього не підлягала відхиленню з наведених у Вимозі підстав, порушення норм Закону при проведенні процедури закупівлі відсутні, тому Ваша Вимога в частині усунення порушення процедури закупівлі не може бути задоволена замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

ВИМОГА щодо усунення порушення

Номер: a521423779f442e097b220cc9f189053
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-03-001083-b.b2
Назва: ВИМОГА щодо усунення порушення
Вимога:
У тендерній документації відсутня інформація щодо умов участі у тендері об’єднань підприємств, зокрема консорціуму, а саме, документального підтвердження кваліфікаційним критеріям, яке надається консорціумом щодо підприємств-учасників консорціуму. З метою дотримання принципів недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед учасників, встановлених частиною 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» і частиною 1 статті 2 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», вимагаємо внести зміни до тендерної документації, зазначивши у тендерній документації інформацію щодо умов участі у тендері об’єднань підприємств, зокрема консорціуму, а саме, документального підтвердження кваліфікаційним критеріям, яке надається консорціумом щодо підприємств-учасників консорціуму.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув Вашу вимогу від 09.05.2019 року та повідомляє що в найближчий час в тендерну документацію будуть внесені зміни щодо умов участі у тендері об’єднань підприємств, зокрема консорціуму.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 2aa7ccbb48754f248e2dc912b2c4e231
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-03-001083-b.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
У тендерній документації Замовником визначено, що з метою підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема, досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. «Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування під автомобільними дорогами загального користування або договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), наданої в постійне користування під автомобільними дорогами загального користування.» (Примітки до Додатку 3 Тендерної документації) Звертаємо увагу Замовника, що виключний перелік видів землевпорядної документації визначено у статті 25 Закону України «Про землеустрій». Зазначений перелік видів документації з землеустрою не відокремлює виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування під автомобільними дорогами загального користування або розроблення (виготовлення) технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), наданої в постійне користування під автомобільними дорогами загального користування, від проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, та розроблення (виготовлення) технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для земель іншого призначення. Тому вимога щодо надання договорів на виготовлення проектів землеустрою та/або технічних документацій щодо земель під автомобільними дорогами загального використання є дискримінаційною. Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації до тендеру UA-2019-05-03-001083-b
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув Вашу вимогу від 07.05.2019 року (далі – Вимога) та повідомляє наступне. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон): 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: -наявність обладнання та матеріально-технічної бази; -наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації . Замовником у додатку 3 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а саме: 1) аналогічний*2 виконаний договір (з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами договору). Зазначений договір повинен бути укладений та виконаний у період з 2014 року по теперішній час; 2) акт(и) здачі-прийняття наданих послуг (виконаних робіт) по аналогічному договору; 3) позитивний лист - відгук від балансоутримувача автомобільних доріг загального користування по аналогічному договору (із обов’язковим зазначенням у листі – відгуку номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі, характеристику учасника за результатами наданих послуг (виконаних робіт)). При цьому ані Закон, ані будь який інший нормативний документ в сфері публічних закупівель не містить визначення, або тлумачення поняття «аналогічний договір», тому Замовник самостійно визначає, що є аналогічним договором в рамках зазначеної закупівлі. Так як предмет закупівлі передбачає розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права саме під автомобільну дорогу загального користування державного значення Т-15-06 Миколаїв-Доманівка-Берізки, визначення поняття «аналогічний договір» в тендерній документації є логічним та обґрунтованим. Одночасно звертаємо Вашу увагу, що Закон України «Про землеустрій» визначає правові та організаційні основи діяльності у сфері землеустрою і спрямований на регулювання відносин, які виникають між органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами із забезпечення сталого розвитку землекористування. Отже, норми Закону України «Про землеустрій» ніяким чином не регламентують проведення публічних закупівель. Також слід зазначити, що ст.1 Закону України «Про автомобільні дороги» затверджено наступні визначення термінів: автомобільна дорога – лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного безпечного та зручного руху транспортних засобів. смуга відведення автодороги – земельні ділянки, що надаються в установленому порядку для розміщення автомобільної дороги. Ст.9 вказаного Закону визначено наступні складові автомобільної дороги загального користування у межах смуги відведення: земляне полотно; проїзна частина; дорожнє покриття; смуга руху; споруди дорожнього відводу та водоочисні споруди; споруди шумозахисні; штучні споруди; засоби технологічного зв’язку; інженерне облаштування: спеціальні споруди та засоби, призначені для забезпечення та зручних умов руху; архітектурне облаштування, архітектурні споруди та декоративні насадження, призначені для забезпечення естетичного вигляду автомобільних доріг; технічні засоби організації дорожнього руху, автопавільйони, лінійні споруди і комплекси, що забезпечують функціонування і збереження доріг; елементи санітарного облаштування; зелені насадження; спеціально об лаштовані місця для зупинки маршрутних транспортних засобів. Об’єкти дорожнього сервісу не є складовими частини автомобільної дороги, крім випадків, якщо їх будівництво чи розміщення у межах смуги відведення автомобільної дороги є власник чи орган управління цих автомобільних доріг. Складовими автомобільної дороги загального користування за межами смуги відведення є: архітектурне облаштування; споруди, призначені для збереження автомобільних доріг і контролю дорожнього руху; споруди дорожнього водовідводу та водоочисні споруди шумозахисні; поромні переправи, снігозахисні споруди, протилавинні та протиселеві споруди; уловлювальні з’їзди, нагірні канави; випарні басейни; відкриті та закриті дренажні системи. Зазначимо, що розуміння наведених термінів складових автомобільної дороги, їх призначення з наступним застосуванням на практиці потребує відповідної фахової підготовки та наявності досвіду виконання відповідних робіт. Відповідно до ст.27 Закону України «Про землеустрій», замовники документації із землеустрою мають право: а) доручати розробникам виконання робіт із землеустрою; б) встановлювати наукові, технічні, економічні та інші вимоги до документації із землеустрою. Ст.29 Закону України «Про землеустрій» визначено, що документація із землеустрою включає в себе текстові та графічні матеріали і містить обов’язкові положення, встановлені завданням на розробку відповідного виду документації. Документація із землеустрою розробляється на основі завдання на розробку відповідного виду документації, затвердженого замовником. Склад, зміст і правила оформлення кожного виду документації із землеустрою регламентуються відповідною нормативно-технічною документацією з питань здійснення землеустрою. Також в технічному завданні (додаток 4 до тендерної документації) визначені технічні характеристики необхідних для виконання робіт з оформлення права постійного користування на земельні ділянки, які мають відмінності від типового складу технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі, визначеного ст.55 Закону України «Про землеустрій» і передбачають виконання повного комплексу робіт по визначенню ширини та площ смуги відведення земельних ділянок під автодорогу, а також визначення площ землекористування відповідно до вимог державних будівельних норм та стандартів та технічного паспорту автомобільної дороги. Враховуючи викладене, визначення Службою автомобільних доріг у Миколаївській області аналогічного договору як підтвердження досвіду виконання вказаних робіт саме під автомобільними дорогами загального користування є обґрунтованим та таким, що в повному обсязі узгоджується з нормами чинного законодавства. Враховуючи вищевикладене, вимоги в тендерній документації зазначені у повній відповідності до норм Закону, дискримінаційні умови відсутні. Вимога не підлягає задоволенню замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на дії Замовника

Номер: 331680ecfbaf48edbf329d6f0cf3a419
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-03-001083-b.c3
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
У тендерній документації, всупереч частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», наявні вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників і порушують принципи здійснення закупівель, визначені частиною 1 статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.05.2019 00:57
Автор: ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ КОНСОРЦІУМ "СИНЕРГІЯ", Шеврікуко Дем'ян Михайлович +380976147739 ulcsynergy@gmail.com